Ik denk een nieuwe aanschaffen, zo te zien zit er een chip in, in mijn beker van vorig jaar.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij hebben twee jaar geleden refill-bekers gekocht bij Seaworld, en konden deze toen ook gebruiken bij Aquatica en Busch Gardens.
Kunnen wij deze bekers nu opnieuw meenemen en gebruiken? En dan alleen voor refill betalen ofzo?
Of zijn die bekers maar één seizoen bruikbaar en moeten we nu dus nieuwe aanschaffen?
Ik denk een nieuwe aanschaffen, zo te zien zit er een chip in, in mijn beker van vorig jaar.
Geen ervaring met Seaworld bekers, maar onze Disneys bekers gaan al een paar jaar mee en blijven (na betaling ) gewoon werken.
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025
Oh dat zou jammer zijn als er nu chips in zitten! Maar ja, alles voor de verkoop hè.
Kan me voorstellen dat er verschil is in beleid bij Disney en bij de Seaworld keten, maar dat weet ik niet.
Ook verschillen de kleuren van de bekers per jaar. Bij Six flags kreeg je ook een bandje om je pols, waarmee je kon aantonen dat je betaald hebt. Die bekers zijn dus per bezoek.
Je kunt alleen met de speciale season bekers het hele jaar free refills halen, maar die hebben ook een eigen kleur.
@kletskous: je neemt toch ook je mcdonalds beker van je bezoek niet mee voor free refills als je weer eens twee jaar later bij dezelfde mcdonalds komt? Of denk je echt dat je je hele leven gratis refills krijgt omdat je een keer een beker hebt gekocht?
If it ain't Dutch it ain't much
Word jij niet moe van jezelf Terpies ? Altijd maar de veroordelende wijsneus uithangen en jezelf verheven voelen boven anderen.
Ja er zit een chip in, bij elk bezoek betaal je $8,- (?), beker gaat op een apparaat en de chip wordt voor één dag geactiveerd. Werkt op dezelfde manier bij Universal.
Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
Ik neem aan dat het bij Seaworld op dezelfde manier werkt
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025
Heb de vraag ook al aan Seaworld zelf gesteld, maar die hebben nog niet gereageerd.
Het is geen probleem verder hoor als het niet werkt, dan halen we gewoon nieuwe !
Maar we kwamen ze bij het inpakken tegen en vroegen het toen ons gewoon af of het zin heeft ze mee te nemen.