Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: WDW Resorts: Bezoek brengen aan hotel

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney resort tour.

    Wij hebben ook bijna alle hotels van Disney al bezocht (onze favorieten wel meerdere keren).

    Je kunt bijvoorbeeld een bezoekje Grand Floridian, Polynesian en Contemporary Resort heel makkelijk combineren met een bezoek aan het Magic Kingdom. Je neemt dan i.p.v. de monorail naar TTC de andere monorail en deze stopt bij het Grand Floridian, Polynesian en Contemporary Resort. Het Grand Floridian en Polynesian hebben allebei een strandje aan het meer tegenover het Magic Kingdom. Verder ligt naast het Grand Floridian Disney's Wedding Pavilion wat ook leuk is om te bekijken.

    Verder zou ik ook naar Wilderness Lodge gaan. Dit resort kun je ook combineren met Magic Kingdom. Bij de in- en uitgang van Magic Kingdom liggen naast de steiger van de veerboot andere steigers voor bootjes naar andere resorts waaronder Wilderness Lodge.



    Je kunt daarna ook met de boot weer terug naar Magic Kingdom. Je zou dan 4 resorts kunnen bezoeken zonder dat je daarvoor je auto gebruikt. Je kunt trouwens bij Wilderness Logde zelf ook een bootje huren en zelf een stuk varen over de mooie wateren van Disney, erg leuk!

    Om te dineren zou ik Contemporary Resort aanraden. In dit resort zitten 2 van onze favoriete restaurants:
    1) California Grill - Dit restaurant zit op de hoogste verdieping waardoor je uitkijkt over/naar Magic Kingdom (wel om een tafeltje bij het raam vragen). Je kunt daar heerlijk eten (niet goedkoop maar zeer de moeite waard!)
    2) Chef Mickey's - Dit restaurant zit op de 4e verdieping en is een Character diner. Mickey Mouse, Minnie Mouse, Goofy, Knabbel & Babbel en Donald Duck komen tijdens het eten langs je tafeltje en het is elke dag feest!

    Verder vind ik Boardwalk ook een erg leuk en mooi resort. Een bezoek aan Boardwalk zou je weer kunnen combineren met een bezoek aan Epcot of MGM-studio's want vanaf deze parken varen er bootjes naar Boardwalk.







    Eigenlijk zijn alle Disneyresorts de moeite waard om te bezoeken
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 07:02. Reden: niet meer werkende foto's eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #12
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Transport tussen de Disney Hotels

    Misschien heb ik met mijn neus gekeken, maar ik kon hier niets over vinden op het forum.

    Ik lees online dat het nogal een gedoe is om van het ene hotel naar het andere te komen. Wij hebben behoorlijk wat restaurants op ons verlanglijstje staan, die in andere hotels zitten.

    Betekent dat dat we echt uren onderweg zijn? Of valt het mee? Zijn er nog tips?

    Heeft iemand hier ervaring mee?

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Transport tussen de Disney Hotels

    Er zijn een paar hotels die per monorail bereikbaar zijn. Dan is het geen enkel probleem. Dit zijn Contemporary, Grand Floridian en Polynesian. Ook de hotels rondom het meer bij Epcot (Boardwalk, Yacht Club, Beach Club) zijn onderling goed te voet te bereiken.

    Kom of ga je vanuit een ander resort, dan wordt het al wat lastiger. Er rijden alleen bussen van en naar de parken, niet tussen resorts onderling. Je moet dan een park als tussenstop inplannen en dat kost je als snel een half uur extra (t.o.v. de tijd die je nodig zou hebben voor een directe verbinding). Als je erg krap in de tijd zit, dan kun je altijd een taxi nemen, die bij elk resort meestal wel klaarstaan. Met eigen vervoer (huurauto dus) is het helemaal geen probleem.

  4. Top | #14
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard WDW Resorts: Gebruik faciliteiten

    Ik heb even een vraagje. Kwam via een reisverslag iets tegen wat me erg leuk lijkt. Het huren van een Sea Raycer. Ik zag dat ze die bij verschillende hotels op het resort verhuren. Mag je die ook huren als je zelf niet in een Disney hotel verblijft?

    Groetjes

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: gebruik faciliteiten WDW resort

    http://www.wdwmagic.com/Recreation/Sea-Raycers.htm

    Er staat nergens dat je in een Disney accomodatie moet verblijven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-10 om 19:59. Reden: full quote eruit
    Mvg,
    Roy.


  6. Top | #16
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: gebruik faciliteiten WDW resort

    Je mag van alle diensten die een Disney resort aanbied gebruik maken alleen pool hoppen mag niet.
    We hebben de bootjes zien liggen in de haven van het Grand Floridian. Je krijgt eerst instructies en kinderen moeten onder begeleiding van een volwassenen zijn.
    We hadden wel een tegoedbon voor een gratis half uurtje maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
    Nog een gratis tip. 's Avonds wordt er op het strand van het GF een kampvuur gemaakt en er draait een kinderfilm. Kinderen mogen er hun marshmallows roosteren. Dit is voor iedereen en je kunt er zo naar toe gaan. Marsmellows moet je wel zelf kopen. Ik dacht dat er speciale setjes verkrijgbaar zijn maar dat weet ik niet zeker. Wel opletten dat de kinderen niet in het water gaan. Er kunnen crocs zitten.

    Loop ook eens door de main hall en let eens op de oude dame die daar rechts zit met de vele pluche beren. Ze zit daar elke dag. Ze is stinkend rijk en wordt door haar chauffeur gebracht. Eerst kwam ze altijd met haar man,Bruce, maar sinds hij overleden is komt ze alleen. Ze voelt zich daar het meest verbonden met haar overleden man. Ze is een zeer gewaardeerde gast en een soort beroemdheid. Ze is erg aardig. Vorig jaar nog even met haar gepraat.

    Ze is wel een beetje excentriek om te zien maar erg lief.

    Ga ook eens de trap op en bekijk de zeepsalon waar allerlei zeep met de hand gemaakt wordt. Het is zo leuk om te zien en vooral om een stukje te kopen.

    Wil je graag wishes van redelijk dicht bij bekijken ga je 's avonds lekker op het stand zitten en genieten en wacht dan ook op de light parade op het water.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 30-03-10 om 19:29.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Gebruik faciliteiten WDW resorts

    Nou wat grappig,, ik heb die vrouw zien zitten,, begreep er helemaal niets van,, ook stiekem een fototje van gemaakt... Hoop haar in oktober weer te zien dan ga ik zeker even een praatje met haar maken.!!

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Gebruik faciliteiten WDW resorts

    Dat is een goeie tip Tinkerbell. Ik heb altijd al een keer marshmallows willen roosteren, zoals je dat in Amerikaanse films vaak ziet. Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat we gaan!

  9. Top | #19
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Gebruik faciliteiten WDW resorts

    Bijna in alle hotels is zoiets te doen. Ik heb veel comments gelezen dat het kampvuur op Fort Wilderness het leukste is.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #20
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Disney Resort bezoeken

    Wij gaan voor het eerst in de kerstvakantie naar Orlando en willen wat dingen gaan doen die we in onze vorige vakanties niet gedaan hebben.
    Zo dacht ik dat het wel leuk zou zijn om rond te kijken in een Disney hotel.
    Bij voorkeur het Grand Floridian.
    Weet iemand of dit mogelijk is als je niet in een Disney hotel verblijft?

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand oderwerp over het bezoeken en gebruik maken van faciliteiten van Disney Resorts. Misschien heb je ook al wat aan de info die hier staat.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-11 om 20:43.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •