Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 77

Onderwerp: Autohuur: > 5 personen

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    maar dat zal voor de 6 personen incl. de bagage denk ik wel moeilijk zijn.
    De groep is al weer met een tiener gegroeid, zie ik Ton. Die krijg je niet meer in een Toy auto Highlander..... or similar. Met 6 koffers kom je al snel in de categorie Chevrolet Expresse ben ik bang. Een Astro zou qua zitplaatsen ook kunnen, maar ik denk dat je er met de bagage ook niet mee uitkomt.



  2. Top | #22
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Wij gaan met 5 personen, 4 volwassenen en 1 kind en ons werd een minivan aangeraden.....

    wij komen in aanmerking voor deze:
    http://www.dodge.com/en/2008/grand_caravan/

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De groep is al weer met een tiener gegroeid, zie ik Ton.
    Dat klopt Ton. Er wil een buitenstaander ook mee :razz: Maar zal eens kijken naar de Chevrolet Expresse
    Grz
    Ton

    Hoi Martijn en van der Steen. Bedankt voor de tips. Zal het eens bekijken.
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-09 om 06:39. Reden: samengevoegd
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #24
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    Wij gaan met 5 personen, 4 volwassenen en 1 kind en ons werd een minivan aangeraden.....
    Kijk maar eens naar de kofferruimte op de foto's van Martijn en bedenk of je je bagage dan kwijt kunt. Hangt er ook een beetje af van wat je gaat doen; voor een rondreis zou ik zeker voor een full size SUV kiezen. Van het vliegveld naar je villa lukt het wel met de minivan, als je de bank voor tweederde wegklapt.



  5. Top | #25
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Een Toyota Sienna is in de regel een 8 persoons van. De foto van Njit laat een 7 persoons uitvoering zien maar dat is een erg luxe uitvoering met captain's chairs, die je niet zo vaak tegen zult komen.
    De Toyota is de grootste mini van die er is (8 pax), en mijn inziens moet dit lukken als je de achterbank (2/3) neerklapt. Heb je precies 6 zitplaatsen\\/

    Gaan jullie met twee koffers (groot) per persoon terug ? En hebben jullie de maximale handbagage? Dan wordt het puzzelen :razz:







    Op de middelste foto zie je de deelbaarheid van de achterbank. De delen verzinken in de bodem en zo krijg je een giga laadruimte tot aan de voorstoel/ plafond.
    Laatste twee foto's zijn overigens van onze laatste reis afgelopen december, want toen hadden wij ook zo'n Toyota.
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-03-09 om 17:43. Reden: extra tekst // foto's verkleind

  6. Top | #26
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Nog een Toyota Siena verhaal uit de praktijk;

    Wij waren met twee gezinnen met 4 grote kinderen (allen boven de 1.70 meter) en hadden twee MPV's gehuurd omdat het maximaal aantal personen per SUV (buiten Florida tenminste) 7 pax is. Bij een van de twee (een Chrysler Voyager) was echter de accu kapot, dus probeerden we met z'n allen in de Toyota Siena te gaan: er zaten immers 8 stoelen in!

    Ook hadden we allen een grote koffer. Je raadt het al: het paste!

    Bewijs:






    MVG


    A3
    Laatst gewijzigd door A3; 09-03-09 om 18:00.
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    @Njit,

    bij welk verhuurbedrijf kun je een Chevy Suburban huren?

    groet Harold

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    o.a bij Avis. Dat is bij hun de Premium SUV. Zie http://www.avis.com/car-rental/conte...navId=T4M01S00
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Normaal hadden ze bij Alamo, maar daar is nu de Dodge Durango de fullsize SUV, hoewel er ook nog wel eens een Suburban of Expedition wil staan = or similar.
    Maar zeker weten doe je dat nooit.

    Maar de Sienna is ook groot, en je kunt er. door de verzinkingen in de bodem,mega veel bagage in kwijt. En ook iets benzine vriendelijker dan de Chevy.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Auto voor meer dan 5 personen

    Bedankt voor jullie info. Ik ben weer goed op de hoogte. En had het inderdaad al gelezen van A3 met de foto erbij in zijn verslag, maar niet meer aangedacht. Maar foto's zeggen meestal meer dan een tekening met een aantal koffertjes afgebeeld.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •