Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 46 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #251
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    (Eric schreef: Comfort Class stelt niet veel meer voor. De mensen zitten net zo opgepropt als economy maar voor €50 meer. )

    Ik heb afgelopen zomer in de comfort class gezeten en als ik even naar achter keek naar de economy zaten deze toch echt wel vele malen krapper. Daarnaast kregen wij contineue drinken en snacks aangeboden en vonden we de service uitstekend.

    Daarnaast heb ik op vele weblogs van floridagangers foto´s gezien van delta en united en vond ik de ruimte ook niet groter, tenzij je een duurdere boekingsklasse neemt.

    Zo heeft iedereen weer zijn eigen mening over met welke maatschappij. Maar Martinair heeft toch 1 echt pluspunt en dat is dat je meteen in Orlando aankomt en niet hoeft over te stappen.

  2. Top | #252
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raygwencaith Bekijk Berichten
    (Eric schreef: Comfort Class stelt niet veel meer voor. De mensen zitten net zo opgepropt als economy maar voor €50 meer. )

    Ik heb afgelopen zomer in de comfort class gezeten en als ik even naar achter keek naar de economy zaten deze toch echt wel vele malen krapper. Daarnaast kregen wij contineue drinken en snacks aangeboden en vonden we de service uitstekend.

    Daarnaast heb ik op vele weblogs van floridagangers foto´s gezien van delta en united en vond ik de ruimte ook niet groter, tenzij je een duurdere boekingsklasse neemt.

    Zo heeft iedereen weer zijn eigen mening over met welke maatschappij. Maar Martinair heeft toch 1 echt pluspunt en dat is dat je meteen in Orlando aankomt en niet hoeft over te stappen.
    1, ik denk dat Eric had moeten toevoegen "bij een doorsnee Amerikaanse maatschappij" .
    2. Het pluspunt van Martinair is misschien wel een minpunt voor een ander. Maar dat is mijn mening.....
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #253
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    1, ik denk dat Eric had moeten toevoegen "bij een doorsnee Amerikaanse maatschappij" .
    Wat hetzelfde lijkt hoeft niet hetzelfde te zijn. Want die één of twee inch extra beenruimte in economy bij de VS-maatschappijen (t.o.v. Martinair)zie je op het eerste oog niet, maar voelen echt als een wereld van verschil.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    2. Het pluspunt van Martinair is misschien wel een minpunt voor een ander. Maar dat is mijn mening.....
    Mijn mening: met een VS-maatschappij begint het Florida-gevoel al in/op Schiphol. En zeker al tijdens de overstap.

    Ik heb inmiddels Delta gevlogen, en United, en volgend jaar US Airways. Stukken prettiger voor mij en de mijnen dan die twee keer dat we letterlijk klem hebben gezeten in de Martinair vliegtuigen.

    Maar dat is mijn mening ......:-#

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #254
    Newbie Jan en Jolanda's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    12

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Na verschillende jaren US Airways gaan we tegenwoordig al weer een tijdje met Delta. Als je eenmaal met een Amerikaanse maatschappij hebt gevlogen wil je toch niet meer terug naar Martinair...ook het personeel en de service vinden wij vele malen beter...

    Jolanda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:23. Reden: full quote eruit
    Miami/Orlando 1989, 1990, 1991, 1992, 1993. 1996, 1998
    Orlando 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 (getrouwd in Orlando), 2006, 2007, april/mei 2008...

  5. Top | #255
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Ik snap niet dat jullie het zo geweldig vinden om een overstap te maken.
    Het meeste wat ik op dit forum lees is dat er gehaast moet worden of vertragingen. Ook dat mensen een heel eind moet lopen naar de gate.
    Het lijkt mij als je met kleine kinderen bent of niet goed te been, dat je daar niet blij mee bent.
    Het lijkt mij om in 1 keer door te vliegen toch wat prettiger. Als is het dan met Martinair.

    Groetjes,
    Bowie13

  6. Top | #256
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Een voordeel is dat je in de tussentijd nog even de benen kan strekken.
    Het grootste voordeel wat men met een overstap bereikt is dat een US vliegtuigmaatschappij standaard grotere stoelen heeft dan MartinAir.

    Haasten hebben wij nog nooit meegemaakt. Ver lopen naar de Gate vond ik ook wel meevallen.

    Nietemin zullen wij volgend jaar ook met MartinAir vliegen. Dit vooral vanwege de gunstige vertrektijden.
    We zijn er al een keer mee naar de Dominicaanse Republiek geweest dus we weten wat we kunnen verwachten.
    Laatst gewijzigd door Njit; 26-10-06 om 17:59.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #257

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Als je weinig overstaptijd hebt of je eerste vlucht heeft vertraging en je moet haasten dan is het geen pretje nee. Wij hebben ook eens moeten rennen in houston maar over het algemeen hebben we wel goede ervaringen.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #258
    Newbie Jan en Jolanda's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    12

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Wij hebben eigenlijk maar een keer haast gehad en dat was begin 2002. Maar dat was na de aanslagen in 2001 en toen was het nog een beetje chaotisch met security checks. Dat koste toen de meeste tijd. Verder nooit haast gehad.
    Wel een keer een aansluitende vlucht gemist in Philadelphia. We gingen toen met vertraging weg uit Orlando en haalde het net niet. Maar dat was verder ook geen probleem want we werden netjes naar een hotel gebracht, kregen te eten en te drinken, kregen telefoonkaarten en de volgende dag werden we weer naar het vliegveld gebracht en konden we naar huis vliegen.

    En het is net als hier al eerder gezegd is...lekker effe je benen strekken, stukje lopen, en met kinderen hoeft dat ook geen probleem te zijn. Tenminste in mijn ervaring. Mijn 11 jarige dochter gaat al vanaf haar eerste jaar mee en vind het allemaal wel goed....

    Jolanda
    Miami/Orlando 1989, 1990, 1991, 1992, 1993. 1996, 1998
    Orlando 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 (getrouwd in Orlando), 2006, 2007, april/mei 2008...

  9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Diverse vragen

    Sorry, maar ik wist niet precies wat ik dit moest plaatsen.

    Geachte Floridafans,

    Over twee maanden gaan wij naar Florida. Alleen hebben we nog niet op al onze vragen antwoord gevonden. Ik heb al aardig wat kunnen vinden op internet, in boeken en zeker op dit forum.
    Maar toch heb ik nog aardig wat vragen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    - De Disneyfotopas, hoe werkt dat? En wanneer ga je deze betalen?
    Hoe kan je deze afdrukken? En hoe lang blijven ze op internet staan?

    - Ik heb een paar keer gelezen dat mensen in een Disneypark hadden gezegd dat
    ze jarig zijn. En dat ze dan verwend waren? Kan je dat zo zeggen? Moet je geen
    bewijz bij je hebben? Ik ben namelijk op de dag van mijn verjaardag in 1 van
    de Disneyparken.

    - Het bezoeken van Disney hotels of andere mooie hotels, kan je dat gewoon
    doen? Hoe werkt dat precies?

    - Disney dollars, hoe bestel of koop je deze? En vanaf hoeveel?

    - Zijn er ook speciale plekken in Dinsey waar je hele mooie foto’s kan maken
    van bijvoorbeeld de parade’s of het vuurwerk? Wat zijn jullie beste plekken?

    - Ik had iets gelezen dat je ook achter de schermen kan kijken bij Disney. Hoe gaat
    dat? En wat kost dat? Zijn daar speciale dagen voor?

    - Wat is leuker ontbijt of dinner met de Disneyfiguren? En waar kan je dat het beste
    doen? Ik had ook gelezen dat er een Disney dinner show is. Is deze leuk?
    Waar is deze en wat is hiervan de prijs?

    - Fantasmic Dinning experience. Wat is dat? Hoe werkt dat? En wat kost dat?

    - Kan je rolstoelen huren in de Disneyparken? Ook die jezelf kan besturen(met een motor)?

    - Zijn er ook busdagtochten van Orlando naar Miami?
    Wat is dan de beste dag om dit te doen?

    - De show van Dolly Parton is die leuk om te doen? Of is er een andere show die
    we zouden moeten doen?

    - De oude stad Orlando is daar wat te beleven? Is dat iets van church station?
    Of is dat Old Town? Ik had gelezen in boeken dat je beter niet naar het oude gedeelte
    van Orlando kan gaan. Klopt dat?

    Nou sorry voor deze waslijst. Maar in ieder geval vast bedankt voor jullie reactie.

    Groetjes,
    Bowie13ops: ops: ops: :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 22:17.

  10. Top | #260
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Diversen vragen

    Het zijn veel vragen en ik zal er een paar proberen te beantwoorden:

    Over de Disney photopass kun je in het volgende topic lezen hoe het werkt:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ight=photopass

    Als je jarig bent kun je in het park waar je dan bent bij guestservice een Birthdaybutton vragen. Ze vragen niet naar een bewijs (toevallig was mijn man onze laatste vakantie ook jarig en heb ik voor hem ook een button gevraagd).

    Over het bezoeken van een Disney hotel is pas een topic geweest:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2578

    Rolstoelen kun je wel huren en ook met accu maar hiervoor heb je wel een invalidenkaart ofzo nodig denk ik... maar dat weet ik niet zeker.

    De Disneydollars kun je, net als de verjaardagsbutton, halen bij guestservice van de parken. Ze zijn er in de volgende waarde: $ 1 - $ 5 - $ 10 Voor het 50 jarig jubileum hadden ze een speciale uitgave waarvan er ook een $ 50 exemplaar verkrijgbaar was. Ze kosten niets extra's dus in principe is het omruilen voor "gewone" dollars.

    Voor ontbijt en dinnershows kun je op de site van Walt Disneyworld zelf veel vinden maar ook in dit topic:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...haracter+diner

    Verder staan op deze site ook een aantal leuke Disney Characterdiner tips en restaurants:
    http://www.sideroad.com/Walt_Disney_...ld-dining.html

    Als je over twee maanden al gaat kun je het beste zo snel mogelijk een characterbreakfast of diner reserveren omdat het meestal erg gewild is en al snel vol zit.

    In de Disneyparken staan op de plekken voor het maken van mooie foto's bordjes met: Photo-shoot of Photo-spot of iets in die trant (ben er zo vaak geweest maar ik weet nu ff niet meer wat er precies op die bordjes staat...)

    Ik hoop dat ik je op weg geholpen heb met een aantal van je vragen.

    Succes ermee!

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 03-01-07 om 17:19.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •