Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 82 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #391
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Vraagjes over Florida

    hoy,

    Ik ben al even terug vanuit het mooie florida en er is een florida fan bij .

    We hebben er telkens heel mooi weer gehad!
    En alles is prima verlopen, was men eerste keer met het vliegtuig enzo en dat is allemaal prima verlopen is eigenlijk even makkelijk als de trein.

    verder zoals in dit topic staat hebben we geen auto gehuurd en we zijn er blij van .
    We zaten in het fairfield inn in de marriot village en de bus naar de disney parken was gratis de premium outlets was tevoet heel goed te doen en de rest was taxi wat eigenlijk heel goed te doen was!

    Na Orlando zijn we naar Miami gegaan en dit bevalde ons een heel pak minder :s.
    Wat lopen daar griezels :|

    Tot volgend jaar florida .

  2. Top | #392
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Twijfel twijfel...

    We gaan in april naar florida . Nu ben ik voornamelijk bezig met hotels en of villas te boeken .Ik zou graag de wilderness logde boeken met de promotie van disney met tickets dus 1500 euro voor 2 personen met disney tickets voor 7 dagen de basic tickets weliswaar ( we gaan ook naar de waterparken dus dat komt er nog bij ) . Nu ben ikaan het twijfelen tussen dit of een villa . Ik twijfel heel erg tussen deze 2 omdat je in een villa toch wat meer privacy hebt . Een disney hotel is ook erg leuk heeft iemand deze 2 al eens gedaan ? Kan iemand me vertellen wat je ervaringen zijn . Mijn vriend is helemaalgeen disney freak zoals ik en vind het maar niks zo 7 dagen in een disney hotel.

  3. Top | #393
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: twijfel twijfel................

    Hier vind je een Fact sheet, reviews en foto's: http://allears.net/acc/faq_wl.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #394
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: twijfel twijfel................

    alvast bedankt ga ik eens effe bekijken

  5. Top | #395
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Twijfel twijfel...

    Als het onderstaande echt waar blijkt te zijn dan kan het zijn dat in Januari er misschien nog wat leuke promoties aan komen, dus misschien het risico nemen en nog even wachten. Misschien dat er voor April ook ngo wat leuke prijzen komen dan. Het is een gok!

    Bron :JimHill Monday Mouse
    Getting back to Walt Disney World ... There are some very scary rumors currently making the rounds about how far down advance reservations for the Resort are for the month of January. According to one Disney insider that I spoke with late late week, to date only 35% of the resort's available room nights have been booked for the coming month.
    Should this rumor prove to be true ... Well, you can expect the Mouse to roll out some pretty spectacular packages as we get closer & closer to January. With Disney doing whatever it can to put some heads in beds in those 32,000 hotel rooms that it now owns & operates on property.

  6. Top | #396
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Twijfel twijfel...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Ik zou graag de wilderness logde boeken met de promotie van disney met tickets dus 1500 euro voor 2 personen met disney tickets voor 7 dagen de basic tickets weliswaar ( we gaan ook naar de waterparken dus dat komt er nog bij ) . Nu ben ikaan het twijfelen tussen dit of een villa .
    Wilderness Lodge is wel een héél leuk en mooi hotel hoor...

    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #397
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Twijfel twijfel...

    De Wilderness Lodge is GE-WEL-DIG!
    We zijn er afgelopen augustus geweest en zijn er echt verliefd op geworden.
    Super gewoon!
    Ook als je geen Disneyfan bent ga je het hier zeker naar je zin hebben.
    Het is geen "blij" hotel, maar heel gezellig, sfeervol en mooi.
    Heerlijk gewoon!

  8. Top | #398
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Twijfel twijfel...

    Toegegeven, het hotel ziet er schitterend uit, maar daarvan afgezien is er ook nog een prijskaartje.
    2 base tickets voor 7 dagen zijn €352,- en een villa voor een week vanaf zo'n €500,- (bron AV), dus dat is wel een beetje verschil, al weet ik niet wat voor arrangement jullie bij Disney hebben.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #399
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Twijfel twijfel...

    Tja een villa is goedkoper. Maar het Wildernis hotel maakt je Disneybeleving wel compleet .
    Zelf hebben we gekozen voor een villa omdat je veel meer ruimte hebt. Voor vakanties van enkele dagen kiezen we meestal voor een hotel maar voor een langere tijd vind ik een villa o.g. gewoon fijner.
    weer aan het werk

  10. Top | #400
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Leuke plaatsen in Florida

    Ik ga in mei 2010 voor 4 weken naar florida samen met mijn vriendin. Wij willen hier gaan rondreizen en misschien een kleine cruise naar de bahama's maken. Nou vroeg ik mij af welke plaatsen in florida echt de moeite waard zijn en waarom. Nu weet ik wel dat er al veel plaatsen besproken zijn hier op het forum maar misschien dat iemand in een van de onbekendere steden is geweest in florida.

    Dus als je ergens geweest bent en het was echt de moeite waard of juiste niet, zou je dat dan kunnen vermelden. Dan weten wij welke we moeten aandoen en welke zeker niet.

    Groeten kay



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •