Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 108 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #381
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    heb overlaatst nog een garmin vastgehad in de mediamarkt in breda en zou dat op het eerste zicht toch niet aanraden

    vooral de POI (voor mij zeer belangrijk) zijn niet zo goed als bij tomtom of mio, als je zo bv in de buurt van breda een apotheek zoekt, dan is de dichtste in de UK???

    niet echt handig op die manier, maar is een persoonlijke mening natuurlijk

  2. Top | #382
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Best Western Ocean Front Hotel Miami

    Hoi wij zijn vorig jaar voor het eerst naar florida geweest en kwamen ook in het donker aan met twee kids en beladen met koffers.
    Ja en dan krijg je effe de zenuwen , maar vol goede moed naar de Alamo balie om onze auto op te halen.
    Ter plekke een navigatie gehuurd nederlands sprekend gelukkig en de jongen bij de auto huur heeft hem voor ons ingesteld, met het adres waar we moesten wezen.
    En toen gebeurde het als wij stil stonden ging de navigatie gewoon door,erg lachwekkend maar ook van en nu?
    Het stuk waar je normaal 20 min over doet hebben wij een 1uur over gedaan met drie keer vragen onderweg aan een sherrif.
    Dus uiteindelijk kom je er wel maar let goed op of je navigatie die je krijgt bij alamo goed werkt.In de villa aangekomen hebben wij hem nagekeken en goed ingsteld en hebben voor de rest een heerlijke vakantie gehad.
    hij bracht ons overal naar toe en altijd weer terug naar de villa.
    Wat betreft alamo, gewoon nergens ja op zeggen en goed de papieren lezen dus geen extra verzekeringen nemen alles is nee.
    Fijne vakantie alvast silvia:-D

  3. Top | #383
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wippelgem Bekijk Berichten
    ik ben nog eens aan het rondsurfen geweest en vond de garmin nuvi 270 waar europa en noord amerika al standaard opstaan. DIt voor een prijs rond 280 euro.
    Iemand ervaring mee???
    zou dit een goede aankoop zijn?
    Ik heb die een aantal weken geleden besteld bij een internetwinkel in Den Haag. Er waren wat leveringsproblemen bij de Nederlandse importeur van Garmin. Maar uiteindelijk na 12 dagen binnen gekregen.
    Ik heb hem nog niet in the States kunnen uit proberen maar dat gaat dus in de zomer gebeuren in het Zuidwesten. De Amerikaanse POI's zijn al vrij uitgebreid maar met een beetje goed surfen zijn er talloze Amerika gerelateerde POI files te vinden op de diverse sites. Van bijv www.poi-factory.com heb ik al alle Olive Garden locaties gehaald en heb inmiddels zelf ook al files gemaakt met o.a. de geboekte hotels onderweg.

    Zijn kleinere broertje de Nuvi 200 krijgt sterke reviews op bijvoorbeeld kieskeurig dus het zal met de Nuvi 270 ook wel goed zitten. Mocht je geïntresseerd zijn dan is de onderstaande site ook wel een aanrader met genoeg informatie over deze lijn van Garmin;

    http://www.sciuridae.co.uk/garmin_nuvi_faq_video.htm


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aeroxerel Bekijk Berichten
    heb overlaatst nog een garmin vastgehad in de mediamarkt in breda en zou dat op het eerste zicht toch niet aanraden

    vooral de POI (voor mij zeer belangrijk) zijn niet zo goed als bij tomtom of mio, als je zo bv in de buurt van breda een apotheek zoekt, dan is de dichtste in de UK???

    niet echt handig op die manier, maar is een persoonlijke mening natuurlijk
    Het ging bij mij er meer om dat het in the States goed zit er daar scoort hij wel hoog met vele poi's en op internet zijn er poi bestanden in overvloed te downloaden. In Nederland vind ik zonder navigatie systeem ook wel de weg, heb hier al die jaren gelukkig al zonder uitgehouden :wink:

  4. Top | #384
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke GPS kopen???

    Ik heb een TomTom Go 910 (inderdaad, het model dat vooraf ging aan de 920), met een ingebouwde 20 Gb harddisk en standaard zowel Europa als USA kaarten. Werkt perfect, zowel hier als in de USA. Ze zijn nog te koop, met prijzen die een stuk lager liggen dan de 920 (en ook veel lager dan de €550 die ik er destijds voor betaald heb...). Via Marktplaats worden ze aangeboden voor ca. €200 en op eBay zelfs nog minder.

  5. Top | #385
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Best Western Ocean Front Hotel Miami

    Ook in Amerika hebben ze richtingborden. Vanaf Miami Airport staat meteen al duidelijk aangegeven Miami Beach en later South Beach.

    Op het net vind je goeie kaartjes om te downloaden en kan je van te voren een route uitstippelen

    Het feit dat het donker is is juist mooi want als je dan via de 836 richting South Beach rijdt dan kruis je de 95 en je rijdt dan verder over de 395 naar South Beach (MacArthur Causeway) . Bij het begin van de 395 heb je dan opeens een prachtig uitzicht over de Port of Miami en met een beetje mazzel liggen er een paar giga cruise schepen. Hoe mooi kan een vakantie beginnen denk ik dan altijd maar.

    Als je er langs rijdt bergijp je wel wat ik bedoel ;-)

    Prettige Vakantie

  6. Top | #386

    Standaard Tomtom 500

    Hallo lezers even een vraagje?

    Wij willen de tomtom meenemen naar Florida.
    Nu moeten we de map South East Region V_715 downloaden.

    Heeft iemand deze al gebruikt in Florida en werkt de navigatie ook goed?
    Wij zijn benieuwd naar je ervaringen.

    Of is de Tomtom niet nodig en is alles goed aangegeven zoals pretparken,
    hotels en wegen?

    Groetjes Ellie

  7. Top | #387
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: TomTom

    Werkt perfect in Florida. EN als je de POI van de disney parken download kom je er zeker. Is wel handig om bij te hebben voor als je ook naar andere plaatsen wilt dan de disney parken. Vooral s'avond is het maklijk om te hebben op de terug weg naar het hotel.

    Maar de parken zijn zelf ook goed aangegeven op de borden, die kun je echt niet missen.

  8. Top | #388
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: TomTom

    Hier staan een aantal kaarten die je kunt downloaden: http://www.disney.co.uk/usa-resorts/...VII/index.html

    Deze is vooral erg handig: http://www.disney.co.uk/usa-resorts/...pdf/wdwmap.pdf
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #389
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: TomTom

    Wij hebben een Tom Tom go 910 en daar staat USA ineens op. Er is al een Tom Tom 920 en eind deze maand komt de Tom Tom 930 uit.
    Het is een ongekende luxe een Gps in Florida. Zou niet meer zonder kunnen.

  10. Top | #390
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: TomTom

    Ik heb gereden met TomTom 6 op de PDA/GSM en de kaart van Florida. Ging prima!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •