Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 86 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #441
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    4

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    USAReisen boekt zelf ook bij FTI. Meestal is boeken via USAReisen goedkoper en soms is direct bij FTI goedkoper. Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde: een Voucher van FTI.
    Weet je toevallig ook of alles exact het zelfde is? Dus de zelfde verzekeringen?
    Mijn Duits is niet zo goed maar het is voor ons wel heel interessant om bij FTI te gaan boeken. Scheelt voor de periode 13 juni - 3 juli, Midsize SUV toch zo'n 60 euro. Dat op een bedrag van rond de 500 euro vind ik wel erg veel.

  2. Top | #442
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Auto huren

    Je moet bij fti het super spar plus pakket vergelijken met usareisen super spar plus. Het super spar pakket zit geen aanvullende aansprakelijkheidsverzekering in.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  3. Top | #443
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zit even in dubio wat ik het beste kan doen dus alle hulp is meegenomen

    ik ga op 26 april naar florida en begin in orlando, daar wil ik ook een huurauto oppikken, het laatste gedeelte van de vakantie gaan we met een cruise naar de bahama's.

    Mijn vraag is: de laaste nacht voordat we aan boord gaan zijn we in fort lauderdale, we gaan dus met de auto naar miami om daar aan boord te kunnen gaan, vervolgens staat de auto daar te staan (tenminste als je de auto daar makkelijk neer kan zetten) hij staat dus van maandag tot vrijdag op de parkeerplaats, eigenlijk zonde maar we gaan gelijk na de cruise op vrijdag weer naar het vliegveld in fort lauderdale.

    het is eigenlijk zonde van de huurauto om hem daar zo te laten staan maar ik heb hem dus eigenlijk nodig om te komen bij de boot en op het eind te rijden naar fort lauderdale.

    Weet iemand hoe ik dit anders kan doen?

  4. Top | #444

    Standaard Re: Auto huren

    @ Meisellen. Misschien kun je beter de auto tot maandag huren. Vaak hebben cruisemaatschappijen zogenaamde tours die je vanaf het cruisschip rechtstreeks naar het vliegveld brengen. Dan heb je de auto dus niet nodig en kun je die op maandag gewoon inleveren in Miami. Bij de cruiseterminal hebben de meeste verhuurbedrijven een vestiging en zorgen ze voor vervoer naar de check-in.

    PS. Mocht de cruisemaatschappij geen tour vanuit miami naar ft. lauderdale hebben, is het waarschijnlijker nog goedkoper een taxi te pakken vanuit miami naar ft. Lauderdale dan 5 dagen autohuur.

  5. Top | #445
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb eerder hierover ook gecorrespondeerd op het Forum (weet niet meer onder welk onderwerp). Ook wij leveren op 2 mei de auto in bij Alamo in Miami (SOBE) en vandaar uit hopen wij naar de cruiseterminal gebracht te worden voor een cruise naar de Caribbean, anders moeten we een taxi nemen.
    Wij zijn er nog niet uit of we de laatste dag opnieuw een auto huren (voor een 1/2 dag) of dat wij de excursie doen aangeboden door Royal Caribb. Op de site van Royal Caribb. staat dat de excursie Miami om 07.30 uur begint en dat vinden wij eigenlijk wel heel vroeg.

  6. Top | #446
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Auto huren

    @floriaantjes
    Ook ik ga met Royal Caribb. Panama cruise doe ik. Ik zou het bijzonder prettig vinden dat wanneer ik aankom van cruise de auto bij de haven kan halen, ipv eerst naar miami airport en dan weer met shuttle naar alamo. Met al die koffers etc is dat gewoonweg niet handig.

    Ik zie wel op Alamo.com-->Port Of Miami (MIAP71) staan, helaas zie ik dat weer niet bij usareisen.de staan. Bovendien als je dat doet zegt het:

    "No vehicle available for this station. Please try another location" Of je auto nou achterlaat of ophaalt, krijg je hetzelfde bericht.

    Ik zou best bereid zijn om ervoor te betalen. Zit niets anders op dan maar te bellen en te vragen.

  7. Top | #447
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren

    LERAC, ik heb begrepen dat er van Alamo busjes op de terminal staan die je naar het verhuurstation brengen. Of weet een forum lid, of ik dit verkeerd heb.

  8. Top | #448
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb gebeld, en er werd mij verteld dat het kennelijk niet mogelijk is. Wel dat een andere locatie dichterbij de miami haven is. Helaas pindakaas dus. ](*,)

  9. Top | #449
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren

    Die andere locatie van Alamo dichterbij de haven moet dan in SoBe zijn.
    Daar leveren wij de auto in voor vertrek van de cruise.
    Ik denk dat wij toch maar de excusie gaan doen, heb weinig zin in dat gesjouw van de koffers, voor een halve dag.

  10. Top | #450
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo Meisellen.
    Wij hebben ook een cruise gedaan van 7 nachten en de huurauto in de parkeergarage achtegelaten met onze aankopen die we aan boord niet nodig hadden.
    Wij vlogen dezelfde dag laat naar Amsterdam,en zonder auto is het geen pretje in Miami.
    Wij hadden berekend dat we net zoveel aan taxikosten kwijt zijn als de huurauto als "kluis"te laten staan.
    Vanaf de cruise kies je voor zelf check out(zelf je koffers van boord meenemen)je loopt naar je auto en kan nog leuke dingen doen die dag.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •