Ik weet het niet zeker maar volgens mij begint het seizoen in oktober. Makkelijkste is om even te kijken op de sites van de miami heat of de orlando magic
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
hallo iedereen !
het klinkt mss een beetje dom maar kan iemand me vertellen van en tot wanneer het seizoen van basketbal in amerika is want mijn vriend en ik gaan in augustus voor de eerste maal naar florida (orlando en miami) en hadden eens graag een echt amerikaanse wedstrijd meegemaakt!!
alvast bedankt!!
Ik weet het niet zeker maar volgens mij begint het seizoen in oktober. Makkelijkste is om even te kijken op de sites van de miami heat of de orlando magic
NBA-Seizoen loopt van begin november tot medio april, daarna de playoffs. In oktober zijn er diverse pre-season wedstrijden.
Zie het schedule
Alternatief zouden de dames kunnen zijn: WNBA-seizoen loopt van mei tot medio augustus, daarna de playoffs. Helaas is er geen WNBA-team in Florida ....
Dan ben je in augustus helaas toch veroordeeld tot de sport van het seizoen: honkbal.
Florida Marlins (Miami): schedule
Tampa Bay Devil Rays (St. Petersburg): schedule
Tropicana Field in St. Petersburg, home of the Tampa Bay Devil Rays
Wat ook erg leuk is om een keer naar een basketball wedstrijd van de florida gators te gaan.
Dit is eigenlijk college basketball maar blijft leuk en ze zijn zelfs afgelopen jaar kampioen geworden!
Go gators.
Wij gaan in november voor de eerste maal naar Florida. Op 17 november speelt Miami Heat tegen NY Knicks. We willen daar graag naar toe, maar we weten niet waar we kaarten kunnen reserveren. Weet jullie hier meer van?
Groeten Marloes
Volgens mij kun je via Ticketmaster je kaartjes kopen. Kijk anders eens op www.ticketmaster.com
Succes!
Hier staan ze iig niet bij: http://www.ticketmaster.com/artist/8...endar_month=11
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Via de website van de Heat (Ticketmaster) is niets te vinden over 17 november.
http://www.ticketmaster.com/artist/8...endar_month=11
Dus waarschijnlijk uitverkocht. En da's niet zo verbazingwekkend: de Heat was vorig seizoen kampioen!
Probeer het eens vlak voor de wedstrijd buiten het stadion ....
Ik heb 2 tickets besteld via ticketmaster.com voor de match: Miami Heat - Chicago Bulls op woensdag 7 maart!
We wilden ook nog graag naar Heat-Pistons maar die was helaas al uitverkocht...
Het NBA basketbalseizoen is net afgelopen. Helaas. De enige "grote" sport die in de zomer doorgaat is honkbal. En vanaf begin augustus kun je de american footballers van de Tampa Bay Buccaneers bezig zien met de voorbereidingen op het seizoen, dat doen ze in Disney's Wide World of Sports.