Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 115 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #261
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    dus hoef ik voor 2011 geen aanvraag te doen toch.....
    ......tenzij je paspoort in die periode is vernieuwd.



  2. Top | #262
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Moet ik m'n aanvraag nog aanpassen? Ben begin dit jaar in NYC geweest en heb daarom nog een ESTA geldig.

  3. Top | #263
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik ga volgende week 3 weken naar New England. Ik heb mijn Esta wel opnieuw aangevraagd want je verblijfadres is ook anders en met die rare Amerikanen

  4. Top | #264
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dat hoef je niet opnieuw aan te vragen. Verblijfgegevens kunnen nu eenmaal wijzigen in twee jaar tijd (de periode dat een ESTA goedkeuring geldig is).

    Je hoeft alleen maar een nieuwe aanvraag binnen 2 jaar in te dienen als je bijv. een nieuw paspoort hebt (ander paspoortnummer=nieuwe aanvraag doen).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #265
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nou ja ik heb het zekere maar voor het onzekere genomen. Zoveel tijd kost het ook niet en het is gratis

  6. Top | #266
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Dat hoef je niet opnieuw aan te vragen. Verblijfgegevens kunnen nu eenmaal wijzigen in twee jaar tijd (de periode dat een ESTA goedkeuring geldig is).

    Je hoeft alleen maar een nieuwe aanvraag binnen 2 jaar in te dienen als je bijv. een nieuw paspoort hebt (ander paspoortnummer=nieuwe aanvraag doen).
    Dus ik hoef ook geen verblijfswijziging door te geven?

  7. Top | #267
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunner Bekijk Berichten
    Dus ik hoef ook geen verblijfswijziging door te geven?
    Uit de instructie:
    Het invullen van adreslijn 1 is niet verplicht voor de verwerking van uw aanvraag
    Kijk ook op de FAQ site van het Department of Homeland Security voor alle info over ESTA.



  8. Top | #268
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Uit de instructie: Kijk ook op de FAQ site van het Department of Homeland Security voor alle info over ESTA.
    Ok, maar enige tijd geleden zei je nog dat je de gegevens overeenkomstig zou maken met de situatie

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...2&postcount=73

    Ik denk dat ik dat ook voor de zekerheid ga doen.

  9. Top | #269
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunner Bekijk Berichten
    Ok, maar enige tijd geleden zei je nog dat je de gegevens overeenkomstig zou maken met de situatie
    Klopt helemaal, persoonlijk vul ik die variabele gegevens voor iedere reis wel in. Maar je vraag was niet wat ik zou doen; je vroeg of je een verblijfswijziging hoeft door te geven. En daarop is het antwoord Neen......

    Ik snap overigens de verwarring wel hoor. Daar waar de Amerikanen meestal zeer strikte regels hanteren, laten ze dit nu ineens aan je eigen beleefdheid over. Ben benieuwd hoe dat verder gaat als ooit het groene I-94 wordt afgeschaft. Dat is de belangrijkste reden waarom ik de variabele gegevens nu steeds aanpas. Als ze dan toch gegevens van me hebben, laten ze dan consistent zijn.



  10. Top | #270
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ben benieuwd hoe dat verder gaat als ooit het groene I-94 wordt afgeschaft. Dat is de belangrijkste reden waarom ik de variabele gegevens nu steeds aanpas. Als ze dan toch gegevens van me hebben, laten ze dan consistent zijn.
    Ik had uit het reisverslag van Mattrob begrepen dat het groene I-94 passé was.
    Maar verder heb ik er nog niemand over gehoord. Volgende week maar even afwachten 8-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •