Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Ziet er leuk uit, jullie planning. Krijg gelijk zin om ook weer eens een rondje Florida te doen. (maar wij gaan dit jaar eerst weer naar het westen met nog een weekje Orlando eraan vast geplakt)

    Maar even over jullie reis:
    Wij hebben in '99 bij Key Largo de glassbottom boat tour in het John Pennekamp Coral Reef SP gedaan en vonden dit tegenvallen, in die zin dat het ritje wel leuk was, maar weinig vissen gezien door de "glassbottom".
    Dus ik zou met jongens van jullie leeftijd gaan voor het snorkelen, mochten jullie het al overwegen om daar iets te doen.

    Verder herinner ik me dat het een p....eind rijden was naar Key West, maar wel de moeite waard.

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Prima schema weer en al veel geboekt. Ga zeker het blog weer volgen want wij zijn dan alweer terug

  3. Top | #13
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Hall MattRob,

    Mooi schema.

    Jaloers?
    Een beetje......:-D

    Maarre..., ik mis Kelly Park......
    En wat te denken van zwemmen met de manatees? Dat is echt geweldig!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema MattRob Florida juli 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Zie hier:
    https://www.discoverycove.com/vi_twi...discovery.aspx

    Niet extreem bijzonder volgens mij, maar met zonsondergang heeft het wellicht iets 'speciaals'. Is ook maar voor beperkt aantal mensen (150 op een avond) en is even duur, maar je hebt wat minder tijd (van 15:00 tot 21:00) en met dolfijnen is tussen 17:00 en 19:00. Avondeten schijnt erg goed te zijn en ze hebben dit alleen in zomermaanden. Dus dit leek ons wel leuk :wink:
    Bedankt voor de toelichting.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Hall MattRob,

    Mooi schema.

    Jaloers?
    Een beetje......:-D

    Maarre..., ik mis Kelly Park......
    En wat te denken van zwemmen met de manatees? Dat is echt geweldig!

    MVG

    A3
    Kelly Park staat redelijk hoog op de agenda, maar dan voor de 2 weken dat we in Orlando zitten. Dus moet dan nog ergens ingepland worden. En manatees, ja, misschien wel. Maar we gaan al met dolfijnen en rays zwemmen. Manatees hebben we al een keer gedaan, en willen we eigenlijk een keer in de winterperiode doen, dan schijnen er heel veel te zijn. Maar wie weet ..... :lol:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Manatees hebben we al een keer gedaan, en willen we eigenlijk een keer in de winterperiode doen, dan schijnen er heel veel te zijn.
    Klopt, want dan dan koelt de zee af en zoeken die mooie beesten de beschutting van de iets warmere baaien en riviertjes op. In 2006 zijn we in Weeki Wachee Springs geweest en daar hebben welgeteld twee manatees gezien, terwijl er in de wintermaanden tientallen schijnen rond te dobberen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Hoi

    je zocht nog iets leuks voor op de keys, ik kwam dit tegen lijkt mij super,
    http://www.conch-air.com/default.htm
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft.

    Gr. Didier

  8. Top | #18

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    hoi
    een tip voor een prima kindvriendelijk hotel in Key West: www.keyambassador.com
    Voor ca 100 Euro per nacht heb je een ruime 4 persoons kamer incl ontbijt in dit Best Western hotel met een prachtig zwembad én poolbar! Met de bus kun je naar het centrum van Key West, ca 5 minuten rijden.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema MattRob: Florida juli 2008

    Mooi schema! John Pennekamp reef hebben wij in de wintermaanden gesnorkeld. Was goed en mooi. We hebben daar de snorkeluitrusting gehuurd: Je kon kiezen voor een masker met glazen op sterkte. Sindsdien heeft mijn echtgenoot (-5, -4,75) zijn eigen masker met "glazen" op sterkte. Als iemand een bril of lenzen heeft, is het fijn als je je eigen snorkelmasker - op sterkte - bij je hebt.
    Manatees - hebben we in de wintermaanden gezien, afgelopen weken (mei) niet. Ja, in Seaworld, maar dat telt niet, vind ik.
    Everglades NP: zijn we in januari geweest, jaar ? De zuidelijke ingang, (of noem je dat zuid-oost?) toen weinig muggen, alligators die in de paartijd waren. We hebben wel van de barman gehoord dat het daar dichte wolken muggen kan vliegen.
    De vrije dagen invullen zal best wel lukken, kijk eens op de site van de florida state parks. Er zijn mooie stranden bij. veel plezier met plannen!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •