Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 86 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Ik heb een vraag. Wie heeft er ervaring mee of weet of volgende mogelijk is?
    Wij komen op 6 juli 's avonds om 18.00 uur aan op de luchthaven van Miami.

    Of wij nu de autohuur (usareisen.de/Alamo) boeken vanaf 6 juli of 7 juli maakt qua prijs niet uit (24-uurs huur).
    Ons plan is om te overnachten op de airport en dan de volgende dag fris en uitgeslapen weg te kunnen rijden met onze huurauto. We willen dan 's morgens eigenlijk geen tijd meer kwijt zijn om de auto te regelen.

    Wie heeft dit eerder meegemaakt?

    * Kun je bijv. 6 juli je auto huren, alles alvast afhandelen en dan gewoon de auto laten staan tot je de volgende dag wegrijdt? (dit ivm tijdswinst op 7 juli)
    * niet helemaal logisch is om de auto mee te nemen en vervolgens deze te parkeren bij je hotel op de luchthaven, is dit een betere optie?

    Wie heeft er tips/suggesties over wat we het beste kunnen doen?
    Laatst gewijzigd door Syl71; 27-01-08 om 10:00.
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  2. Top | #32
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Wij hebben een aantal jaren ongeveer hetzelfde gedaan. Wij kwamen ongeveer 18.15 aan in Orlando. We sliepen in een hotel op het vliegveld de eerste dag. We zijn toen wel naar de autoverhuur balie's gaan kijken maar er stond een gigantische rij. Toen zijn we eerst naar onze kamer gegaan en daarna rustig nog eens naar de auto balie. Toen stond er niemand meer. Ik heb toen gevraagd of we de volgende dag alles konden komen regelen, geen probleem. En toen we daar kwamen, circa 9 uur 's morgens was het ook super rustig.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #33
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syl71 Bekijk Berichten
    Ons plan is om te overnachten op de airport en dan de volgende dag fris en uitgeslapen weg te kunnen rijden met onze huurauto.
    Weet je hoever het is van de uitgangsdeur van de airport naar de toegangsdeur van je airporthotel, om het even krom te stellen?
    Kan zomaar ettelijke kilometers/mijlen zijn en dan zal je toch weer heen en terug moeten evt. met bagage.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-08 om 15:13. Reden: Quote ingekort

  4. Top | #34
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Weet je hoever het is van de uitgangsdeur van de airport naar de toegangsdeur van je airporthotel.
    Knaapje
    "Ons plan is om te overnachten op de airport"

    Neem je dus de uitgangsdeur van Miami airport dan ben je al te ver gelopen.
    De ingang van het hotel zit als ik me niet vergis bij concourse E

    Persoonlijk als ik daar zou overnachten zou ik gewoon de volgende ochtend op de Alamo bus stappen en dan pas inchecken voor de auto, het is dan toch niet druk, en er kan dan ook niets mis gaan.
    Ik denk toch dat het verwarrend kan werken als mensen hun auto's niet meenemen op het moment dat ze inchecken.
    Ja ik begrijp dat het allemaal in de computer zit, maar de computer zegt nu dus ook dat bijvoorbeeld parkeerplaats C159 vrij is, nu willen ze daar een andere auto die net terug is gebracht gaan parkeren en dan staan er ineens auto's van klanten die hun auto niet meenemen.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Ik zou het toch even melden dat je de volgende dag pas je auto komt halen. Een collega van mij was door allerlei vertraging een dag te laat en hij was uit de computer gegooid (ondanks voucher en betalingsbewijzen). Het heeft hem heel veel moeite gekost om alsnog zijn gehuurde en betaalde auto te krijgen. Fijne vakantie!

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Re: Huurauto dag later ophalen dan gehuurd.....

    Bedankt voor de tips!
    Ik denk dat we inderdaad maar gewoon de auto alvast huren op de aankomstdag en naar een hotel in de omgeving rijden. Dan kun je in ieder geval gaan en staan waar je wilt....

    Maar aan de andere kant, het hotel op de luchthaven zelf..... klinkt toch ook wel heel verleidelijk om voor de verandering eens na zo'n lange vlucht en langdurende douane procedures linea recta je bed in te wandelen (so to speak :mrgreen

    We moeten nog maar even zien....
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  7. Top | #37
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maat Bekijk Berichten
    ik had al een auto bij avis gehuurd maar heb deze geannuleerd. Dit omdat daar niet de equinox te huur was en wij dit wel een leuke auto vinden om te huren.
    Let er wel op dat je altijd een auto"klasse" reserveert en nooit de garantie krijgt dat je werkelijk een "voorbeeld" auto krijgt zoals hier de Equinox.
    Normaal is de kans dat je hem niet krijgt groter dan dat je hem wel krijgt.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:29. Reden: full quote ingekort

  8. Top | #38
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo

    Weet er iemand wanneer de huurprijzen van november bekend worden.


    Theo

  9. Top | #39
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Ze hebben nu de winter (01.11.07 und 31.03.08) en zomer ( 01.04.08 und 31.10.08) prijzen erop staan. Ik gok dat de prijzen na 31 maart ergens bekend worden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Auto huren

    hoi Njit,

    Heb jij toevallig ervaring met huren op Atlanta Airport (Alamo). Hebben ze daar de befaamde Equinox?

    Of wellicht iemand anders op dit forum ervaring hiermee?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •