Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 101 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #201
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Wie kan me helpen? Ik wil net een auto gaan huren bij onze Duitse vrienden. Ik heb netjes het hele formulier ingevuld en ga verder naar stap 3 om het te bevestigien. Nu staan daar een aantal zinnen die ik niet helemaal begrijp. Is er iemand die weet wat ze daarmee bedoelen?
    WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die
    schriftliche Bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher.
    Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung
    nicht gewährleistet werden.
    Je nach Abreisedatum / Leistungsbeginn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per

    • Email (Dateianhang im PDF Format)
    • per Telefax
    • oder auf dem "normalen" Postweg
    Es liegt in Ihrem Verantwortungsbereich uns zu ermöglichen,
    Ihnen die Unterlagen rechtzeitig und ohne weiteren Aufwand vor Leistungsbeginn zuzustellen.
    Bei kurzfristigen Buchungen berücksichtigen Sie daher unbedingt unsere Bürozeiten.


    Dankjewel, ik wil er zeker van zijn dat ik het goed doe......

  2. Top | #202
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Auto huren 2010

    1000 maal dank!!!! Hier kan ik iets mee, ik ga gelijk boeken.

  3. Top | #203
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Auto huren 2010

    We wllen een Midsize SUV huren via USAreisen. Vorig jaar een Equinox gevraagd en natuurlijk met de inmiddels bekende RAV weggereden.
    Nu zie ik voor de mereprijs van ca 15 EUR dat ik in plaats van de midsize SUV EQ (chevrolet equinox type) een midsize SUV type IQ kan huren (type Dodge nitro). Volgens opgave bij USAreisen zijn beide auto's vergelijkbaar mbt capaciteit.
    Kan iemand mij vertellen wat IW is ten opzichte van EQ (equinox???)? Op de site van Dodge en Chevrolet kun je natuurlijk wel beide auto's vergelijken maar ik ben vooral geinteresseerd in de algemene kemerken van de IW klasse tov de EQ klasse aangezien je voor 99,99% zeker toch een andere auto krijgt van de betreffende klasse.

    Wie helpt?

  4. Top | #204
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Wij hebben 3x een Equinox geboekt en 3x een rav 4 ontvangen. Voor Alamo maakt het niet uit of je midsize of Equinox boekt, in beide gevallen krijg je een midsize.

  5. Top | #205
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Wendy1, dank je voor je reactie. Mijn is echter : wat is precies het verschil tussen een midsize SUV type EQ en midsize SUV type IW? Wellicht kun je me hier nog verder mee helpen?

  6. Top | #206
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Auto huren 2010

    ik heb gisteren bij Usa reisen een auto gererveerd en heb vandaag idd een mail terug gekregen. Nu vragen ze aan mij om even te bevestigen dat ik de mail ontvangen heb. Nu heb ik op de boeking geen 2e bestuurder aangegeven, moet ik dat alsnog doen bij usareisen of kan dat ook als we de auto op gaan halen? ( ik heb gekozen voor Super-Inklusive- Plus)

    ( Ik zie dat er een formulier bij zit die jezelf in moet vullen en waar je ook een extra bestuurder aan toe kan voegen. Zou dit voldoende zijn?)
    Laatst gewijzigd door baluga; 08-03-10 om 21:23.

  7. Top | #207
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Hallo Baluga,

    Ik heb er de papieren nog even op nageplozen, maar dat formulier wat er bij zit en waar je de extra bestuurder moet invullen, is alleen maar om het jezelf makkelijker te maken aan de balie van de autoverhuurder.

    Dan staat alles op papier en kunnen ze het zo overnemen. Ik heb dat nog nooit gedaan, omdat we toch al in de computer van Alamo staan en je alsnog de rijbewijzen van alle bestuurders moet tonen.
    En er heeft ook nog nooit iemand om gevraagd.

    Je kunt daarop wel gelijk aangeven dat je geen Roadside Assistance Plan wil, maar ook dat doen we altijd mondeling weigeren.
    Dus eigenlijk is dat formulier niet echt nodig.

    Ook hebben wij i.i.g. de laatste jaren nog nooit een bevestigingsmail hoeven sturen naar usareisen, maar ik moet er wel bij zeggen dat we de auto dan ook direct bij boeking afrekenen. Misschien zit daar het verschil.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #208
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Thanx Gerrit

  9. Top | #209
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Kort vraagje, net iets anders dan autohuur maar niet de moeite een eigen topic te openen:

    We huren een auto, zonder GPS. Ik wilde namelijk op mijn eigen TomTom de kaarten van de VS downloaden. Ik heb TomTom One West-Europa.

    Ik heb op de site van TomTom gekeken en gezien dat ik deze kaart kan downloaden(tegen betaling). Kan ik dit er zo opzetten en vervolgens gewoon gebruiken aldaar?
    En hoe zit het met de oplader in de auto, is dat anders?

    Thx voor antwoorden!

  10. Top | #210
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Ja, je kan die kaarten zo downloaden en er op zetten.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •