Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 87 van de 100 EersteEerste ... 3777858687888997 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #861
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    kan 1 van jullie mij zeggen hoe veel tijd er zit gemiddeld tussen het terug weg brengen van de huurauto en tegen dat je kun inchecken? Ligt de Alamo garage vlak bij Miami Airport?
    Auto inleveren, bonnetje in ontvangst nemen en goed kijken dat de balans op 0 dollar staat. En daarna in de rij aansluiten voor de Shuttlebus naar het vliegveld (heb je gelijk antwoord op je vraag )

    Reken er een minstens een half uurtje voor. Maar te krap plannen is sowieso niet aan te raden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #862
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonja65 Bekijk Berichten
    Heb toch nog 1 vraagje over de autohuur bij Alamo.

    Klopt het dat je 500 dollar borg moet betalen?
    Nee, dat heb ik (nog) niet meegemaakt, wel natuurlijk dat je je creditcard gegevens achter dient te laten. Zonder deze dat men misschien wél een bepaald bedrag als borg moet betalen....

    De autohuur is in € betaald aan Alamo in Utrecht, wat wij wel ter plekke (moeten) betalen is een aparte autoruitverzekering en geloof ik voor de onderzijde van de auto.

  3. Top | #863
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Iedereen betaald een borg bij aanvang van de huur periode!

    Alleen als je het via de CC doet word dit niet daadwerkelijk afgeschreven alleen maar gereserveerd. Dus dit bedrag heb je geduurde de gehele huur periode dan niet beschikbaar op je CC.

    Als je cash betaald moet je inderdaad dit bedrag meteen neerleggen. Maar om het terug te krijgen is veelal eeen probleem, daarom dat de meeste mensen het met de CC doen.

  4. Top | #864
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Let dus goed op dat je genoeg bestedingsruimte op je CC hebt.
    Ik heb dat nog even nagekeken/gevraagd en wat blijkt, heb je aan je en/of rekening twee CC’s hangen dan is de bestedingsruimte voor BEIDE creditcards, dus NIET per creditcard.

  5. Top | #865
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Nee hoor, niet altijd.
    Wij hebben op onze e/o rekening bij SNS 2 CC's met op elke CC een limiet van € 2500. Voor onze vliegtickets moesten we meer dan € 3500 betalen en hebben dit dus in 2 boekingen gedaan omdat we beide CC's hiervoor moesten gebruiken (op dezelfde dag).
    De bank wilde nl niet de limiet tijdelijk verhogen.
    Voor onze binnenlandse vluchten heb ik toen maar de businesscard van onze Franse bedrijfsrekening gebruikt. Dat was minder gedoe.

    Dus effies goed navragen.

    Trouwens... (wel off topic), halverwege onze vorige vakantie werd ineens een CC geblokkeerd, en daar sta je dan met je goed gedrag aan de kassa. Hadden ze bij Interpay/bank gedaan omdat er ineens zo veel betalingen in de VS gedaan werden. Men vermoedde dus fraude. Wat een gedoe. Bellen naar NL om e.e.a. weer gedeblokkeerd te krijgen. Tja, de CC wordt wel eens gebruikt voor vakanties.
    Men adviseerde om vóór een volgende vakantie maar even te bellen om door te geven dat je op vakantie gaat. Geen garantie overigens dat het dan wel goed gaat.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #866
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    Ik heb dat nog even nagekeken/gevraagd en wat blijkt, heb je aan je en/of rekening twee CC’s hangen dan is de bestedingsruimte voor BEIDE creditcards, dus NIET per creditcard.
    Nee hoor. Bij de Rabobank hangt de CC ook aan onze En/Of rekening. En de limiet voor de ene CC is hoger dan voor de andere. Je zult ook per persoon die limiet moeten laten aanpassen als je dat wilt.

    Standaard heb je dus 2500 limiet PER kaart. Dus bij elkaar 5000 als je beide een kaart hebt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #867
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Nee hoor. Bij de Rabobank hangt de CC ook aan onze En/Of rekening. En de limiet voor de ene CC is hoger dan voor de andere. Je zult ook per persoon die limiet moeten laten aanpassen als je dat wilt.

    Standaard heb je dus 2500 limiet PER kaart. Dus bij elkaar 5000 als je beide een kaart hebt.
    Ok, ik heb het nagevraagd maar bij de ING is het dus zoals ik hiervoor aangaf, de bestedingsruimte is voor beide kaarten samen. Het was ook mogelijk om de bestedingsruimte (tijdelijk) te verhogen of om extra geld op de creditcardrekening te storten, dit komt dan bovenop de bestedingsruimte.

    Maar we gaan off topic

  8. Top | #868
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    wie via alamo.be of .nl boekt kan de code VAKBEURS2011 ingeven, krijg je 15€ korting.altijd mooi meegenomen.

  9. Top | #869
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    Oei, laat ik nu ook naar Miami gaan en ook een xtra bestuurder hebben, als alleen US/can rijbewijzen via de computer kunnen dan moet ik dus toch naar de balie :-?

    Ik heb echter ook vooraf betaald.. Haha, idd een gewaarschuwd mens telt voor 2. Als we nu gewoon met 2 volwassen waren, naam ik het risico zonder meer, maar met 3 kleine kids <6 jaar, die total kapoetie zijn na zo'n vlucht... [-o<
    Ben je al geweest Wendy? Zou je ons op de hoogte willen houden van je ervaringen bij de balie?

  10. Top | #870
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Nou dat duurt nog even.....

    Zie andere posting onder vliegtickets 2011

    Geboekt bij: cheaptickets.com
    Met; British airways
    d.d.: ww-3-2011
    Periode : 25-06-2011 tm 23-07-2011
    Route: ams-londen-miami
    Aantal Personen: 2 volw, 2 kinderen, 1 baby
    Totaalprijs: 3300 dollar (2375 euro??)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-11 om 18:52.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •