Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 86 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #121
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: PT cruiser

    das waar weinig vermogen maar op de amerikaanse wegen heb je dit niet echt nodig . Daarom noemt ie ook pt cruiser geen racemachine maar een easy going auto. Ik heb voor mijn cruiser een opel astra cabrio gehad en die stoelen waren pas slecht na 2 u rijden vreselijke rugpijn dit heb ik niet met mijn cruiser en wat vooral voor ons belangrijk is met 3 kinderen hebben we alle ruimte op de achterbank .

  2. Top | #122
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: PT cruiser

    De auto deed zijn naam in ieder geval geen eer aan. Door de slechte motor/automaat combi reed deze namelijk erg schokkerig (en dat lag niet aan de bestuurder). Overigens is een beetje motorvermogen ook op de Amerikaanse snelwegen best wel handig voor het geval je even wilt versnellen om een andere (vracht)auto in te halen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:35. Reden: full quote eruit

  3. Top | #123
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: PT cruiser

    Ik heb zo'n ding 1 jaar gehad... en ik vond 't een kreng!
    Sorry...

    Zuipt benzine en heeft wat er ook verteld word geen trekkracht, moest er mee de echte bergen door...
    Vol gas, naar boven, kwam ik niet boven de 80 kilometer per uur...
    Zelfs de vrachtwagens haalde ons in...

    In de US lijkt het allemaal sneller te gaan, maar in europa is het toch echt een ander verhaal.
    Toen we van vakantie thuiskwamen heb ik 'm ingeruild voor een betere auto. :
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #124
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Brugge - Belgium
    Berichten
    3

    Standaard www.cartrawler.com ?

    Hallo,
    Via http://www.floridaairportguide.com/quote.htm
    kan je blijkbaar heel goedkoop een auto huren.
    Na het invullen van de luchthaven Sanford Airport (sfb) wordt ik meteen doorverwezen naar https://www.cartrawler.com
    2 weken Chevrolet Aveo Automatic
    inclusief:
    Theft insurance
    Complete cover package
    Third party insurance (TPI)
    Collision damage insurance (CDW)
    Breakdown Assistance
    Airport Fee
    Unlimited Mileage
    Dit alles is inbegrepen voor de prijs van 387.30 Dollar = 247 Euro (6-6-2008). zeer goedkoop dus !
    Maar mijn vraag betreft de ophaling van het voertuig . Nergens staat vermeld waar de auto moet worden opgehaald op de luchthaven ? Autoverhuurbedrijf is een raadsel.
    Is er iemand die ervaring heeft met het reserveren via deze website ?
    Alvast bedankt voor de toelichtingen..
    Filip... die binnen 4 weken een tweeweekse rondrit doet in Florida.

  5. Top | #125
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: PT cruiser

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50 Bekijk Berichten
    Tja, ik wil niet met een smerige wagen rondrijden tijdens mijn vakantie. Een fijne auto is voor mij 50% van de pret, zoniet meer
    Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen zou ik het poetsen uitbesteden aan iemand anders. Kost in de VS bijna niets. Maar het is alleen maar te prijzen dat jij op deze manier met huurauto's omgaat. Waren er maar meer mensen zoals jij. Als ik af en toe zie wat mensen met huurauto's doen dan rijzen mij de haren te bergen.

  6. Top | #126
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: www.cartrawler.com ?

    Ik gok zelf dat je dat pas te weten komt als je betaald hebt. Daarna krijg je een Voucher toegestuurd per email. Er zijn meer bedrijven die zo werken (o.a. eautohuur.nl).
    Weet je ook zeker dat je voldoende verzekerd bent als je daar huurt? Want anders moet je ter plaatse nog allerlei dingen extra betalen waardoor jouw goedkope auto uiteindelijk veel duurder uitkomt!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #127
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: PT cruiser

    Nou, dank je Guus. Ik ben nogal van de nette, ook met m'n eigen auto. En het poetsen was best een leuke tijdsbesteding: je bent lekker buiten, je ziet wat er af en toe langskomt op Prairie Point Boulevard (ja Michael66, ook die bak van jouw foto....inspireerde me nog meer ) en de beloning is een koel biertje... what else? =P~

    Over het verbruik van de cruiser gesproken, ik heb het meerdere keren nagerekend via de gereden km en benzinebonnen, maar ik kwam op 1 op 15. Niet gek voor een US bak met automaat.

    Als toetje nog een foto van het interieur (die niet gepoetst hoefde te worden)

    <mod michael66: te grote foto verwijderd>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-06-08 om 22:26.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  8. Top | #128
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Brugge - Belgium
    Berichten
    3

    Standaard Re: www.cartrawler.com ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Weet je ook zeker dat je voldoende verzekerd bent als je daar huurt? Want anders moet je ter plaatse nog allerlei dingen extra betalen waardoor jouw goedkope auto uiteindelijk veel duurder uitkomt!
    Hey,
    Bedankt voor de snelle respons.
    Voldoende verzekerd ?
    Hier zijn de Rental Conditions inbegrepen in de prijs.
    This rate includes the following

    Theft insurance
    Complete cover package
    Third party insurance (TPI)
    Collision damage insurance (CDW)
    Breakdown Assistance
    Airport Fee
    Unlimited Mileage
    Drivers Age

    25 to 99 Years
    Young Drivers Age: 21 to 24 Years Charge 25 USD per Day Includes Tax
    Drivers License

    Drivers must hold a full license for minimum 1 years with no major endorsements.
    Additional Driver (No Need to Prebook)

    Charge per additional driver: 10 USD per Day Includes Tax; Not included in rate shown
    Coverage / Insurance

    Theft insurance: Included In Rate
    Complete cover package: Included In Rate
    Third party insurance (TPI): Included In Rate
    Collision damage insurance (CDW): Included In Rate
    Special Equipment / Optional Extras

    Ski rack: 7.5 USD per Day Includes Tax; On Request
    Infant child seat: 6.99 USD per Day Includes Tax; On Request
    Breakdown Assistance

    Included In Rate
    Fees

    Airport Fee: Included In Rate
    Fuel Policy (Fuel is not included in the rental price)

    Pickup Full, Return Empty
    Mileage Policy

    Unlimited
    Payment Method (Driver must have one of the following when collecting vehicle)

    American Express Credit card, Diners Club Credit card, [PAYMENT_CARD_DS] Credit card, MasterCard Credit card, Visa Credit card
    Voucher

    You must produce your voucher on arrival at Rental counter.
    Failure to give the Rental Agent your voucher, means we can not be held responsible for any additional charges.
    No refunds will be entertained unless Agent received voucher from Renter.
    Please note: We are not responsible for overcharges on rentals where the voucher was not presented to the local agent on collection of the vehicle
    Conditions of Optional extra


    Ik heb absoluut geen ervaring met het huren van een auto. Het is dan ook mijn eerste keer.
    Zouden die Rental Conditions volstaan denk je ?
    Filip
    Laatst gewijzigd door Trappist; 06-06-08 om 15:59.

  9. Top | #129
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: PT cruiser

    Euhh, dat schoonmaken....is dat niet een beetje de taak van het verhuurbedrijf, in jouw geval Alamo?? Ik snap het misschien niet helemaal, maar heb je de auto dan vuil geaccepteerd? Nou ja, het is in ieder geval fijn om te lezen dat er nog mensen zijn die tenminste ook zuinig met hun auto omgaan. Ik kan alleen maar zeggen: grote klasse!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:36. Reden: full quote eruit

  10. Top | #130
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: www.cartrawler.com ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trappist Bekijk Berichten
    2 weken Chevrolet Aveo Automatic
    247 Euro (6-6-2008). zeer goedkoop dus !
    Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk van de prijs. Wij betalen bij AE voor ALAMO Gold pakket voor 1 week 143 euro voor de economy car. En dan weet je precies wat je hebt, waar je voor betaalt, waar en bij wie je de auto ophaalt. Dus 20 euro meer voor de tank benzine, extra drivers (die bij de "goedkope aanbieder 10 dollar pp kosten) Met de autohuur ben ik zelf niet (meer) zo avontuurlijk om een paar euro te besparen=;

    Een keer gedaan, kwamen bij een klein verhuurbedrijfje terecht, daarna lekker bij de grote jongens gehuurd.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •