Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 84 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #391
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    haha jullie maken het me er niet makkelijker op
    Maar het wordt toch Epcot denk ik, dat is volgens mij toch het park met de meeste dingen die we nog niet gezien hebben.. Tja, Vermaken doen we ons toch wel!

  2. Top | #392
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ook een goeie keus !!!

  3. Top | #393

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    We plannen in januari 4 dagen WDW, (3-4-5 en 6 januari)
    elke dag gaan we dus een ander park kunnen doen.
    Raden jullie aan al op voorhand lunch OF dinner te reserveren 4 dagen?(ik zou denken lunch, omdat we in een villa zitten en 's avonds gemakkelijk iets in het huis kunnen eten)
    Of dit maar 1 kaar te doen?Vb. laatste dag in Magic kingdom, om de vakantie feestelijk af te sluiten?
    Welk restaurant raden jullie aan in elk van de parken?

  4. Top | #394
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Als je een dinner of lunch met de Disney Characters wilt doen dan zou ik maar eens gaan kijken of daar nog plek voor is maar voor gewoon eten hoef je niet te reserveren in Disney. Tenzij je van te voren weet dat het hele drukke dagen zijn maar dat zijn de eerste dagen in Januari volgens mij niet.


  5. Top | #395
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik zou zeker de restaurants reserveren waar je wilt eten.
    Voor onze aanstaande mei vakantie waren de meest populaire plaatsen al volgeboekt en ik zat precies op mijn 180 dagen grens.
    Mei is een van de rustigere maanden en toch was het moeilijk om bepaalde restaurants te boeken. Wie goed zorgt zorgt voor. \\/
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #396

    Standaard Eerste keer Florida

    Wij gaan deze zomer voor de eerste keer naar Florida. Met onze 3 kinderen, dan 10 en bijna 7, gaan we Florida "ontdekken". We willen niet alleen maar pretparken bezoeken. Wie heeft er goede tips, welk Disneypark moeten we zeker bezoeken.

  7. Top | #397
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Florida

    Oei, dat is een moeilijke vraag. Zelf ga ik bijna ieder jaar een week naar Walt Disney World en verder niets anders. Een echte fan dus en daarom gelijk de opmerking: Walt Disney World heeft geen pretparken maar themaparken.
    Sommige vinden dat je in ieder geval Magic Kingdom moet doen want dat is echt Disney. Zelf vind ik Animal Kingdom een erg leuk park. Maar Epcot is ook echt Disney Florida, een park anders dan alle andere parken. De eerste keer dat ik naar WDW ging, vond ik Hollywood Studio's het leukst (Animal Kingdom bestond toen nog niet) maar tegenwoordig is dat zeker niet meer mijn favoriet.
    Ik zou gewoon lekker rondkijken op de site van WDW en het park kiezen waar je denkt dat er voor jullie de meeste leuke dingen te doen zijn. Welk park je ook kiest, leuk wordt het toch wel! En anders ga je in de toekomst nog een paar keer.....

  8. Top | #398
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Florida

    Wij kopen altijd een 10-daagse pas (geldig in een periode van 2 weken) en bezoeken alle 4 de Disney parken meerdere keren.
    Ze zijn allemaal anders en ook allemaal zeer de moeite waard (voor alle leeftijden).
    Zorg er voor dat je bij opening in het park bent. Dat kan je veel tijd schelen in de rijen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #399
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Eerste keer Florida

    Jullie willen niet alleen maar pretparken bezoeken, waar gaat je voorkeur verder naar uit dan? Wij hebben vorig jaar een weekje in Kissimmee doorgebracht en van daar uit de Disney parken bezocht. En dat was geweldig. In de periode daar voor hebben we rond getrokken en dat was ook geweldig.
    Dit jaar gaan we weer, en weer besluiten we met een week Kissimmee en beginnen we met een korte rondreis.
    Al hoewel ik persoonlijk niet perse meer naar de Disney parken hoef, heeft de meerderheid in ons gezin besloten dat wel te doen :lol:
    Uiteraard geen straf. De Dinsey parken zijn echt geweldig en niet te vergelijken met de pretparken hier in Nederland. Het wordt hier wel vaker aan gegeven dat het geen pretparken zijn maar Thema parken.
    Het bovenstaande advies is ook een goed advies, zorg dat je er vroeg bij bent. Vorig jaar waren wij er in augustus, het is dan zeer warm en vochtig. Wij waren bij elk park voor de opening aanwezig en verlieten het park ergens tussen 2 en 3. Op die manier blijft het leuk en goed te doen en is het nog niet te druk (druk is het zo wie zo) Met een goede planning kom je goed door de parken heen en kun je er toch ook een vakantie van maken. Zeker met kinderen van 7 en 10 jaar zou ik niet hele dagen door zo’n park sjouwen.
    En voor de rest heeft Florida zoveel moois te bieden, lees de verschillende blogs er maar op na en ik weet zeker dat je voor jullie gezien het juiste programma kunt samenstellen.

  10. Top | #400
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Doe de universal studios parken zeker als je met durvers gaat .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •