Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 29 EersteEerste ... 172526272829 LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #261

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Klopt, alleen die 757 voelt wat propperig als je er lang in moet zitten.



  2. Top | #262
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Dat ook. En hij kan af en toe de overkant (door tegenwind is mij verteld) niet halen wegens gebrek aan brandstof. Zo kom je ook nog een is Bangor-Maine . Dat, maar vooral de configuratie (geen tweezitters) is voor ons een reden US Airways te mijden.

    Verder met het vliegen weinig mis, turbulentie kun je bij elke vlucht meemaken, ongeacht de maatschappij. Dat hebben we een paar maand geleden wel bij Lufthansa gemerkt. Die is zo'n beetje de oceaan over gestuiterd, en terug totaal geen last.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #263

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Dan moet ie wel hele straffe tegenwind hebben. Range van de 757-2 is 4000 nautische mijlen. Amsterdam Philadelphia is 3250 nautische mijlen....
    In principe zou het nooit een probleem moeten zijn. Of ze hebben gewoon te weinig getankt bij vertrek.....

    Over die 2 zitters, dan helpen de Dreamliners met de veelal 3-3-3 configuratie of de 747 met de 3-4-3 configuratie ook niet echt.....



  4. Top | #264
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ik geloof je direct, maar kan je uit eigen ervaring vertellen dat het wel voorkomt, zie mijn reisverslag van 2009 op dit forum.
    Wij zoeken normaal op tickets met een 2-?-2 config, dus meestal United, soms Aer Lingus of Delta, maar die keer gingen er mensen mee, en dan zoek je op portemonnee
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #265
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Bij mijn weten is het ooit éénmaal voorgevallen dat een US airwaysvlucht(vanuit Brussel) een tussenstop moest maken om bij te tanken.
    De 757 haalt Brussel-Philadelphia normaal met gemak.
    Bij tegenwind maakt men soms uit voorzorg een tussenstop.
    Veiligheid voor alles,niks mis mee volgens mij.
    De 757 toestellen gaan er normaal binnen een paar jaar uit.
    En ja ook wij letten op de centen.
    Indien wij met 3 enkele honderden euro's kunnen besparen wil ik wel een tussenstop maken

  6. Top | #266
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Wij hebben een paar keer met scare ways gevlogen en wij vinden het allemaal wat minder als bij bijvoorbeeld BA, Lufthansa, United of Delta. We spreken dus uit ervaring.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  7. Top | #267

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Nice. Ik kijk overigens naar de gegevens van nu, de toestellen zijn voorzien van winglets. Dat waren ze wellicht in 2009 nog niet....

    Overigens overboekt en 20 lege plaatsen kan hoor. Jij was tenslotte ook een no-show op jouw oorspronkelijke vlucht ;-)



  8. Top | #268

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Wij hebben een paar keer met scare ways gevlogen en wij vinden het allemaal wat minder als bij bijvoorbeeld BA, Lufthansa, United of Delta. We spreken dus uit ervaring.
    Wat maakt het scare dan?



  9. Top | #269
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Wat ik wel het meest bijzondere vond is dat we ooit een uur vertraging hadden omdat er geen crew was. Die kwam met een vliegtuig binnen en werd direct weer op onze vlucht ingezet. De naam scare ways kwam overigens van een bevriende Amerikaan. Die had ook al e.e.a. meegemaakt. Wij vonden de naam wel origineel dus gebruiken hem nu ook.
    Laatst gewijzigd door Bieg; 04-06-14 om 22:34.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  10. Top | #270

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Het is niet geheel vreemd crew in te vliegen als deze bv ziek is, en dus op een binnenkomende vlucht meekomt. Dat hij/zij daar aan boord zit wil niet zeggen dat hij daar gewerkt heeft. Als er in AMS ziekte is, en in BRU is crew over, vlieg je deze in zodat deze vanaf Amsterdam kan uitvoeren. Toch niet zo vreemd?
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 05-06-14 om 19:44.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •