Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 82 EersteEerste ... 1523242526273575 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #241
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido123 Bekijk Berichten
    Zeker duidelijk uitgelegd! Dan ga ik op zoek naar de speciale wachplaatsen voor kinderen! Zeker ideaal, ik kan iet wachten om te gaan!
    Bij attracties die een Fastpass hebben werkt het weer anders dan bij attracties zonder. Je moet dit gewoon even vragen aan een Castmember ter plaatse.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #242
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij attracties die een Fastpass hebben werkt het weer anders dan bij attracties zonder. Je moet dit gewoon even vragen aan een Castmember ter plaatse.
    Je krijgt daar een fastpass die de gehele dag geldig is, maar zodra je hem gebruikt moet je hem inleveren. De eerste ouder wacht dus in de normale rij, de tweede keer gebruik je de fastpass. Die fastpass kun je trouwens met meerdere mensen tegelijk gebruiken, dus eventuele derde personen kunnen de eerste keer mee (gewoon in de rij) en de tweede keer met die baby-swap fastpass.

  3. Top | #243
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Ik neem aan de de fastpast rij een stuk sneller gaat dan de "normale" rij? Dus als je met beide een fastpast ticket neemt, haal je het dan binnen de tijd om achter elkaar te gaan of wordt het nu te ingewikkeld?

    Is het trouwens zo dat je 1 fastpast kaart per keer kunt nemen per entreebewijs of kun je meerdere fastpast tickets krijgen op je bewijs? Zodat je alles beter kunt inplannen.

  4. Top | #244
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    Is het trouwens zo dat je 1 fastpast kaart per keer kunt nemen per entreebewijs of kun je meerdere fastpast tickets krijgen op je bewijs? Zodat je alles beter kunt inplannen.
    Disney FASTPASS Information
    [ Disney's FASTPASS allows guests to make 'reservations' for a popular ride to avoid waiting in long lines.
    As you approach the attraction that uses the FASTPASS system, you will see three lines. One is the FASTPASS distribution line (where you get your FASTPASS ticket ), the second is the FASTPASS entrance (when you're returning to ride after making your FASTPASS reservation), and the third is the Standby entrance for guests not using FASTPASS.
    The FASTPASS distribution line features a clock showing what times the tickets are being issued for. A clock with the current time is displayed outside the FASTPASS attraction entrance. The Standby line will have the current wait time posted.

    Let's see how this all works. It's 11:00am and you want to go on Kali River Rapids but there's a 60 minutes wait posted outside the Standby line. You take a look at the FASTPASS distribution and see that passes are being issued with a return time of 1:00 - 2:00pm. You get your FASTPASS and instead of waiting on a one hour line, you have two free hours before coming back, bypassing the standby line and getting on Kali with little or no wait.
    For the attractions, the assigned time will give you a 1 hour window to return, so you don't have to run back to be there the minute it goes into effect. With the theater attractions, you'll have a FASTPASS for a specific performance.
    One thing to keep in mind, there are restrictions as to how many passes you can have at once. YourFASTPASS will have the time that you can get your next FASTPASS printed on it. (Usually this is when your current FASTPASS can be used or after two hours have elapsed.) Don't plan on going from one FASTPASS attraction to another gathering up slips. These machines are smart and won't issue another until your current pass allows it.


    Every one in your party will be expected to turn in a FASTPASS at the attraction. And please don't return before your scheduled time because you will not be allowed to enter. There's nothing like weaving through a crowd of guests who are blocking the FASTPASS entrance because they're too early. Another no-no is trying to use a FASTPASS that wasn't issued that day. Don't bother, they can't accept it. Jumping off the standby line into the FASTPASS line isn't cool. There will be a Cast Member waiting for you to turn in your non-existent pass who will send you right back to where the Standby line begins.
    FASTPASS is available to everyone and works with all admission media. There's no charge for using it.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #245
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivon Bekijk Berichten
    Ik neem aan de de fastpast rij een stuk sneller gaat dan de "normale" rij? Dus als je met beide een fastpast ticket neemt, haal je het dan binnen de tijd om achter elkaar te gaan of wordt het nu te ingewikkeld?

    Is het trouwens zo dat je 1 fastpast kaart per keer kunt nemen per entreebewijs of kun je meerdere fastpast tickets krijgen op je bewijs? Zodat je alles beter kunt inplannen.

    Je hebt het reguliere fastpass systeem, dat werkt zoals in het bericht van Njit hierboven. De fastpass die je krijgt bij baby-swap komt niet rechtstreeks uit de fastpass-machine, maar krijg je van een castmember bij de ingang van de "normale rij". Je moet daar melden dat je een baby-swap wil doen; vervolgens krijg je 1 fastpass. 1 van de begeleiders moet wel de normale rij volgen (de lengte daarvan staat aangegeven bij de ingang), maar zodra de 2e begeleider de attractie ingaat (die de eerste ronde op het kind heeft gepast) mag deze zich (met bijbehorende groep) melden bij de Fastpass entrance met de fastpass zoals je die van de castmember hebt gekregen.

    Het baby-swap systeem is officieel ingevoerd in Disney, maar om een of andere reden staat het in geen enkele officiële Disney-publicatie uitgelegd, in tegenstelling tot het reguliere fastpass systeem.

  6. Top | #246
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Maar dan is toch iets efficienter het reguliere fastpass systeem te gebruiken? Als de rij bv 90 minuten is dan staat toch een van ons 90 minuten en de ander wacht met het kindje 90 minuten weliswaar niet in de rij maar toch.

  7. Top | #247
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido123 Bekijk Berichten
    Maar dan is toch iets efficienter het reguliere fastpass systeem te gebruiken? Als de rij bv 90 minuten is dan staat toch een van ons 90 minuten en de ander wacht met het kindje 90 minuten weliswaar niet in de rij maar toch.

    Dat kan, maar je kunt niet onbeperkt fastpassen nemen. Als je een fastpass neemt, staat daarop vermeld wanneer je de volgende fastpass kunt nemen.

  8. Top | #248
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Wat een fantastisch forum dit!! Zo stel je een vraag en binnen notime heb je de antwoorden, super..

    Het fastpast systeem ken ik en nu dus ook het babyswab systeem. Ik denk dat het inderdaad het snelste werkt als je (beide ouders) een fastpast ticket neemt (met dus de zelfde terugkomst tijd.. bv tussen 10.00 en 11.00) vervolg ga je om de beurt in de fastpast rij met je ticket en heb je als het goed is binnen dat uur beide om de beurt de attraktie gedaan. Zonder babyswab, maar met de fastpast tickets. De babyswab is dus alleen erg handig als je of met meerdere bent of als er geen fastpast ticket bestaat voor de attraktie!

    Top heren/dames voor alle reakties...

    gr Ivon

  9. Top | #249
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips en links voor een pretparkvakantie met peuter 2,5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Dat kan, maar je kunt niet onbeperkt fastpassen nemen. Als je een fastpass neemt, staat daarop vermeld wanneer je de volgende fastpass kunt nemen.
    Nog een aanvulling: er worden niet onbeperkt fastpassen uitgegeven, maar een vaststaande hoeveelheid per dag per attractie. Bij populaire attracties (zoals bijvoorbeeld Soarin' in Epcot) zijn de fastpassen vaak al vroeg in de middag "uitverkocht", of worden uitgegeven voor een aanvangstijd die vele uren later is.

  10. Top | #250

    Standaard

    Hallo,

    Wij gaan van 14/21 oktober naar Orlando en willen een paar parken bezoeken en nog wat andere dingen ondernemen. Heeft iemand tips wat men zeker niet mag missen als je naar Orlando gaat ? Ik weet dat zoiets persoonlijk is, maar jullie tips en adviezen zijn erg welkom.

    Wij doen 7 dagen Orlando en wil niet elke dag in een park hangen, maar wil er wel enkele bezoeken, het wat forums en sites gecheckt, maar kom er niet achter welke parken favoriet zijn bij de meeste mensen, is natuurlijk ook een persoonlijke smaak, maar via dit forum had ik hierop reacties verwacht van mensen die vaker hierheen gaan.

    Verder hebben we een vrij luxer hotel geboekt met mooi zwembad, dus we willen ook een beetje relaxen, maar dat zou evengoed aan het strand ook welkom zijn, echter dat is minimala 2 uur rijden, wat ik heb begrepen.

    Shoppen zal mijn vrouw ook wel willen doen, en daar ben ik via dit forum wel achter gekomen dat de Florida Mall favoriet is bij de meeste. Een waterski show zou ik ook graag gaan bekijken, aangezien ik dit vroeger ook gedana heb. Alle andere suggesties zijn welkom.

    Olaf
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 17:49. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •