Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 28 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

  1. Top | #91

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Ik heb inmiddels dus al geboekt via Disney maar voor een eventueel volgende keer "Wat is ta in Amerika?"
    Hoe regel je dat, ook online?
    Altijd handig om te weten!

    Ben trouwens met mijn 4 daagse cruise voor 2 personen in een luxe hut voor 796 eurie en ik dacht 50 dollar onboard credit nog wel steeds in mijn nopjes!
    Heb er ook heeeel veeeel zin in maar wil voor een volgende keer inderdaad geen dief van mijn eigen potomonee zijn!

    Alvast bedankt voor de tip!
    Groetjes Disney fan
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 04:59. Reden: full quote eruit

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Een TA is een travel agent. Als de huidige reservering via DCL nog niet volledig betaald is, kun je de reservering overdragen naar een TA. Je blijft dan dezelfde reservering houden, maar kan van de 'perks' van de TA meegenieten. Dus als men ingekocht heeft tegen de zogenaamde tier1 prijs (goedkoopste prijs), dan krijg je die alsnog. Bovendien krijg je de op dat moment geldende shipboard credit voor de category stateroom die je geboekt hebt. Dit is zelfs handig om te doen. Je krijgt eerst de credit van DCL, de TA gooit daar nog wat bovenop. Dubbelop dus.

    Shop wel even rond, het kan per keer verschillen welke TA het aantrekkelijkste is. Wil je zeker weten dat je bij een ok bedrijf zit met gedegen kennis? Check op CLIA, IATA en disney authorized. De eerste 2 zijn keurmerken op gebied van TA en TA voor cruisen en de laatste dat men volgens disney kennis werkt.

    Contact met een TA verschilt per bedrijf. Elk bedrijf heeft de optie tot mailen. Sommigen doen alleen dat of ontmoedigen min of meer andere vormen dan mailen. Er zijn ook TA's waar je zowel telefonisch als per mail contact kunt hebben.

    Zelf ben ik uiteindelijk gegaan voor een TA die me enerzijds de laagste prijs kon bieden en een leuke shipboard credit (welliswaar niet de hoogste, maar hogere shipboard credits van andere TA's betekende acuut eenzelfde verhoging of zelfs meer van de prijs) maar bovenal waar ik een gevoel van service en vertrouwen bij heb. Ik heb mijn agent ook bewust eerst telefonisch gesproken. Ik ben wat dat betreft een mens die graag een stem hoort van iemand waar ik mijn reis wellicht aan ga toevertrouwen.

  3. Top | #93
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Shockblade is volkomen juist.

    Als je zoekt op disney cruise in google komen er zo een hele hoop bekende en wrs ook eerder genoemde TA's tevoorschijn.
    Mailen kan altijd en vaak kan bellen ook, maar soms is het echt alleen mailcontact en pas na boeking belcontact, dat hoeft dus niet per definitie niet in orde te zijn.
    Zo werkt mijn TA bv ook (dreamsunlimited).

    En je krijgt bij een TA idd de credits van hun plus die van Disney als je je boeking tranfert, anders bij directe boeking bij de TA moet je er even om vragen sommige doen dit wel, sommige niet (de mijne dus wel).

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #94
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Heb even rondgeshopt bij disney:

    een 7 disneycruise kost op:

    - 11 april 2009: 3900 dollar voor 2 personen
    - 4 juli 2009: 3900 dollar
    - 26 september 2009: 2300 dollar
    - 19 december 2009: 4300 dollar

    dit is alle voor 2 personen in categorie 11 (1 na laagste)
    kennelijk is september een goedkope tijd... zo scheelt het natuurlijk wel veel... en ik maar denken dat boeken voor afvaart in april-maart al erg vroeg was maar kennelijk loont het om de cruise iets uit te stellen naar later in het jaar.

    het scheelt al met al nog al =D>

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    September is inderdaad de een van de goedkoopste tijden, omdat het dan huricane season is. Dit jaar zie je daar relatief veel invloeden van, maar ook nu cruist men er lustig op los (waar nodig met wat aangepast itinerary). Daarnaast schelen de prijzen soms ook per itinerary. Zo is voor 2009 St. Croix populair net (zoals altijd) de double dip cruise. Die schieten als gevolg daarvan een stuk sneller in prijs omhoog. (wat te omzeilen is als je voor de van te voren ingekochte staterooms van bepaalde TA's gaat)

    Tielemans, uit nieuwsgierigheid heb ik even de prijzen voor 26 sept 2009 gecheckt. Ga zelf met die cruise mee, en vond het een pittige prijsstijging terwijl de prijzen tot op vorige week niet zo snel leken te stijgen. De combinatie september en deze itinerary is nog niet enorm populair.

    Ik snap nu de prijs die jij post wel. Die is zelfs nog 'te hoog'. Men quote standaard incl. reisverzekering en transfer. Reisverzekering hebben wij hier sowieso niet nodig, die regel je immers zelf al. Dat scheelt al $218,-. De transfer is ook weer 2 maal $69,-, mocht iemand daar geen gebruik van willen maken.

    Zelf heb ik dit voorjaar geboekt voor deze cruise, category 6. De prijs voor 2 volwassenen was toen bij mijn TA $2522,08 (excl reisverzekering en excl. transfer) en is dat nog. Al twijfel ik nu acuut of de sindsdien ingevoerde fuel surchage niet doorgerekend zal worden.

  6. Top | #96
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    Het is idd wel handig om naar de prijs te kijken die idd de prijs is, niet de extra's erbij waar je geen gebruik van maakt en dat scheel toch al snel een kleine $400.

    September is idd hurricane season, je cruise wordt heel erg zelde afgelast door een hurricane maar je hebt idd de kans niet de dingen te kunnen bezoeken die je wel had willen bezoeken, dus dat is een keuze die je maakt.

    Vroeg boeken voor de cruise is dat je volgende maand boekt voor geheel 2010, dan komen de prijzen uit en dan boek je vroeg alles na januari 2009 is al laat...... Dan ben je zeker al voorbij tear 1 qua prijzen.

    Voor de data van - 4 juli 2009 en 26 september 2009 is er bij Dreamsunlimited een groepsboeking mogelijk, je moet dan wel een rpijsquote aanvragen via hun (waarbij je gelijkl kunt aangeven in hun quoteformulier dat je geen reisverzekering en geen transfers wilt hebben).
    http://www.dreamsunlimitedtravel.com...se-pricing.cfm

    Daarnaast krijg je als je voor 30 september boekt dubbele onboard credits voor een 7 day is het dan $100 bovenop de credits die Disney je geeft.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    bedankt voor de info.. we gaan zeker een keer boeken.....
    en ook via dreamsunlimited want die zullen vast wat goedkoper zijn.....
    het lijkt me echt helemaal geweldig die cruise!!!
    voor de liefhebbers: op walt disney world website kun je allemaal videotjes bekijken van een cruise mom die alles uitlegt... je krigt gewoon zin om meteen te boeken!!!!!
    :-\"

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    wij zijn nu drie weken terug van onze laatste Disneycruise.
    We zaten midden in het hurricane season en hebben dat ook zeker gemerkt.
    We zouden eigenlijk 2 dagen naar castaway cay gaan, maar de tweede keer zijn we niet gegaan, omdat het schip onmogelijk aan kon leggen vanwege de storm.
    Ik vond dat geen grote ramp, een extra dagje op zee is ook wel lekker.
    Ze hebben nog even gekeken of ze naar een andere haven konden (Key West), maar dat gingen ze niet meer redden.

    Ik zou zeker weer in hurricane season boeken. Het is enorm goedkoop, en je zult echt nooit in een orkaan terechtkomen. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
    Ze hebben hele goede apparatuur, waarmee ze een orkaan al dagen van tevoren aan zien komen en varen er dan gewoon omheen.
    We hebben wel hier en daar last gehad van ruwe zee, maar omdat het schip zo groot is valt het allemaal nog reuze mee en merk je er niet veel van.

    Vorig jaar hebben we een 15 daagse transatlantische cruise gedaan eind augustus.
    We hebben hier toen $1100 per persoon voor betaald, echt super goedkoop dus!
    Ik zag laatst nog een aanbieding voor een 7 daagse cruise voor $599

    het beste kun je de website www.vacationstogo.com in de gaten houden. Daarop kun je precies zien wat de cruises op verschillende data kosten.
    Bij de zoekvelden alleen even Disneycruise invoeren en het aantal dagen dat je wilt. Dan krijg je een lijst met alle cruises van Disney en zie je in een oogopslag welke datum de beste prijs heeft.

  9. Top | #99
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard

    Wisten jullie dat in 2010 Disney Cruise Line Noord-Europa gaat doen? Ik heb me aangemeld om meer info te ontvangen (had het op DIS gelezen). Ben wel benieuwd welke route het wordt, in ieder geval werd Oslo genoemd.

    Ik heb me aangemeld voor meer info t.z.t. op www.smallworldvacations.com en ik had het hier gevonden
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:15. Reden: samengevoegd

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney Cruise Line

    ik ben die geruchten al een tijdje aan het volgen en dit zijn de laatste ontwikkelingen op rumor gebied

    2010 SAILINGS - RUMORS, RUMORS, RUMORS

    We want to "dish some dirt" about the 2010 sailings. Keep in mind, these are just rumors, but that's how most of this begins.

    It looks like the Wonder will be doing 5 and 4 night sailings in June, July and August of 2010. They won't alternate, it will be two 5's and a 4 night. No idea of where it will be going, but it should "ease the pain" for those wanting to sail while school's out and want more than 3 night sailings when the Magic is expected to be overseas.

    We already got the glimpse of the Magic being scheduled to be in the Baltics. However, there appears there's a twist to this as it may not be heading there straight away.

    From what we've heard, on April 10, the Magic heads on a 14 night Transatlantic voyage. It arrives on 4/24 and begins with an 11 night sailing. On 5/5 there's a 10 night, on 5/15 an 11 night and on 5/26 a 10 night.

    Here's where it gets interesting. On 6/5 there's a 7 night. Hmm...could the Magic be traveling from say, Barcelona to England? Are those 10 and 11 night sailings in April and May in the Mediterreanean? It would appear so.

    From England, the Magic is scheduled for four 12 night sailings starting on 6/12. These are rumored to be the Baltics, including Copenhagen, Oslo and Warnemunde, Germany.

    On July 30, it appears that there's going to be an 8 night sailing. We're speculating this is back to Barcelona. The schedule from there is an 11 night on 8/7, a 10 night on 8/18, an 11 night on 8/28, and a 10 night on 9/8.

    Finally, on 9/18, the Magic should be heading "home" on a 14 night Transatlantic voyage.

    Again, none of this is confirmed, these are "rumors."

    Shh....let's be sure this is kept just among friends.


    6 of 7 oktober maakt Disney het officieel bekend en vanaf 21 oktober kun je het boeken
    Laatst gewijzigd door nnbellie; 01-10-08 om 13:12.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •