Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 44

Onderwerp: Uitgaven in Florida

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida.

    Bij de genoemde 50 dollar zitten ook tips in hè en dan ga ik er wel vanuit dat je ontbijt, lunch en diner buiten de deur doet.

    In Florida deed ik meestal het ontbijt gewoon 'thuis' in de townhome en dat scheelt wel geld, maar ga je elke dag naar Ihop, Wafflehouse, Golden Corral etc. om te ontbijten, reken dan op 10 dollar, tussen de middag ergens eten is meestal rond 10-15 dollar en avondeten bij een tentje zit ik gauw op 20-25 dollar incl. tips... bij Golden Corral kan je dan veel goedkoper avondeten, maar stel je gaat naar Outback dan ben je toch echt wel wat dollars kwijt. Jurgen&Stefan geeft een goed beeld van wat het kost, bij hun dus 40 dollar p.p. gemiddeld per dag per persoon, van die 10 dollar meegerekend in het budget kan je dan nog een lekker ijsje halen.

    Of misschien eet ik gewoon teveel of te 'duur'. :mrgreen:

    Je kan in elk geval beter teveel rekenen dan te weinig in dit geval.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida.

    Wij (23 en 22 jaar) zijn vorig jaar voor het eerst naar Miami geweest, dit jaar gaan we in december 2 weken naar Orlando en Miami. Wij zijn allebei nog studenten met een bijbaan. Hebben vorig jaar ruim 8 maanden vantevoren geboekt zodat we voldoende tijd hadden om te sparen.

    Dit jaar hebben we via usafunvacations geboekt, we werden gebeld dat ze een aanbod hadden voor ons waarbij we tickets konden krijgen wat ons 400 euro minder zou kosten, voorwaarde was wel dat we binnen 24 uur moesten beslissen en meteen moesten betalen want anders zouden de tickets binnen no time weg zijn. Koste ons wel meteen heel veel geld, maar we hebben nu het grootste gedeelte van de vakantie al betaald, alleen de huurauto moet nog betaald worden en we willen nog tickets voor de pretparken bestellen. We kunnen dus tot december nog lekker sparen.

    Wij waren per dag redelijk wat kwijt aan eten en drinken. Maar dat is denk ik voor iedereen weer anders. Wij aten elke dag buiten de deur. Denk er wel aan dat je bijna overal wel geld kwijt bent voor tips. En natuurlijk shoppen. Als je daar, zoals ik, van houdt dan zou ik gewoon goed sparen want je ziet daar gewoon heel veel moois vind ik.


    Succes dermee!!!

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida.

    Zoals je dus wel leest kan je alles zo duur en goedkoop maken als je zelf wil.

    Je kan er voor kiezen om zelf je ontbijt te halen in een supermarkt of buiten de deur te ontbijten, zo ook met het avond eten, kan goedkoop en kan duur net wat je wil eten 's avonds.

    Drinken kan je vanuit de supers meenemen het park in of in het park kopen, de laatste is duurder dan de eerste optie.

    Afhankelijk van je budget kan je met gezond verstand goed bepalen hoe duur je het maakt totaal, vergeet echter niet dat het vakantie is en dat je wel moet genieten van je vakantie dus maak het budget niet de hoofdzaak van je vakantie.

    Door goed te lezen hier op het forum kan je heel veel besparen aan hotels/villa's, vliegreis en auto verhuur. Denk bij je vliegreis ook eens aan de kleinere luchthavens en andere aanbieders want met sommige acties van aanbieders kan het veel geld schelen.

    Ook priceline is een goede optie voor hotel overnachtingen, lijkt eng maar werkt fantastisch.

    En vragen altijd gewoon stellen op het forum, beter veel antwoorden dan door onwetendheid verkeerd gekozen.


  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten

    Drinken kan je vanuit de supers meenemen het park in of in het park kopen, de laatste is duurder dan de eerste optie.


    Is dat toegestaan dan eigen drinken en eten meenemen?

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    In Disney kan je gewoon eigen drinken meenemen voor zover het mij bekend is, ze controleren de tassen wel maar dat is op wapens en niet op drinken.

    Je moet je echter wel beseffen dat je de hele dag loopt te zeulen met de spullen of een kluisje moet nemen waar je dan steeds naar terug zal moeten.

    Dus tja, wat is wijsheid.


  6. Top | #16

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    ja. <-- dat is het antwoord maar deze tekst schrijf ik erbij omdat het antwoord te kort is volgens het forum.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    Wij gaan niet naar Disney,
    maar naar Universal, Adventure Island, Wet 'Wild, Seaworld en Aquatica

    Ik neem aan dat het daar dus ook mag?

    We zullen vast geen picknickpakket mee gaan nemen maar het is wel handig te weten of zoiets mag

  8. Top | #18
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    Daar waar de één bergen geld uitgeeft aan Disney parken (incl. souvenirs), geeft de ander zijn/haar geld uit aan lekker eten en drinken en goede hotels/B&B's. Ik behoor tot de laatste groep. Ik zou niet rond kunnen komen van 18 of 25 dollar per dag. Ook met $50 dollar komen wij niet toe. Ik neem maar wat voorbeelden (voor 2 personen). Lunch Cheesecake Factory Orlando $53,30 (incl. 2 glazen wijn). Diner Morada Bay Café op Islamorada $102, diner Rusty Pelican op Key Biscayne $105,85, lunch Grand Café Key West $60,90 (incl. wijn en cocktails), happy hour op Ocean Drive Miami Beach cocktails $5 à $6 per glas. Ik heb het hier alleen over het eten en drinken. Dan bereken ik nog niet eens de autohuur en de hotelovernachting. Je ziet het; daarom kom ik niet rond met 50 dollar per dag. Het is een keuze die ik maak. Als ik op vakantie ben, wil ik niet met couponboekjes in mijn handen lopen of op stap met mijn zelfgemaakte lunchpakketten en drankjes. Kijk, ik ga niet naar de pretparken in Orlando, dus dat scheelt mij enorm veel geld, die ik aan eten, drinken, luxe hotels en shoppen kan uitgeven. 1 dag naar Disney is al $150, 2 dagen $298 en 7 dagen zelfs $456….met dit geld kan ik andere leuke dingen doen. Florida biedt zowel aan de mensen die low budget willen als aan de mensen die van meer luxe houden genoeg keus. Zo kan iedereen een eigen invulling geven aan zijn/haar vakantie.

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    Wij gaan niet naar Disney,
    maar naar Universal, Adventure Island, Wet 'Wild, Seaworld en Aquatica

    Ik neem aan dat het daar dus ook mag?
    Van de Universal Site:

    We offer a variety of fresh, delicious food for our guests to enjoy at restaurants and concession stands throughout our resort; however, we understand that guests may need to bring outside food and drink into our parks. Please note the following guidelines for bringing food and drink into our parks:

    Acceptable items:

    • Bottled water
    • Small snacks that do not require heating
    • Any food required for medical purposes and medically–indicated nutritional supplements
    • Any food required for special dietary needs
    • Baby food/baby formula
    • Soft-sided insulated bags no larger than 8.5” wide x 6” high x 6” deep


    Prohibited items:

    • Picnic lunches
    • Food that requires heating or refrigeration
    • Alcohol and glass containers
    • Hard-sided coolers
    • Soft-sided coolers larger than 8.5” wide x 6” high x 6” deep
    • Coolers, suitcases, and bags with wheels


    Please be advised that all bags and personal items are subject to inspection.
    En voor Aquatica:

    Outside Food Policy
    Aquatica does not permit outside food or beverage inside the park; there are a few exceptions:
    • Snacks in individual serving size containers(crackers, chips, fruit snacks, etc)
    • Bottled water
    • Baby food in plastic containers


    Sixteen quart size coolers are permitted as long as their contents meet the above criteria...

    The following food and beverage items are not permitted:
    • Any glass containers
    • Any alcohol
    • Picnic lunches or other family portion servings


    Ik denk dat je de trend wel ziet in bovenstaande richtlijnen. Snacks zijn prima maar neem geen complete picnic mee....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    2

    Standaard Re: Gemiddelde uitgaven in Florida

    Allemaal enorm bedankt voor de vele reacties :shock:
    Ik heb nog geen tijd gehad om ze even door te lezen... ik ga dat straks doen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •