Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 27 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    hebben jullie al eens gedacht om met de trein te gaan.
    Wij hebben een hotelletje nabij brusseld geboekt en gaan de dag vooraf met de trein 4 personen retour 89 euro all in.. daar kun je volgens mij niet eens voor rijden laat staan parkeren....
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  2. Top | #72
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    .. jawel zie post #44 op de vorige pagina...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-06-09 om 18:52. Reden: full quote eruit

  3. Top | #73
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    .. jawel zie post #44 op de vorige pagina...
    Uhm ... da's niet voor iedereen hetzelfde.. Je kunt namlijk bij je persoonlijke foruminstellingen aangeven hoeveel posts je per pagina wilt zien. En ik heb dat bijv. op het max. van 40 ingesteld, terwijl het standaard (bij jou dus waarschijnlijk ook) op 15 staat.

    Maar het postnr. vermelden is altijd juist.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #74
    Newbie babblz's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Ik heb ook het Ibis geboekt vandaag. Zestig euro per kamer, parkeren 1 euro per dag. Max 2 personen op een kamer, ontbijt is niet verplicht.
    Je kunt op je gemak naar het vliegveld rijden, geen stress of je wel op tijd voor je vlucht bent (files e.d.). Lekker slapen en de volgende ochtend met de shuttle naar het vliegveld. Dat is toch heerlijk relaxt? Je vakantie begint gewoon een dagje eerder.

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Hallo Babblz,

    Een geweldige aanbieding van het Ibis. Aangezien wij ook vanaf Brussel vertrekken, is dit ook iets voor ons.
    Toch een vraagje aan je. Ik kan de kamer wel boeken, tot en met de persoonlijke gegevens. Maar ik zie nergens de aktie van het parkeren staan. Komt die na het boeken of zie ik iets over het hoofd ?

    Als ik de gegevens van het parkeren opvraag op de site, zie ik geen bedragen... Ik zal toch ook ergens aan moeten geven dat onze auto een kleine 2 weken daar blijft logeren.

    Ik heb een paar dagen geleden ook al op deze site gekeken en toen zag ik deze aanbieding nergens staan... Ook dit wijzigt dus, naar gelang het vraag- en- aanbod spel...
    Laatst gewijzigd door Simone en Ton; 29-07-09 om 23:32.

  6. Top | #76
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simone en Ton Bekijk Berichten
    Een geweldige aanbieding van het Ibis. Ik heb een paar dagen geleden ook al op deze site gekeken en toen zag ik deze aanbieding nergens staan... Ook dit wijzigt dus, naar gelang het vraag- en- aanbod spel...
    De aanbieding staat inderdaad niet op de site. Wij hebben het zo gedaan: Eerst gebeld, afspraak over parkeren voor 1 euro per nacht gemaakt, naam van de manager genoteerd. Dan geboekt via internet en vervolgens een mail naar Ibis gestuurd waarin de boeking met de afspraak over het parkeertarief is vastgelegd.

    Wij vonden het ook een mooie aanbieding en nemen graag voor lief om een nachtje bij Ibis opgebaard te liggen.........:-#



  7. Top | #77
    Newbie babblz's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Hallo Simone en Ton,

    Ik heb het wel op de website gevonden. Het heet Park & Fly. Je zoekt inderdaad eerst een datum uit en als je dan naar beneden scrollt, zie je Park & Fly. De tarieven voor het parkeren staan er niet bij. Ik heb gebeld en toen werd mij verteld dat het parkeren 1 euro per dag is ipv de normale 9 euro. Het is een onbewaakte parkeerplaats, dat wel. Maar de parkeerplaats ligt voor het hotel en is afgesloten met een slagboom. Lijkt mij wel redelijk veilig.

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Dank je wel voor de info.
    Ik denk dat ze inderdaad niet te koop lopen met de "1 euro parkeren-aanbieding"...
    Gelukkig hebben we altijd het Florida Forum nog om ons, zuinige Hollanders, hier op te wijzen...\\/

    We denken er steeds harder over na om onze vakantie, zo met een nacht te verlengen.
    Zijn er ook nog bijzonderheden met de shuttle?
    Ik bedoel, op de heenweg zijkt het me geen probleem. Maar hoe zit het met de terugweg? Kun je dan toch ook met de shuttle naar het hotel en melden dat je je auto uit de opvang komt halen?

    ps.. enne dat opgebaard liggen bij het Ibis... ach, er zijn ergere plekken :-$

  9. Top | #79
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Misschien val ik in herhaling, maar mijn ouders hebben bij Thon gelogeerd, was incl 2 weken gratis parkeren. Dacht ook iets van EUR 60 per nacht ... Maar weet het niet meer precies, misschien de moeite van proberen waard. Hadden ook shuttle naar vliegveld (alleen heen volgens mij, maar misschien ook terug).
    Laatst gewijzigd door mattrob; 31-07-09 om 01:00. Reden: Vliegveld ipv vliegtuig ;-)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #80
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simone en Ton Bekijk Berichten
    Zijn er ook nog bijzonderheden met de shuttle?
    ...
    Ze rijden alleen 's morgens (tot 10.00 uur) en 's avonds (na 17.00 uur)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •