Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 100 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    We zijn een week in Orlando, en we willen naar Disney Magic Kingdom, Seaworld, Kennedy Space center en naar Universal Studios. Daarnaast natuurlijk winkelen. Dus het worden 1-daagse bezoekjes aan de parken.

    Wat is een 'klein' park? Waar moeten we dat in hollandse begrippen mee vergelijken?

    Kan je de express pas maar 1 maal per attractie gebruiken? Ik vraag me sowieso ook af of september een rustigere maand is? In alle drukte lijkt het me niet zo handig om 2 parken te combineren op 1 dag?

  2. Top | #192
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Bekijk de attracties eens op de site van Universal. En maak een selectie van wat je zou willen doen. En maak daarna de afweging of je er 1 of 2 dagen wilt doorbrengen.

    Parken in Orlando vergelijken met die in Nederland is een onbegonnen zaak. Iets dergelijks heb je hier gewoon niet. Als je al een vergelijking zou willen maken dan komt Port Aventura of Parque Warner (beide in Spanje) het dichtste in de buurt van Universal Orlando.

    Dat het mogelijk is om 2 parken op 1 dag te doen wil overigens niet zeggen dat ik het wil aanraden. Zeker de eerste keer is er veel te veel te zien...
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-07-08 om 19:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #193

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    De express pas is echt ideaal.Je kunt in 1 dag 2 parken bezichtigen.Heb dit vorig jaar ook gedaan. De maximale wachttijd is dan 15 min. per attractie.
    Enige nadeel is dat je officieel maar 1 x in elke attractie mag, maar als ze je kaart niet aftekenen(doen ze niet bij alle attracties) kun je er zovaak in als je wilt.Vind het het extra geld zeker waard.

  4. Top | #194
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sil_22 Bekijk Berichten
    De maximale wachttijd is dan 15 min. per attractie.
    ..is dat jouw ervaring of staat dat in de voorwaarden? Ik kan dat nergens terugvinden.

    In de stillere periode, zoals september, heeft de express pass overigens weinig zin, er zijn dan nauwelijks wachtrijen. Je kunt altijd nog ter plekke een express pass kopen.



  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Wij hebben deze 2 parken ook in 1 dag gedaan en dit was best te doen

  6. Top | #196
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..is dat jouw ervaring of staat dat in de voorwaarden? Ik kan dat nergens terugvinden.
    Staat er inderdaad ook niet. Er staat het volgende:

    Express Access is a separate line with a shorter wait time at each valid attraction.
    De rij is inderdaad korter maar op een warme dag loop je nog steeds kans te moeten wachten voor de water-attracties is mijn ervaring.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    In de stillere periode, zoals september, heeft de express pass overigens weinig zin, er zijn dan nauwelijks wachtrijen. Je kunt altijd nog ter plekke een express pass kopen.
    Sterker nog: ik heb een tijdje geleden gekeken of ik dit voor september aan kon schaffen en wat de prijs dan zou zijn (meer uit interesse...) en toen zag ik op de site dat er op bepaalde dagen in september helemaal geen expresspass uitgegeven wordt dus... ;-)

    groetjes

  8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietplusanita Bekijk Berichten
    Wij zijn nieuw hier, gaan eidn deze maand voor 11 dagen naar Florida en hebben gekozen voor 2 dagen park (Universal Studios en Island of adventure)
    Vier volwassenen (kinderen van 17 en 20 tellen als volwassenen)
    Wat is nu de beste optie om tickets te kopen voor deze twee parken (1 per dag)??
    Ik kan deze actie niet meer vinden:| Het is nu een pak duurder geworden om 2 of meer dagen naar de parken te gaan... Misschien dan toch maar 2 parken in 1 dag (we gaan eind augustus) Of weet iemand een site waar ik de tickets goedkoper kan krijgen?

  9. Top | #199
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    17

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Wij hebben het vandaag precies gedaan zoals jij beschrijft! Met de expresspas beide parken bezocht. Het is inderdaad met die pas prima te doen. Alleen bij The Mummy heb ik met mijn expresspas nog 20 minuten moeten wachten, maar dat kan ook gewoon pech zijn geweest. Verder ben je in alle attracties met maximaal 15 minuten weer buiten. Een prima systeem, wat de enige oplossing lijkt te zijn voor een bezoek aan beide parken op 1 dag. Het weer was vandaag niet zo heel erg heet, dus ideaal voor een bezoek aan parken. Neem regelmatig pauzes en drink veel water! Overigens liggen de prijzen qua eten en drinken net iets hoger dan bij Disney. Dat was voor ons nog best een verrassing. Groet en veel plezier, Leonie

  10. Top | #200
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindyke Bekijk Berichten
    weet iemand een site waar ik de tickets goedkoper kan krijgen?
    Bedoel je deze tickets?

    You can get unlimited admission* for up to a week to both Universal Studios Florida AND Universal's Islands of Adventure theme parks for only $99.99, plus a Wet 'n Wild Water Park Ticket. That's less than the price of a Walt Disney World® 1-Day Park Hopper® Ticket!

    This offer is only available online and is not available at Universal Studios Florida or Universal's Islands of Adventure front gate.

    Dit staat gewoon op de site van Universal. Tickets zijn een 10tje duurder geworden, maar dan mag je ook één keer naar Wet&Wild......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •