Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 100 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #381
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    hij is open al zijn er nog al eens wat storingen en vertragingen.

    We hebben hem ook gedaan en hij is geweldig. Ik zat vooraan en het moment dat je over de top gaat is echt super dan recht naar beneden. Je komt los van je stoeltje dan vervolgens de looping in die je vervolgens om je as laat draaien....

    zoals ze hier zeggen awsome.....

    Je kan het filmpje op dvd van de rit samen met een foto kopen voor slechts $ 39,95 icl tax.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-10 om 14:03. Reden: full quote eruit
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  2. Top | #382
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Is er al meer bekend over de Dueling Dragons rollercoasters bij Islands Of Adventure?
    Deze zouden tijdelijk gesloten worden voor het publiek om ze de coaster een nieuw thema te kunnen geven passend bij Harry Potter.

    Maar ik wil graag weten of ik deze coaster nog kan doen als ik vanaf 12 September in orlando ben, of dat ie dan al gesloten is.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  3. Top | #383
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    vorige week was hij gewoon open. En ik denk dat hij voorlopig ook gewoon open blijft. Men had houten schotten geplaats. Achter die houten schoten zag je de contouren van het eea ontstaan. Tussen die houten schotten loop je naar de Dualing Dragons.
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  4. Top | #384
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    18

    Standaard Universal Studios tickets

    Hoi,

    Ik ga 30 december 2009 naar Orlando en ik zie op internet heel veel aanbiedingen voor universal studios in combinatie met andere parken.

    Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..

    Mijn vraag is of je zo'n combinatie, precies deze aanbieding wat vond op internet ook gewoon daar zelf in orlando kunt kopen?? want je ziet veel kraampjes op straat waar je discount tickets kunt kopen.

    Zo niet, is het dan mogelijk op het op internet te bestellen op zo'm amerikaanse website.



    Groetjes, Ray

  5. Top | #385
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Je kan de kaarten gewoon bestellen op Internet, doen wel meer mensen.
    Bij Universal zelf kosten ze overigens $125 (excl. tax). Zie hier: https://secure.universalstudios.com/...alID=UOTPTLive

    In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #386
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Je kan de kaarten gewoon bestellen op Internet, doen wel meer mensen.
    Bij Universal zelf kosten ze overigens $125 (excl. tax). Zie hier: https://secure.universalstudios.com/...alID=UOTPTLive

    In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).

    Bedankt..

    Dus het is mogelijk in orlando een ticket te kopen voor beide parken van Universal studios onbeperkt in 7 dagen..

    En die excel van Michael moet bijgewerkt worden want er staat nog de oude koers van 1 dollar en 36 cent, die is nu inmiddels 1.47, dus €1 = 1.47

  7. Top | #387
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Tegen welke dollarkoers?
    Tickets die in dollars worden aangeboden worden automatisch omgerekend tegen de koers die geldt op de dag van plaatsen van het bestand, volgens www.xe.com, afgerond op hele centen naar beneden. Die koers staat in het bestand, maar kan desgewenst worden aangepast.
    Kan je zelf ook even aanpassen dus.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #388
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rayman90 Bekijk Berichten
    Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..
    Ben je echt van plan om naar Wet'n'Wild te gaan? Het kan behoorlijk fris zijn in December.
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-09-09 om 10:42. Reden: quote ingekort

  9. Top | #389
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    Het kan behoorlijk fris zijn in December.
    Kan..! Maar de gemiddelde temperatuur in die maand is 23 graden, het water is verwarmd, dus is er op voorhand geen enkele reden om de zwemparken te mijden, toch?

    oeps, snel weer on topic......
    Laatst gewijzigd door Teleton; 21-09-09 om 10:26. Reden: off topic gemist...



  10. Top | #390
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Je zou ook kunnen kijken naar een Combo ticket; Universal, Aquatica en Seaworld, 7 dagen onbeperkt bruikbaar. Deze kost 100 dollar meer maar dan kun je ook naar Seaworld. Onder andere te bestellen via Orlando Ticket Deals. Voor nog ietsje meer kun je ook een Orlando Flexticket bestellen. Zie voor details http://www.orlando-ticket-deals.co.u...lexticket.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •