Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 106 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #131
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: priceline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Hallo allemaal,

    Geweldig!! We hebben vandaag voor de eerste keer geboden op priceline en ja hoor we hebben het Gaylord Palms Resort van 2 tot en met 5 juli voor $95,- per nacht. We hopen dat het echt zo geweldig is als het er op de site uitziet. :lol: Dankzij jullie informatie is alles in een keer goed gegaan. Morgen gaan we weer lekker verder mer bieden. Ik ben benieuwd of daar wat uit gaat komen.

    Nicole O
    SUPER ! Je hebt mijn reacties hier al eerder gezien, Gaylord Palms is echt een van de mooiste hotels in Orlando en omgeving :lol: ! En dit scheelt je denk ik wel de helft op de normale prijs !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #132
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard westin Innisbrook golf Resort/Tarpon Springs

    Weer een winnend bod bij Priceline. Hebben dit resort voor $90 per nacht gekregen. Voor ons de eerste keer, maar heeft hier toevallig iemand al ervaring mee? :?
    Lijkt een mooi hotel, en op de website was het goedkoopste tarief $145.
    We blijven hier van 30 juni tot 2 juli. :P

    Roger en Nicole

  3. Top | #133
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik dacht dat ik te vroeg was maar het tegendeel bleek waar te zijn. Voor drie nachten vanaf 7 september heb ik twee kamers weten te boeken in het Hilton recht tegenover downtown disney voor het bedrag van 61 dollar per nacht.

    Valt in de categorie resorts maar wordt door velen beoordeeld als een drie-sterren hotel. Ik heb hier in 2004 ook drie nachten doorgebracht voor dezelfde prijs en was hier zeer tevreden over. Gaylord is mooier maar de prijs is gunstiger en je wordt hier niet geconfronteerd met verborgen verrassingen zoals resortfees en betalen voor parkeren.

    De locatie is naar mijn idee niet te verslaan. op rolafstand van downtown

    A very happy bunny

    Nu nog ff Miami, Fort Lauderdale en iets aan de westkust. Kop is er in ieder geval af.

  4. Top | #134
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Priceline Westin Innisbrook in Tarpon springs

    Hallo allemaal,

    Ja, wij zijn vergeten de naam van het resort erbij te schrijven. :shock: ops: Dit was inderdaad niet zo snugger. Wij hebben bij priceline het Westin Innisbrook resort in Tarpon springs weten te boeken voor $90,-. (Op 30 juni en 1 juli) Wie van jullie is hier al eens geweest?? En hoe is het bevallen. Wij hebben trouwens nagevraagd of hier resortfee wordt geheven, dit is niet het geval!!
    :wink:

    Roger en N icole

  5. Top | #135
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Priceline Westin Innisbrook in Tarpon springs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Hallo allemaal,

    Ja, wij zijn vergeten de naam van het resort erbij te schrijven. :shock: ops: Dit was inderdaad niet zo snugger. Wij hebben bij priceline het Westin Innisbrook resort in Tarpon springs weten te boeken voor $90,-. (Op 30 juni en 1 juli) Wie van jullie is hier al eens geweest?? En hoe is het bevallen. Wij hebben trouwens nagevraagd of hier resortfee wordt geheven, dit is niet het geval!!
    :wink:

    Roger en N icole
    Reviews zien er niet slecht uit:
    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...r_Florida.html


    Groeten
    Knaapje

  6. Top | #136
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Ik dacht dat ik te vroeg was maar het tegendeel bleek waar te zijn. Voor drie nachten vanaf 7 september heb ik twee kamers weten te boeken in het Hilton recht tegenover downtown disney voor het bedrag van 61 dollar per nacht.

    Valt in de categorie resorts maar wordt door velen beoordeeld als een drie-sterren hotel. Ik heb hier in 2004 ook drie nachten doorgebracht voor dezelfde prijs en was hier zeer tevreden over. Gaylord is mooier maar de prijs is gunstiger en je wordt hier niet geconfronteerd met verborgen verrassingen zoals resortfees en betalen voor parkeren.

    De locatie is naar mijn idee niet te verslaan. op rolafstand van downtown
    Absoluut een toppertje. En voor die prijs is natuurlijk ongelooflijk, voor 50 euro zit je in een Hilton, op kruipafstand van Downtown Disney. Ik vond het ook een prima hotel, ben er ook in 2004 geweest. Jaar erna (en ervoor) in Wyndham, net zo goed en net zo dichtbij. Ook voor zo'n prijs. Echt ideaal.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #137
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Priceline Westin Innisbrook in Tarpon springs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Hallo allemaal,

    Wij hebben bij priceline het Westin Innisbrook resort in Tarpon springs weten te boeken voor $90,-. (Op 30 juni en 1 juli) Wie van jullie is hier al eens geweest?? En hoe is het bevallen.
    Ik heb deze vorig jaar ook een paar keer geprobeerd, niet gelukt (ben ook niet zo hoog gegaan). Maar Westin is altijd goed, hebben altijd superlekkere bedden :wink: ! Dus komt vast goed !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #138
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Mannen bedankt voor de informatie!! :lol:

    Nicole

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
    Ik dacht dat ik te vroeg was maar het tegendeel bleek waar te zijn. Voor drie nachten vanaf 7 september heb ik twee kamers weten te boeken in het Hilton recht tegenover downtown disney voor het bedrag van 61 dollar per nacht.

    Valt in de categorie resorts maar wordt door velen beoordeeld als een drie-sterren hotel. Ik heb hier in 2004 ook drie nachten doorgebracht voor dezelfde prijs en was hier zeer tevreden over. Gaylord is mooier maar de prijs is gunstiger en je wordt hier niet geconfronteerd met verborgen verrassingen zoals resortfees en betalen voor parkeren.

    De locatie is naar mijn idee niet te verslaan. op rolafstand van downtown
    Absoluut een toppertje. En voor die prijs is natuurlijk ongelooflijk, voor
    50 euro zit je in een Hilton, op kruipafstand van Downtown Disney. Ik vond het ook een prima hotel, ben er ook in 2004 geweest. Jaar erna (en ervoor) in Wyndham, net zo goed en net zo dichtbij. Ook voor zo'n prijs. Echt ideaal.

    De tweede kamer hebben wij bijgeboekt voor vrienden van ons die voor het eerst meegaan naar Florida. nadat zij heben gehoord welk hotel en voor welke prijs gegund was hebben ze meteen zelf weer een bod geplaatst voor de drie nachten daarna. Ook dit keer weer gelukt en dat voor het bedrag van 60 dollar per nacht. Zij zitten dus 6 nachten voor 420 dollar totaal met tax. met de huidige dollarkoers geen slecht resultaat

  10. Top | #140
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Graag willen wij via priceline het peabody in Orlando boeken. Wie heeft er ervaring met dit hotel voor het verkrijgen van een kamer met 2 dubbele bedden bij een pricelinebieding. (Op de site is de goedkoopste kamer een kamer met een kingsizebed.)(De goedkoopste kamers zijn al geboekt. Ik weet dat het natuurlijk nooit een garantie is om de kamer van je keuze te krijgen (een kamer met 2 dubbele bedden in ons geval)
    Wie heeft hier ervaring mee met dit hotel???

    Nicole



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •