Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 84 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #261
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Via de site van ´the unofficial guide to walt disney world www.touringplans.com kun je via de crowd calendar ongeveer 1 maand vooruit kijken naar de relatieve drukte in een schaal oplopend van 1 (MUISstil) tot 10 (megadruk).
    Indien je een lidmaatsschap koopt of de gids bezit, die trouwens een erg vermakelijke en goed leesbaar boekwerk is, kun je inloggen en verder kijken dan 1 maand. Tevens geven ze aan welk park ze adviseren en welk park je juist moet vermijden op die dag. )MK:magic Kingdom, EP: Epcot, DS: Disney studios, AK: Animal kingdom)

    Om je te helpen heb ik dit voor je opgezocht.
    Datum Druktescore Doen Niet doen
    Fri, 15 May '09 5 MK DS EP Sat, 16 May '09 9 EP DS Sun, 17 May '09 7 DS MK EP AK Mon, 18 May '09 7 MK AK Tue, 19 May '09 7 DS AK EP Wed, 20 May '09 5 EP AK Thu, 21 May '09 9 AK MK EP Fri, 22 May '09 9 MK EP STAR WARS WEEKEND Sat, 23 May '09 9 EP DS STAR WARS WEEKEND Sun, 24 May '09 9 AK MK EP STAR WARS WEEKEND Mon, 25 May '09 8 EP MK DS AK MEMORIAL DAY Tue, 26 May '09 9 DS AK MK EP Wed, 27 May '09 7 MK EP AK Thu, 28 May '09 7 DS AK MK EP Fri, 29 May '09 9 EP MK DS STAR WARS WEEKEND

    Zoals je ziet heb je geluk of pech, afhankelijk van je voorliefde voor Starwars, maar de rustigste dagen zijn in dit geval dus: 15 en 20 mei en eventueel 18 mei.
    Hopelijk heb je hier iets aan en laat eens weten als je terug bent hoe druk een 5 of een 7 score eigenlijk is.
    Have fun!!

  2. Top | #262
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    toen ik daar aankwam was de wachttijd al 20 minuten. Heb toen een fastpass genomen en toen ik daarvoor terug kwam was de wachttijd 90 minuten.
    20 minuten... daar ga je een FastPass voor nemen???

    In drukke tijden staan er weleens een wachtrij van 200 minuten...

    Vanaf het moment van opening, doen wij in de regel het volgende,
    eerst een FastPass halen voor TestTrack...
    Dan bij Soarin' in de rij. Meestal inderdaad 20 tot 25 minuten wachttijd.
    Daarna terug naar TestTrack, inmiddels is dan de return time voor TT aangebroken... Gelijk even FastPass halen voor M:S

    Daarna in het tijd voor koffie met wat te happen.... :lol: :lol: :lol:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #263
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    Ik zou niet zo snel kiezen voor een WDW hotel deze overweging komt voort uit de prijzen.
    Dat is natuurlijk een zeer persoonlijke keuze. Waarom zou je niet voor een Disney hotel kiezen? Met de aanbiedingen die op dit moment aangeboden worden is het zeker de overweging waard.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 19:44. Reden: quote ingekort
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #264
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    20 minuten... daar ga je een FastPass voor nemen???

    In drukke tijden staan er weleens een wachtrij van 200 minuten...
    Normaal gesproken vind ik 20 minuten wachten ook prima, maar ik was maar 4 dagen in Florida, waarvan maar 1 dag echt in WDW, dus erg selectief. En aangezien ik toch niet meer écht voor de atracties ga, maar voor de sfeer, koos ik ervoor om niet te wachten maar een FP te nemen.

  5. Top | #265

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Ik was dan een fastpass gaan halen en 20 min in de rij gaan staan Soarin' 2 keer doen vind ik geen straf

  6. Top | #266
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Ik heb na het gebruik van mijn fp meteen weer een fp gepakt voor 's avonds. Tussendoor met de monorail naar MK geweest (daar o.a. Splash Mountain gedaan en parade gekeken), daarna weer terug naar Epcot, Soarin' gedaan en tot na het vuurwerk gebleven.

  7. Top | #267
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vragen over WDW

    hoi Axell,
    sinds ik ook maar 1 maal geweest ben weet ik ook niet echt wat duur en wat goedkoop is om naar florida te gaan, ik en mijn vriend hadden geboekt op www.travelocity.com, daar kan je je vliegtickets, hotel, disneytickets allemaal samen bestellen, je krijgt gratis vervoer van het vliegveld naar je hotel (bij ons was dat Disney's Magical Express omdat we in een disney resort zaten) en je krijgt vaak ook nog een aanbieding op je inkomtickets (zo krijg je vb 2dagen gratis ofzo).
    ons heeft dit enorm geholpen omdat ik ook niet zo een wiskundeknobbel ben enzo :-)
    veel plezier met het uitstippelen van je reis! je zal er geen spijt van krijgen!

  8. Top | #268

    Standaard Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    Hoi allemaal,
    Mijn naam is melanie en ik ga in julli voor het eerst naar florida. We gaan met zijn 3e en gaan in 25 dagen van miami via de keys naar orlando ( blijven daar 10 dagen) en dan via de west kust terug naar miami.
    Ik heb het forum al voor een groot deel afgestruint naar informatie over snorkelen en de everglades enz. Ik heb het forum al grotendeels afgestruind. Ik heb toch nog een paar vraagjes:

    -Wij willen als we in orlando zijn ook een paar daagjes naar disney. Ook denken we er over naar Universal studios te gaan. Is het dan nog leuk om naar de Hollywood studios van disney te gaan of zeggen jullie doe een van de 2( en welke dan).
    -Heb ik het goed begrepen dat je als je 2 dagen naar disney wilt je de kaartjes net zo goed aan de kassa kan kopen. Wat kost een los kaartje?

    Ik wou nog wat vragen maar dat ben ik ff kwijt, komt later wel.

    Al vast bedankt
    groetjes Melanie

  9. Top | #269
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: disney vraagjes

    Je kunt Universal en Disney niet vergelijken dus ik zou zeggen doe het beide.

    Je kunt je kaarten idd beter aan de kassa zelf kopen, maar als je maar 2 dagen Disney doet moet je misschien wel een keuze maken welke parken je gaat doen want alle 4 in 2 dagen is wrs iets teveel van het goede (en dan is de keuze om Hollywood Studio's niet te doen wel voor de hand liggend).

    De prijzen van tickets kun je zien op de site van Disney, prijzen zijn dan wel zonder tax dus nog 6% extra rekenen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #270
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney vraagjes

    Persoonlijk vind ik de Disney parken altijd wat "beter verzorgd" dan Universal studios. Maar ik moet ook zeggen dat het altijd wel leuk en heel anders is om naar Universal studios te gaan. Er hangt ook een andere sfeer en de type attracties zijn heel anders. Kijk gewoon even op de websites en wat je het meeste aanspreekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •