Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 59 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #81

  2. Top | #82

    Standaard Bellen vanuit Florida

    Ik heb een nokia tri-band toestel met een abbonement en al mijn telefoonnrs staan er standaard in met +31enz.
    Maar dit wil niet zeggen dat het zo werkt dan.
    Kan zijn dat ik dus anders moet gaan bellen?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

  3. Top | #83
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Bellen vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Connie van Nuland
    Ik heb een nokia tri-band toestel met een abbonement en al mijn telefoonnrs staan er standaard in met +31enz.
    Maar dit wil niet zeggen dat het zo werkt dan.
    Kan zijn dat ik dus anders moet gaan bellen?
    Alvast bedankt voor het antwoord.
    Mijn ervaring is dat het gewoon werkt.
    Geen problemen mee gehad.
    Goede reis
    Knaapje

  4. Top | #84
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Bellen vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Connie van Nuland
    Ik heb een nokia tri-band toestel met een abbonement en al mijn telefoonnrs staan er standaard in met +31enz.
    Maar dit wil niet zeggen dat het zo werkt dan.
    Kan zijn dat ik dus anders moet gaan bellen?
    Alvast bedankt voor het antwoord.
    Met een triband kun je overal in de VS gewoon bellen als je bereik hebt tenminste. Misschien moet je handmatig je netwerk opzoeken. Als je van plan bent om veel te bellen, moet je thuis even op de webstie van je provider kijken, welke provider in de VS voor jou het voordeligste is, daar zitten grote verschillen tussen, en dan moet je je toestel van automatisch provider zoeken omzetten naar handmatig, en zodra je daar bent de juiste provider instellen.
    Eric

  5. Top | #85
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    er zit hier heel wat know-how op gsm gebied merk ik.
    Ik zou ook graag m'n gsm paraat willen hebben in Florida. Het is een tri-band, dus technisch kan het. Maar ik maak gebruik van Orange pre-paid waarmee je daar geen verbinding kunt krijgen.
    Wie zou me een adviesje kunnen geven om wel te kunnen bellen (in de US zelf, en met Nederland) met m'n gsm?
    alvast bedankt!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  6. Top | #86
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Als je het toestel al meer dan een jaar hebt kun je bij de provider de codes vragen om de simlock te verwijderen. Dan heb je een toestel dat geschikt is voor alle providers.

    Je bent dan vrij om (tijdelijk) een ander prepaid-kaartje te kopen bij een provider die met die kaarten wel internationaal bellen ondersteunt. Welke dat precies zijn, geen idee. Of je neemt tijdelijk een abonnement bij een goedkope provider via Bellen.com of zo. Kan vanaf een paar euro per maand, soms zelfs gratis met verrekening van Cashback.

    Heb net ook even bij T-Mobile gekeken. Zij geven aan dat je prepaid in de VS kunt bellen voor € 1,25 per minuut, maar als ik dan in de picklist onderaan "Particulier Prepaid" selecteer, dan krijg ik in de volgende picklist geen VS als keuze. Hmmm ..... vreemd.

    http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h...landtarief.asp

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #87

    Standaard

    Bedankt voor jullie antwoord .
    Toch makkelijk al die Florida kenners hier :wink: .
    Groetjes Connie :wink:

  8. Top | #88
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik heb ook nog voor je gezocht op de website van orange, maar daar kan ik eigenlijk alleen de tip vinden: Neem contact op met de klantenservice.
    Als je je telefoon simlockvrij kunt maken is dat inderdaad de beste oplossing, als het niet legaal kan, kun je volgens mij op het internet genoeg niet legale oplossingen vinden om je toestel simlock vrij te maken.
    Succes, Eric

  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    18

    Standaard

    ik was toevallig gister bij de belcompany. Daar hebben ze een speciaal netwerk voor bellen in het buitenland. Het is een sim kaart die je voor een paar euro's kan kopen. Beltegoed moet je helaas wel bij een belcompany kopen.
    Als ik het goed heb kun je dan voor 15 cent naar nederland bellen.
    Ik weet niet precies hoe het heet maar ik zou er gewoon even langs gaan om naar de voorwaarden te vragen.

  10. Top | #90
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50
    er zit hier heel wat know-how op gsm gebied merk ik.
    Ik zou ook graag m'n gsm paraat willen hebben in Florida. Het is een tri-band, dus technisch kan het. Maar ik maak gebruik van Orange pre-paid waarmee je daar geen verbinding kunt krijgen.
    Wie zou me een adviesje kunnen geven om wel te kunnen bellen (in de US zelf, en met Nederland) met m'n gsm?
    alvast bedankt!
    Je kunt ook gewoon een telefoonkaart kopen,die heb je al vanaf 30 of 60 min.Je kunt er vanaf iedere toestel mee bellen en de meeste blijven altijd geldig,dus neem je de kaart bij je volgende vakanie weer mee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •