Vlak voor het grote carnavalsfeest hier in het zuinige :---) zuiden losbarst, viel er net nog een feestelijke enveloppe in de bus. Met blauwe inhoud! En rode letters: .......het mapje met de reisbescheiden van usafunvacations.nl! Zoals altijd prima verzorgd; niet alleen de voucher maar ook met boekjes vol tips, routekaarten en de voucher voor het free Cici's Pizza buffet, dus we zullen niet verhongeren.....
Hoewel de nieuwe intercontinentale vluchten Brussel - Chicago pas vanaf 29 maart worden uitgevoerd en er bij United nog volop lege plekken in de stoelregistratie zitten, hebben we nu ook voor de heenreis de economyplus stoelen maar vastgelegd. Wat er ook gebeurt, wij zitten in ieder geval heen en weer riant op rij 21, stoel J en K in de 767.
Foutje in de regie overigens, want voor een paar tientjes meer hadden we voor Economyplus Annual kunnen kiezen. Stom dat ik deze mogelijkheid niet eerder en beter heb bestudeerd, ik vond het altijd nogal prijzig maar kom er nu pas achter dat je voor 425 dollar met z'n tweetjes van dit voordeel op alle vluchten profiteert. Ik ben er nu al 388 kwijt.......:-&.
Nog even met de Unitedvriendin gebeld, maar helaas kwamen de eerder gekochte plusstoelen niet in aanmerking voor een refund. Met de kennis van nu (!) had ik die fout niet gemaakt natuurlijk, maar vooruit, je bent nooit te oud om te leren en met minder dan twee maanden voorpret voor de korte boks weer aan kan, krijgen ze mij niet meer uit m'n humeur! Shalalie, shalala, 't gaat niet uit m'n kop, shalalie shalala, ik sta d'r 's morgens mee op......:-\":-\":-\"