Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 25 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 243

Onderwerp: Hoe / waar een reis te boeken?

  1. Top | #121
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Wij boeken meestal via een reisbureau...puur voor het gemak

  2. Top | #122
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Wij boeken zelf; vliegtickets via Vliegtarieven.nl, cheaptickets.nl of expedia.nl; Disneyverblijf & annual pass via Small World Vacations, huurauto via usareisen.de

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Wij doen alles zelf. Vaak goedkoper en leuker om te doen. Je bent eigen baas en kunt door simpelere te combineren opeens stukken goedkoper uitkomen. Reisbureau berekend de preis voor je wensen zonder vaak een alternatief te zoeken. Voorbeeld: Door onze reisroute destijds om te draaien, vlucht van Amsterdam naar Los Angeles en retour van San Fransico naar Amsterdam, naar AMS-San.F. en retour Los Ang. - Ams) hebben we 300 euro pp (totaal 900 euro) uitgespaard. Daarnaast kun je als je zelf je vluchten boekt veel geld besparen door bv 1 a 2 dagen je reis op te schuiven. Zeker je huisje zelf boeken heeft voordeel. Voor ons al jaren geen reisbureau meer. Voor zowel USA reizen als alle andere reizen.
    Succes Fatma

  4. Top | #124

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Wij hebben een paar jaar geleden geprobeerd een reis te boeken via een reisbureau. Alleen de wachttijd bij het reisbureau voordat je aan de beurt bent al duurt langer dan het boeken van de hele vakantie via internet.

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    omdat het onze eerste keer is en dus geen ervaring hebben en daarbij ook NOG geen creditcard, hebben we alles laten regelen via het reisburo. Ook voor een stukje voor ons een veilig gevoel.

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Wij hebben ook onze reis via een reisbureau geboekt. Niet echt een amerikaans bureau, maar waar je ook je trip naar Spanje zou kunnen boeken. Onze auto vakanties deden wij al jaren zelf via Internet, maar zó'n eerste keer zo'n verre reis, dan wil je toch voor de zekerheid een erkend reisbureau achter je hebben.
    MAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR toen had ik het Forum nog niet ontdekt (helaas 2 maanden later pas) en had ik toen geweten wat ik nu dankzij het forum allemaal weet, dan had ik het echt zelf allemaal los geboekt. Ik vind het veel te leuk om er mee bezig te zijn en heb daarom achteraf toch spijt.
    We hebben nu bijv. de hoofdprijs voor de vliegtickets betaald, geen enkel meedenken van de dame achter de desk. Ze zijn niet onaardig maar denken/rekenen niet met je mee. Dat geldt ook voor de geboekte hotels.
    Gelukkig hadden we daar nog wat bedenktijd voor gevraagd. Ze zou ons een hotel aanbieden in Kissimmee, terwijl we maar 4 overnachtingen in Orlando wilde, dicht bij de parken, om zo min mogelijk tijd verloren te laten gaan. Dankzij een collega hebben we nu een hotel vlakbij. Je geeft aan wat je een beetje wil maar je bent op dat moment zo onwetend dat je het aan hun overlaat.
    Ben je niet geïnteresseerd in het zelf puzzelen, laat het dan aan een bureau over.
    Succes.

  7. Top | #127
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Via een reisbureau naar Florida of rechtstreeks boeken?

    Ja, met vliegtickets kun je ook behoorlijk je voordeel doen, 't is maar net wat je wilt. Als je bereid bent over te stappen met b.v. United Airways of Delta, kun je zo maar ff richting Maimi zo'n € 250,- p.p. (retour) je voordeel doen. Alhoewel Martinair met z'n comfort Class en natuurlijk een directe vlucht, ook niet verkeerd is maar ja.......€€€€€€€€€€ :lol:

  8. Top | #128
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard stopover online boeken.

    Wie heeft er ervaring met het online boken van een stopover..

    Ik bedoel eerst bv een paar dagen naar NY en vervolgens naar Orlando of.
    dus niet via 1 vd bekende tourtoperators boeken maar online regelen.
    Welke sites zijn hier goed in.


    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #129
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: stopover online boeken.

    De juiste term in Multi-City. Met de zoekfunctie vind je hier ook een aantal onderwerpen over:

    New York-Miami door een stop over, hoe te boeken?
    Multi city boeken/bekijken op welke site ?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #130
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: stopover online boeken.

    Ik heb vorig jaar via Orbitz een "multi city" (ook wel open jaw genoemd) geboekt. Heen AMS - Pensacola, terug Miami - AMS met NW. Was probleemloos. Kreeg ook tusentijdse wijzigingen in tijden snel door.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •