Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 72

Onderwerp: WDW: Prijzen van eten en drinken

  1. Top | #31
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik wist dat er op AllEars zoiets stond maar kon hem niet gevonden krijgen. Top Link!
    Hihi thanx....ops:ops:ops:

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #32

    Standaard Re: lunch...

    De lunch , is eigenlijk een vette hap, net als in Parijs, gewoon duur....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rene3D Bekijk Berichten
    Wij gaan met 3 personen in maart 2007 voor 10 dagen naar Disney Florida

    Wij hebben bij onze reis opgenomen iedere dag een ontbijt op het hotel en een 3 gangen menu sávonds

    Voor overdag op het park willen wij ergens gaan lunchen.

    Kan iemand mij iets vertellen over de prijzen voor eten en drinken in de parken of zijn deze net zo schreeuwend duur als in Disney Parijs

    Bij voorbaat dank voor jullie reactie


  3. Top | #33
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Beetje kort door de bocht Ingrid....

    Er zijn genoeg mogelijkheden voor een lekkere (niet vette!) lunch bijvoorbeeld salades of sandwiches. Over het algemeen zijn de prijzen in WDW echt wel een stuk lager dan in Disneyland Parijs (en nu valt het helemaal mee met de goedkope dollar). Als tip: Je kunt ook een lunch delen. De porties zijn over het algemeen best groot en daarom kun je het makkelijk delen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #34
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Daarnaast is het zelfs zo dat je heel gezond kunt eten in WDW.
    Alle kindermenu's zijn aangepast naar gezondere mogelijkheden.
    Patat is er niet meer en frisdrank is er ook uitgehaald, deze zijn vervangen door wortels en appelsap, wil je bv wel gewoon friet en cola dan kan dat wel maar moet je er om vragen, standaard is het dus niet meer.

    Hierdoor zijn er alleen maar meer gezonde opties bijgekomen....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #35

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    In florida moet je je m.i. aanpassen... Gewoon een hamburger/friet of zo. Is meestal best wel betaalbaar.

  6. Top | #36
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Salades kun je er ook best wel krijgen hoor..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #37
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hroeper Bekijk Berichten
    In florida moet je je m.i. aanpassen... Gewoon een hamburger/friet of zo. Is meestal best wel betaalbaar.
    Dat hebben we gemerkt ja, ik was het binnen 3 dagen al verschrikkelijk beu, maar in de restaurants waar wij hebben gegeten stond meestal geen salades of zo op de lijst. We hebben maar 2x lekker gegeten bij Applebee's waar ook groentes bij zaten, en 1 keer in restaurant Clock in Naples en de laast avond vonden we een goed italiaans restaurant, deze was wel duurder maar ontzettend lekker!! eindelijk eens wat anders dan friet en friet en friet en burgers en burgers.

    Dus die aanpassingen in WD vind ik echt wel goed hoor, de meeste kinderen zijn al aan de dikke kant daar, dus kunnen ze wel wat groetens extra gebruiken denk ik zo.

    Maar ja, het is maar wat je lekker vind..........................

    groetjes Monique

  8. Top | #38
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    de meeste kinderen zijn al aan de dikke kant daar,
    Dat vind ik nou een understatement.......
    Eric

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Dat hebben we gemerkt ja, ik was het binnen 3 dagen al verschrikkelijk beu, maar in de restaurants waar wij hebben gegeten stond meestal geen salades of zo op de lijst. We hebben maar 2x lekker gegeten bij Applebee's waar ook groentes bij zaten, en 1 keer in restaurant Clock in Naples en de laast avond vonden we een goed italiaans restaurant, deze was wel duurder maar ontzettend lekker!! eindelijk eens wat anders dan friet en friet en friet en burgers en burgers.

    Dus die aanpassingen in WD vind ik echt wel goed hoor, de meeste kinderen zijn al aan de dikke kant daar, dus kunnen ze wel wat groetens extra gebruiken denk ik zo.

    Maar ja, het is maar wat je lekker vind..........................

    groetjes Monique
    Zo zie je maar hoe de meningen verschillen..... Over het algemeen eten wij toch wel heel afwisselend in Florida en juist geen burgers en friet (misschien een héél enkele keer). Zou er inderdaad niet aan moeten denken om dat 3 weken achter elkaar burgers en friet te moeten eten. Maarja welk eten wil je wel 3 weken achter elkaar?
    Wij vinden het juist lekker dat er zoveel verschillende lekkere restaurantjes zijn waar ook salades, pasta's, aardappelpuree of gepofte aardappel maar ook heerlijk mexicaans te krijgen is. Ben wel benieuwd waar jullie dan gegeten hebben??
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #40
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Kan iemand iets vertellen over de prijzen voor lunch

    Vooral in Orlando is keus zat, maar ik kan me aan de andere kant ook wel weer voorstellen dat als je er de eerste keer in je leven bent je overweldigd wordt door al die Burger Kings en aanverwanten, terwijl er zoveel meer is, ook voor de wat kleinere portemonee.
    Meestal de tweede keer dat je gaat ben je wat beter voorbereid op wat er allemaal is, en kijk je wat verder dan je neus lang is, en dan ontdek je dat Amerika niet alleen uit (ham)burgers bestaat.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •