Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 27 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #101
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    Hallo allen,

    Voor degene die vanaf Zaventem vliegen bij hotel CAMPANILE BRUSSEL hebben ze nu een dagaanbieding voor 45 euro per nacht.
    Misschien is het handig als je aangeeft waar je deze aanbieding kunt boeken? Op hun site wordt de aanbieding niet vermeld, tenzij je de weekendaanbieding bedoelt. Zelfs mijn vriendje Google bood geen soelaas.

    Volgens mij is er overigens geen shuttlebus en moet je een taxi huren om naar Zaventem te gaan. Taxikosten bedragen tussen de 13,50 en 20 euro per rit.

    Goed om te weten dat er meer mogelijheden zijn. Ik zou bijvoorbeeld het Ibis overwegen. Mits tijdig geboekt (20 dagen voor aankomst; kies Happy tarief) kost dit 60 euro per nacht, parkeren 1 euro per 24 uur en gratis vervoer van en naar Zaventem is inbegrepen.

    Nog voordeliger? Probeer het Formule1 hotel vanaf 47 euro per nacht. Ook hier parkeren voor 1 euro en gratis gebruik van de shuttlebus naar Zaventem.

    Zelf bel ik altijd even voor ik boek om de afspraak over het parkeren te bevestigen. Vreemd genoeg vind je daar niets over op hun sites of in de boekingsbevestiging. Vervolgens bevestig ik zelf d.m.v. een mail met de afspraak en de naam van de medewerker die de toezegging deed.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 25-06-10 om 15:31.



  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    ik heb vanmorgen rechtstreeks op hen eigen site geboekt voor 45 euro en bevestigd gekregen dat ik kosteloos mag parkeren. taxi kost 25 euro.

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Vliegen vanaf Brussel - Trein?

    Bij het zoeken op vliegtickets vanaf Brussel, kom ik soms opties tegen waarbij er terug wordt gevlogen naar amsterdam, en dan het stuk Amsterdam - Brussel Midi met de trein.

    Mag je dan in Amsterdam uitstappen en het stuk met de trein overslaan?ops:
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  4. Top | #104
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen vanaf Brussel - Trein?

    Zeker niet op de heenweg, terugweg kan het wel.....

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Vliegen vanaf Brussel - Trein?

    Moet men het gehele traject Brussel - Adam op de heenweg met de trein afleggen?

    Wij wonen op het traject, kunnen we dan ook een stukje doen? (op de heenweg)
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  6. Top | #106
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen vanaf Brussel - Trein?

    Nee, je moet starten op de plaats van je ticket. Daar volgens mij melden en dan wordt je ticket geldig gemaakt...

  7. Top | #107
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Parkeerplaatsen Brussel-Zaventem nu al vol

    Wij vetrekken op 30 juni 2011 vanaf Brussel Aiport. De afgelopen dagen ben ik mij aan oriënteren geweest naar aan parkeerplaats voor 20 nachten. Wij zijn hier erg van geschrokken en dan voornamelijk van de prijs;

    Enkele voorbeelden:
    Parkeren op luchthaven P3 € 234.
    Carhotel € 294.
    Park, Sleep, Fly Van der Valk; € 224,00 + € 17,00 transferkosten, want we vertrekken om 7.30 uur en moeten 3 uur van te voren op het vliegveld zijn en dan rijdt er nog geen shuttlebusje.
    Holiday Inn totaal: € 264,00 + € 20,00 taxikosten.
    Etap overnachting € 65,00 + parkeren € 8,00 per nacht (x 20)
    Formule1, geeft aan geen mogelijkheden voor parkeren hebben in tegenstelling tot eerdere berichten op dit forum.
    We hebben nog wel de vraag uitstaan bij een 3-tal andere hotels, maar heb nog geen reactie ontvangen.

    Ik zet de vraag hier toch nog maar een keer uit; wie heeft hierin nog andere suggesties, zodat het parkeren toch iets goedkoper kan en anderen hier ook hun voordeel mee kunnen behalen?

  8. Top | #108
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Parkeerplaatsen Brussel-Zaventem nu al vol

    Misschien is reizen met de trein nog een optie? Er is een station bij het vliegveld.

    Of een taxibus vanuit NL, of laten brengen en halen?

  9. Top | #109
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Parkeerplaatsen Brussel-Zaventem nu al vol

    Als ik het goed heb maakt ons mede forum lid Teleton altijd gebruik van het IBIS hotel om vanaf Brussel te vliegen, daar laat hij de auto dan achter voor een klein bedrag per dag. Misschien even op zijn blog's kijken of het daar beschreven staat.

    Laatste blog is: http://tussenhaloweenenthanksgiving.blogspot.com/

    En anders even op de site van IBIS kijken.


  10. Top | #110
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Parkeerplaatsen Brussel-Zaventem nu al vol

    Klopt, tot nu betalen wij een euro per nacht en 59 euro voor de overnachting in een tweepersoonskamer. Maar.....wij reizen wel buiten het seizoen en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor 2011.....

    Zelf zou ik even naar het Ibis bellen. De parkeerregeling staat niet op hun site vermeld. Wij noteren de naam van de medewerker die ons de regeling telefonisch toezegt en bevestigen de afspraak per mail. Tot nu toe zijn we altijd zeer tevreden!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •