Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 74 van de 100 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #731
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Ik denk dat het handig is als je eerst vertelt waar je wél heen gaat...

  2. Top | #732

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Oja, handig natuurlijk, voor mij zo vanzelfsprekend, maar voor "de buitenwereld" natuurlijk niet.:mrgreen: De bedoeling is dat we een rondreis zullen maken, met in ieder geval 1 week een verblijf in een villa in Orlando.

  3. Top | #733
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Volgens AV kan ik dan beter kiezen voor Davenport, daar zijn de villa's moderner. Klopt dat?
    Ik denk dat ze die ook vooral aanprijzen omdat ze daar Villa's verhuren

    Behalve AV heb je nog een aantal mogelijkheden om een villa te huren. Zie de FAQ: Villa huren in Florida
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #734

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten

    Behalve AV heb je nog een aantal mogelijkheden om een villa te huren. Zie de FAQ: Villa huren in Florida
    Dat is me bekend hoor dat er meerdere mogelijkheden zijn, maar we hebben al gereserveerd bij AV, maar nog geen keuze gemaakt in welk gebied/community we willen huren.

  5. Top | #735
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Wij zijn twee keer op Highlands reserve in Davenport geweest via AV. Mooie wijk, en mooie huizen. Kan ik je aanraden.
    Op de twee onderstaande links kun je foto's zien van de huizen en wijk. beide keren waren in een ander gedeelte.

    www.kerstinflorida.web-log.nl

    http://www.kerstinflorida.blogspot.com/
    Laatst gewijzigd door Michael; 10-03-10 om 21:31.

  6. Top | #736
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Langs route 27 zijn talloze mooie en recente wijken met villa's die kunnen worden gehuurd. Vooral richting Clermont wordt er tegenwoordig driftig gebouwd, en ook links en rechts van de Ronald Reagan Parkway (54). Ook verder naar het zuiden aan route 17 bij Loughman. Meer richting Kissimmee kan je de wat oudere wijken vinden.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #737
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    2007 in Hampton Lakes aan de 27, Dit was zo goed bevallen dat we weer een villa gehuurd hebben in 2008 dit was het Highlands Reserve. De straat was Birkdale drive 626, hier hadden we een beneden en een boven verdieping zeer handig als je met 5 personen bent, 1 familie had alle ruimte boven en de andere personen zaten beneden keken uit op de golfbaan. In 2009 weer dezelfde villa gekregen maar door prive omstandigheden hebben wij dit niet gedaan en via AV een andere villa gekregen in de wijk Windsor Palms deze ligt in een zijweg van de 192 wel vlakbij de Outback. Met de kerst op het Legacy Estate Park gezeten. Dit was nog een grotere villa. Wil je wat foto's ontvangen dan kan ik je die versturen. Misschien je e-mail via een PB'tje

  8. Top | #738
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Weet iemand als je bij American Estates een villa huurt in de Disney area, waar deze ongeveer gelegen zijn? Want we hebben nog geen juist adres gekregen en we zijn wel heel benieuwd.

  9. Top | #739
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.theys Bekijk Berichten
    Want we hebben nog geen juist adres gekregen en we zijn wel heel benieuwd.
    Nog even geduld en je zult het weten. De villa kan overal in een omtrek van, pakweg maximaal een half uurtje rijden vanaf Disney. Dat kan zijn Southern Dunes, Davenport, of Lake Buena Vista misschien? Of toch Lindfields.....Het voordeel van dit systeem is dat je vast een hele lage prijs hebt betaald en ter plekke verrast wordt. Spannend hoor!



  10. Top | #740
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Wij hebben 2 keer via ae gehuurd , de 1 keer kwamen wij terecht in het polo park in davenport, de 2 de keer in clermont, beide keren betrof het een villa die viel onder de catagorie disney area.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •