Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 82 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #231
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Ik heb meteen even gekeken en jawel het is inderdaad wat goedkoper! Bedankt voor de tip.
    Ik lees op het forum verschillende reaktie's wat betreft het "hurrican season". Onze voorkeur gaat tot zover nog steeds uit naar de laatste weken van september. Dit komt meer omdat ik toch vaak lees dat het in deze tijd wat rustiger is en niet zo extreem warm. Of vergis ik me nu?
    Graag heb ik nog wel wat advies over de verblijfplaats. We huren wel een auto, maar handig is wel dat we dicht bij de Disney parken zitten, zodat we evt snel naar "huis" kunnen als onze zoon het ff niet meer trekt. handig hierbij is wel dat we 2 slaapkamers hebben zodat we wat vrijer zijn als hij op bed ligt (een oppas is voor ons niet aan de orde). En lees ook vaak dat een villa bij de meeste goed bevalt. Ik hoor heel graag jullie ervaringen!
    Bedankt weer...

  2. Top | #232
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Als je 2 slaapkamers wilt, zou ik zeker voor een villa gaan, met als xtra pluspunt je eigen zwembad !!
    Eric

  3. Top | #233
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Onze dochter was 2.5 toen ze meeging naar orlando en dit jaar met 3.5. Wij zijn de eerste keer direct met Martinair gevlogen, hadden een villa en een minivan, we hebben hoofdzakelijk alleen Disney gedaan.

    Hierbij link van die vakantie:http://delelystadamerikalijn.web-log...006/index.html


    Dit jaar zijn we met United via Washington gevlogen wat ons ook goed is bevallen, zaten we weer in een villa want dat is gewoon super, je kunt gaan en staan wanneer je maar wilt hebt veel ruimte en een eigen pool, als auto hadden we een midsize suv

    Link van deze vakantie:http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html

    Beide vakanties hebben we geboekt via www.americanvac.nl wat ons zeer goed is bevallen.

    Als tip geef ik je wel meerdere offertes aan te vragen bij diverse orgnisaties die wel op het forum (via zoekfunctie) te vinden zijn.

  4. Top | #234
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raygwencaith Bekijk Berichten
    Als tip geef ik je wel meerdere offertes aan te vragen bij diverse orgnisaties die wel op het forum (via zoekfunctie) te vinden zijn.
    Deze kun je zeker terugvinden:

    AE = American Estates
    AV = Amercan Vacations
    USAFV = USA Fun Vacations
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #235
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Wat fijn dat jullie allemaal zo actief meedenken...
    We zijn al een heel eind met behulp van jullie tips!
    Nog 2 vragen die ik niet terug kan vinden ( al staan ze vast wel ergens vermeld?!)
    1. Zit bij de disneytickets ( magic base with parkhopper and waterpark fun and more options) ook het parkeren inbegrepen of betaal je daar per bezoek nog voor?
    2. Is er in WDW en Universal ook zoiets als babyswitch, misschien bekend van Eurodisney. (Je staat als ouder 1 maal in de rij en bij de uitgang mag de 2de ouder meteen door als de ander is geweest)

    Mijn dank is weer groot!
    gr ivon

  6. Top | #236
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Parkeren moet je apart betalen en is ongeveer $10,00 per dag. Als je op 1 dag van het ene Disneypark naar het andere Disneypark gaat hoef je niet opnieuw te betalen (wel de parkeerkaart bewaren en laten zien).

    De babyswitch is ook in de Disney parken in Orlando.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #237
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    1. Zit bij de disneytickets ( magic base with parkhopper and waterpark fun and more options) ook het parkeren inbegrepen of betaal je daar per bezoek nog voor?
    Helaas niet. Maar je hoeft gelukkig maar 1x per dag te betalen. Dus als je 's morgens naar Magic Kingdom gaat dan hoef je als je gaat hoppen naar Epcot daar niet nog een keer te betalen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    2. Is er in WDW en Universal ook zoiets als babyswitch, misschien bekend van Eurodisney. (Je staat als ouder 1 maal in de rij en bij de uitgang mag de 2de ouder meteen door als de ander is geweest)
    Die zijn er. Hier kun je er van alles over lezen: http://allearsnet.com/ae/issue148.htm
    En nog meer tips: http://allearsnet.com/pl/infant.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #238
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    2. Is er in WDW en Universal ook zoiets als babyswitch, misschien bekend van Eurodisney. (Je staat als ouder 1 maal in de rij en bij de uitgang mag de 2de ouder meteen door als de ander is geweest)

    Mijn dank is weer groot!
    gr ivon
    Moet je nu wel of niet in de rij staan?

    Splash Mountain and other rides have a special toddler area that is easily overlooked when you are traveling accompanied by a 2-year-old terror.
    Wat betekend dit precies?

  9. Top | #239
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Wat ik uit het artikel begrijp is dat het net zo werk als in E-Disney. Alleen heet het hier Child swap. 1 van de ouders gaat in de rij staan en de andere ouder blijft bij het kind. Blijkbaar zijn er speciale plaatsen waar je kunt wachten. Als de eerste ouder via de rij zijn rit heeft gemaakt kun je omwisselen. En is de 2 de ouder meteen aan de beurt, want die hoeft niet terug in de rij te staan door het child swap systeem. Mijn ervaring met babayswitch E-Disney is geweldig. Je kunt toch alle ("volwasssene")attracties doen zonder dat het je extra tijd kost.
    Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd Guido 123??

    gr Ivon

  10. Top | #240
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    Wat ik uit het artikel begrijp is dat het net zo werk als in E-Disney. Alleen heet het hier Child swap. 1 van de ouders gaat in de rij staan en de andere ouder blijft bij het kind. Blijkbaar zijn er speciale plaatsen waar je kunt wachten. Als de eerste ouder via de rij zijn rit heeft gemaakt kun je omwisselen. En is de 2 de ouder meteen aan de beurt, want die hoeft niet terug in de rij te staan door het child swap systeem. Mijn ervaring met babayswitch E-Disney is geweldig. Je kunt toch alle ("volwasssene")attracties doen zonder dat het je extra tijd kost.
    Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd Guido 123??

    gr Ivon
    Zeker duidelijk uitgelegd! Dan ga ik op zoek naar de speciale wachplaatsen voor kinderen! Zeker ideaal, ik kan iet wachten om te gaan!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •