Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 100 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #581

    Standaard Re: Roadside assistance plan - weer eens

    @ Knaapje
    Hier wat wij hebben meegemaakt.
    Jaarlijks gaan wij twee tot driemaal per jaar naar Florida dus al wel wat gewend wat autoverhuur betreft.
    In september 2009 was een bediende van Alamo heel overtuigend de roadside assistance aan het verkopen.
    Wanneer ik hem vertelde dat ik wel een wiel kon vervangen en dat een kapotte ruit pech zou zijn hield hij op.
    Nu komt het...Op onze laatste dag keek ik, zoals gewoonte, alle ruimten na om te zien of we alles wel uit de auto hadden.
    Wat bleek...Er zat helemaal geen reserve wiel in de auto (!?) alleen een groot gat waar de band had moeten zitten.
    Dan is het natuurlijk niet moeilijk om huurders te overtuigen om roadside assistance te nemen!
    Laatst gewijzigd door disney-golf; 29-04-10 om 23:45.

  2. Top | #582
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    3

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    ik moet 4 mei me auto ophalen bij alamo in miami weet iemand of dat ook 24 uur per dag open is aangezien ik pas om 21.30 landt in miami

  3. Top | #583
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Gevonde in een seconde \\/ Ze zijn helaas maar 23 uur en 59 minuten p/d open :lol:


    Uploaded with ImageShack.us
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #584
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ja hoor, probeer maar eens een auto te boeken, dan zie je vanzelf dat je van 00.00 uur tot 23.30 uur je aankomsttijd kunt invoeren....

    Edit: Je bent me net 1 sec voor geweest Ta2 Gerrit ;-)

  5. Top | #585
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    No problemo,

    eergisteren kwamen we vanuit JFK (vertrokken vanaf Brussel) pas iets voor 24.00u aan bij Alamo Miami. (3 uur op startbaan gestaan in New York, ivm harde wind was er maar een startbaan beschikbaar).
    Er waren nog genoeg personeelsleden aanwezig.

    Tip als je een Equinox hebt via USA-reisen dan krijg je die niet meer mee want dit is voortaan een standaard SUV en je krijgt alleen maar een Midsize mee.
    Maaar bij de SUV en Midsize staat alles door elkaar, dus we namen de Equinox mee was geen probleem bij de slagboom echter de auto hand mankementen en moesten hem dus wisselen, helaas geen Equinox meer en we hebben de Ford Edge meegenomen (laadruimte iets groter), bij slagboom vroegen we of dit een juiste keus was en we kregen hem zo mee :razz:

  6. Top | #586
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Hallo allemaal,
    we hebben over anderhalve week een auto gehuurd bij alamo met het gold pakket. Nou las ik dat er een extra bestuurder bij zit, maar dat hebben we niet nodig want mijn vriendin is 24 en wil niet rijden daar. Is dit een probleem? Of moet ik bij alamo nog melden dat er geen extra bestuurder bij moet, we hebben namenlijk gold gekozen ivm de volle tank benzine.

  7. Top | #587

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bij gold zit de extra bestuurder er al bij. Het maakt dan niet uit of ze wel of niet gaat rijden.

  8. Top | #588
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Oké dat is mooi ze vragen dus niet de naam van de extra bestuurder bij alamo?

  9. Top | #589
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ze zullen hoogstens vragen of je met twee personen wil rijden of niet. Maar het is niet verplicht om dat te doen. Verder niet druk om maken dus
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #590
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Oké zal ik (niet) doen, bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •