Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Appartement extra gast

  1. Top | #1
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    490

    Standaard Appartement extra gast

    Wie weet het antwoord op mijn vraag. Wij willen via booking com een combi reserveren vlucht+ appartement. Ons appartement heeft 6 slaapplaatsen, wij gaan met 2 personen. Nu wil onze dochter later misschien aansluiten voor enkele dagen , mag ik haar bij ons laten logeren ? Nu staat er in de beschrijving dat ik voor specifieke vragen terecht kan bij de beheerder , maar dit kan pas als de boeking voltooid is, ik kan het dus niet voor die tijd navragen. Iemand hier ervaring mee?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.509

    Standaard Re: Appartement extra gast

    Heeft het appartement wellicht een eigen website? Dat je het op die manier kunt navragen, via contactformulier, of dat een emailadres ergens vermeld staat.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 + Florida 2023 + Florida 2024 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    490

    Standaard Re: Appartement extra gast

    Helaas heeft het appartement geen eigen website .Het word door verschillende bedrijven verhuurd .

  4. Top | #4
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    593

    Standaard Re: Appartement extra gast

    Ik denk niet dat een extra gast een probleem is, je betaald immers voor de accommodatie.
    Onze zoon is ook vaak aangeschoven voor een week in een vakantie, ik melde dit wel netjes.
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl


  5. Top | #5
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    490

    Standaard Re: Appartement extra gast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat een extra gast een probleem is, je betaald immers voor de accommodatie.
    Onze zoon is ook vaak aangeschoven voor een week in een vakantie, ik melde dit wel netjes.
    Oke dank je, wij gaan het er maar op gokken .

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    112

    Standaard Re: Appartement extra gast

    In Amerika huur je over het algemeen de accomodatie en zolang je niet over het maximale aantal gasten gaat is er dus geen probleem. Enige probleem kan zijn dat als het gated is met een security guard hij bij de gate bekend moet zijn om het terrein op te komen. Maar dat kun je altijd regelen met de host of zelf even naar de poort lopen, in de auto stappen en je legitimeren omdat jij wel aangemeld bent.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •