Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 116 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #661
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hallo allemaal,

    Wij willen graag in de zomervakantie alle 4 de Disney "hoofdparken" bezoeken - en dus overwegen wij een 4 dagen Base Ticket.
    Nu is het natuurlijk "vrij" warm en behoort een dagje afkoelen in Blizzard Beach ook nog tot onze mogelijkheden.
    Net gekeken bij de verschillende sites en een 5 dagen Base Ticket is goedkoper dan een 4 dagen Ticket met Optie.
    Kan ik één dag van mijn Base Ticket ook gebruiken in een waterpark, of is daar de Waterpark Optie voor verplicht?

    Bedankt alvast voor de hulp!

  2. Top | #662
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Je moet het base ticket kopen met waterpark optie dus je antwoord is neen met een gewoon base ticket mag je niet in de waterparken .

  3. Top | #663
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Waarom denk je dat ze het de Water Park Fun & More Option noemen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #664
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Dus je mag niet 1 van de dagen van je gewone ticket gebruiken voor een ander park dan de 4 thema parken (MK, AK, Epcot en HS). Je moet gaan puzzelen wat het beste is om te doen: een los ticket voor 1 dag waterpark, de fun optie toevoegen, combi van minder dagen base ticket met fun opties en resterende dagen ticket en wat je allemaal nog kunt verzinnen. Waarschijnlijk is een los ticket voor BB het voordeligst. Maar je kan ook besluiten om 2 dagen waterpark te doen en Disney Quest... Hoe meer Disney, hoe beter! Maar hier spreekt de liefhebber.

  5. Top | #665
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Tja, puzzlen hoort er bij, dat is juist zo leuk aan het voorbereiden van een vakantie. Maar als je echt zo van Disney houdt, dan kies je toch voor de MYW ticket 4 dagen met fun optie. Dan kan je 4 keer naar de Disney Thema parken EN 4 keer naar de verschillende fun opties, waar de 2 waterparken het meest bekend van zijn.

  6. Top | #666
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ah oké. Bedankt voor jullie hulp, ik ga eens even puzzelen ;-)

  7. Top | #667
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik denk dan het toevoegen van de Waterpark Fun and More optie goedkoper is dan een los waterpark ticket.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #668
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen
    De geleerden wijzen gewoon naar Disney: http://disneyworld.disney.go.com/tic...ses/waterpark/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #669
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Bij mij werkt de link van de geleerde niet. Helaas.

  10. Top | #670
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Vreemd.. kan er gewoon op klikken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •