Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 86 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #601
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren

    * diepe zucht*

    ha ha

  2. Top | #602
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb nu in ieder geval een idee wat ik ( evt. als vervanging van de Equinox) kan accepteren ...ik ben benieuwd wat we krijgen vrijdag!

  3. Top | #603
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Auto huren

    Heerlijk zeg...over 3 dagen al... fijne vakantie!

  4. Top | #604
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo,
    Zoals in mijn berichtje op 27 april verteld, laat ik jullie even weten hoe ons verhaaltje is afgelopen. Wij hadden dus de intermediate SUV geboekt maar zijn niet verder gekomen dan de gewone intermediate. Dit was een 10€ verschil. Zoals eerder gezegd gaat het me niet om het geld maar om het principe. Gisteren hebben we een mailtje gekregen na een heleboel heen en weer mailen van gegevens, dat ze ons 25€ gaan terugstoren en met een heleboel verontschuldigingen... Wel daar ben ik dus heel blij mee. Gelukkig hebben we een aantal weekjes reeds geboekt want wist in mijn klein teentje wel dat dit inorde ging komen..

    Grts,
    Lisje
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  5. Top | #605
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren

    Afgelopen woensdag auto opgehaald. Zijn behoorlijk aan het ,,verkleinen'' bij Alamo. Midsize SUV zijn tegenwoordig Mazda5 en Kia Rondo. Weinig keus in de garage op Orlando. Heb een Kia genomen, zwart, rijd goed en heeft veel ruimte. Je kunt er zelfs met 7 personen in zitten. Da's aardig. Was wel eerst even een tegenvaller omdat ik nou eenmaal graag een Amerikaanse auto heb. Maar goed, helemaal gewend nu!

  6. Top | #606
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    . Zijn behoorlijk aan het ,,verkleinen'' bij Alamo. Midsize SUV zijn tegenwoordig Mazda5 en Kia Rondo.
    Mmmmm, de specificaties voor een midsize SUV bij Alamo/usareisen.de: Voorbeeldauto Jeep Liberty, 4 zitplaatsen; 3 volwassenen, 1 kind. Twee grote koffers en één kleintje. Met de auto's die je nu noemt, kan je toch niet zeggen dat je een kleine auto krijgt. Maar goed, gelukkig ben je tevreden met de Kia en ik denk dat je daar ook helemaal niet over zou mogen mopperen. Vergeleken met een Jeep Liberty heb je m.i. een mooie, ruime wagen meegekregen.



  7. Top | #607
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Auto huren: in de buurt van WDW?

    In de eerste instantie vonden wij een auto huren 'zonde geld', maar als ik dit zo lees lijkt het me geen overbodige luxe. Al is het maar om ook eens buiten disney te komen en niet met die vreselijke busjes te moeten gaan.

    Ik heb eens gekeken naar hoe lang het met het ov in disney world is en het viel me op dat ook dat vele malen sneller met de auto ging. Vooral omdat wij in het AKL verblijven.

    (de reistijden) http://www.ourlaughingplace.com/asp/twiz.aspx
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  8. Top | #608
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren

    Nou als je al een EQ Equinox of een Saturn Vue of een Toyota RAV4 of .... naast zo'n Kia Rondo ziet staan is hij beduidend kleiner. Eerder altijd een van deze auto's gehad maar zit toch wel een verschil in hoor. Niet alleen v.w.b. ruimte maar ook wat rijden betreft. Dat bedoel ik met ,,verkleinen'' ..... En gezien de ,,autocrisis'' hier begrijp ik niet goed waarom er niet alleen Amerikaanse bakken in de garage staan. Maar goed .....

  9. Top | #609

    Standaard Hoeveel koffers passen er in een Mini Van?

    Wij hebben met twee gezinnen van totaal zes personen een Mini Van auto gehuurd bij Dollar.Wie weet hoeveel koffers daarin passen?

  10. Top | #610
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Volgens Dollar zelf 7 personen en 5 koffers, dus bij 6 man een paar koffers meer :mrgreen:

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •