Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Marlous

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Marlous

    Eind maart a.s. gaan Hans en ik een 15 daagse reis met huurauto maken door Florida, met gereserveerde hotels onderweg. We starten in Miami om vervolgens Key West als eerste aan te doen en via Miami, Naples, Sarasota, Chrystal River, Ocala, St Augustine, Orlando, Cocao Beach weer terug te keren in Miami.
    Het is onze eerste ervaring met Florida. Sinds vandaag toevallig deze site ontdekt, zodat ik me nu eerst tegoed zal doen aan jullie ervaringen.
    Deze voorbereiding werkt erg prikkelend, moet ik zeggen. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Marlous

    Hallo Marlous, en welkom op dit fraaie en informatieve forum.

    Kijk, dat is nou de spirit. Voor de eerste keer naar Florida, je aanmelden op dit mooie forum, geprikkeld worden en dan eerst eens even rondkijken naar de vele informatie die er hier te vinden is.

    En als je dan nog wat te vragen hebt, stel ze dan gewoon, er zijn hier ervaringsdeskundigen op alle gebied, wat Florida betreft.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Newbie anenjos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Capelle aan den IJssel, The Netherlands
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Marlous

    Hoi Marlous,
    Via Google kwam ik op op deze leuke site terecht. Wij gaan 15 april naar Florida, 3weken rond met de auto. Zo'n beetje hetzelfde als jullie. Ik vind het ook spannend, voor ons is dit ook de eerste keer! Heb er erg veel zin in!
    Groetjes
    Anneke



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •