Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 86 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #111
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: PT cruiser

    Ik rijd hier ook met een pt cruiser . Rijd heerlijk en ruimte in overvloed. Ik vind het heerlijk van met een auto te rijden die je weinig ziet

  2. Top | #112
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: PT cruiser

    Twee jaar terug kreeg ik bij Dollar een PT Cruiser toegewezen als Intermediate 4-deurs. Die auto had toen geen cruise control, wat ik best vervelend vond. Voordeel van die auto: hij valt wel op in de lange rijen sedans op de parkeerplaatsen van Disney!

    Bij veel verhuurders staat hij trouwens als "special" te boek.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-06-08 om 11:21.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #113
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: PT cruiser

    In mei dit jaar stond hij in de catagorie intermidiate 4 deurs......
    Dus toen maar voor een grote auto gekozen.

    2 jaar geleden heb ik 17 dagen deze auto gehad.
    Toen had ik compact 4 deurs geboekt bij Alamo.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #114
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: PT cruiser

    In 2006 had ik bij Dollar een Intermediate 2 deurs auto besteld en ik kreeg deze mooie PT-Cruiser mee.
    Mooie leuke auto waar ik 20 dagen veel plezier van gehad heb





    Dennis
    Laatst gewijzigd door deh78; 01-06-08 om 13:48.

  5. Top | #115
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: PT cruiser

    Zie trouwens dat bij Dollar de PT ook een special is, fijn dat we 'm toch kregen dan want echt alle koffers gingen mooi achterin.

    Wat betreft cruisecontrol, heeft ie nu dus wel. Heb het regelmatig op de turnpike gebruikt, lekker

  6. Top | #116
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: PT cruiser

    Heb een aantal jaar geleden een PT genomen op een budget vakantie. Wat een verschrikkelijke auto. Hij ziet er leuk uit maar verder is hij totaal niets. Geen gang in te krijgen, de draaicirkel van een 747 en ook totaal niet zuinig met brandstof. Ook de stoelen zijn zeer oncomfortabel, tijdens lange ritten gaat alles pijn doen. Dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening en ik begrijp dat veel mensen bijzonder blij zijn/waren met de PT.

    Groetjes,
    Walter

  7. Top | #117
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: PT cruiser

    Dat is inderdaad een persoonlijke mening. Draaicirkel geen last van, tenminste, niet anders dan anders. Stoelen vond ik juist comfortabel en tijdens lange ritten geen pijn.. maarja.. lange rit.. 5 uur in de auto ofzo met even 10 minuutjes pauze tussendoor.

    Dus wat dat betreft zijn we het niet met elkaar eens... en al helemaal niet over het uiterlijk, want ik vind 'm echt niet mooi en jij wel

    Overigens weet ik niet wat voor auto je zelf hebt, dat is ook belangrijk voor een mening over de PT Cruiser. Als je beter bent gewend... ik heb een Nissan Almera sedan van 1995. Dus tja...

  8. Top | #118
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: PT cruiser

    Wij hebben jaren geleden (ik dacht Maart 2001) al eens een PT geprobeerd.
    Hij was toen(nog niet zo lang op de markt) als promotie bij Dollar in de verhuur en zou ook in Europa uitkomen.

    Ik was erg gecharmeerd van het model (lekker klassiek) en geneigd er één te kopen.
    Na de proefweek ;-) was het duidelijk, voor ons geen PT Cruiser. Het was de oude Neon met een nieuw jasje, erg basic en niet van de plaats te krijgen. Zie ook dit artikel . Volgens mij is er inmiddels wel wat verbetert, en ik vindt het model nog steeds mooi, maar inmiddels is er de Mighty Dodge bij ons op de oprit.

    Ook een model wat ik erg mooi vindt is de mini paneltruck, de HHR. Ook in Nederland uit inmiddels (tegen de hoofdprijs), terwijl ons toch echt verzekerd was (door GM) dat hij hier niet uit zou komen. Die wil ik nog wel een een keer proberen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #119
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: PT cruiser

    Wij hadden een HHR in maart dit jaar. Met treeplankjes! Geweldige kar. Zijn direct na thuiskomst gaan kijken bij de Big Plusser. Uiteindelijk is het toch weer een Franse Dame geworden, maar als we in oktober weer naar Florida gaan, mogen ze me zo een HHR geven.....=D>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:35. Reden: full quote eruit



  10. Top | #120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: PT cruiser

    Deze ervaringen komen redelijk overeen met de ervaringen die ik met de PT heb. Ziet er leuk uit (hoewel smaken verschillen) maar rijdt voor geen meter. Zo was de combinatie van motor (te weinig vermogen) en automatische versnellingsbak niet goed en zaten de stoelen niet echt comfortabel. Met name op de lange stukken was dit echt een probleem. De auto biedt wel veel laadruimte voor koffers.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:35. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •