Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Heeft iemand ervaring met overstappen in Parijs Charles de Gaulle?

    Ik ga op 12 juni vanuit AMS naar CDG en heb een overstap tijd van 1uur en 30 minuten.

    Nu ben ik zelf nog nooit op CDG geweest en weet dus niet of dit genoeg is, denk het wel maar wil toch even weten, dus als hier misschien iemand is die misschien het CDG kent .

    Ik vlieg op vanaf CDG naar ATL dus niet naar MCO!
    Vlucht geboekt via KLM maar reis wordt verzorgt door Delta, tenminste het stuk CDG naar ATL toe.

    Weet iemand ook waar Airfrance en Delta zitten dus in welke Terminal?
    Laatst gewijzigd door calypso; 02-01-10 om 23:28.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Overstappen in Parijs

    Wij vlogen zomer 2008 ook via CDG, met Air France. Ging vrij soepel en we vertrokken van nieuwe terminal. We moesten even de weg 'oversteken' omdat de internationale terminal aan de andere kant van de weg gaat. Maar dat gaat via een grote brede ondergrondse tunnel; makkie dus. Ging allemaal vlotjes en gewoon even goed opletten/nakijken als je aangekomen bent, waar je precies heenmoet. Zie eventueel ons reisverslag nog ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Overstappen in Parijs

    Juni een overstap gehad stuk met de bus van oude terminal naar de spik splinter nieuwe en een stukje lopen ging allemaal heel vlot hadden ook iets van 1 1/2 uur geen probleem

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    Ok dank jullie voor je reacties, zag inderdaad op de maps op hun webpage dat er een grote internationale terminal lag kon alleen niet uitvinden hoe je daar komt. maar begrijp nu dat dit lopend te doen is dus.

    @didierc, dat stukje met de bus is dat gratis of moet je dat betalen?
    @Mattrob zal je verslag nog eens na gaan lezen dan, wist niet meer dat je ook via CDG gevlogen was.:-)

  5. Top | #5
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    Wij gaan over 5 weken via CDG. We komen wel aan via een binnenlandse vlucht en vertrekken dan weer vanaf de nieuwe terminal. We hebben ruim 1½ uur.
    Ik kan je over 8 weken meer vertellen denk ik.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    Ik vond het een drama op CDG. Wij vlogen met KLM naar Parijs en met American Airlines verder naar Miami. We moesten opnieuw inchecken en door de security. Was een grote chaos daar. Ik heb mezelf beloofd nooit meer via Parijs te vliegen. Ook 2 van de 4 koffers bleven in Parijs. Het scheelt denk ik wel als je met 1 maatschappij vliegt.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneefrankrijk Bekijk Berichten
    Wij gaan over 5 weken via CDG. We komen wel aan via een binnenlandse vlucht en vertrekken dan weer vanaf de nieuwe terminal. We hebben ruim 1½ uur.
    Ik kan je over 8 weken meer vertellen denk ik.
    Dank je zou ik op prijs stellen :-)

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    We vliegen in april met KLM naar CDG en vervolgens met Air France naar Miami. In dat geval grenzen de terminals aan elkaar en is de afstand zeer kort. Kan me voorstellen dat het met andere maatschappijen langer is, Schiphol is in vergelijking met CDG een kleintje.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Parijs

    Hoi

    Wij kwamen vanaf dusseldorf aan in een oude terminal, met gratis bus naar nieuwe. geen problemen met koffers of douane ging allemaal zeer soepel. Vlogen klm/air france

  10. Top | #10
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Air France (AF)

    Wij hebben op de terugvlucht een overstap op CdG van 1 uur en 30 minuten (CdG-DUS). Is dit haalbaar of is deze tijd erg krap om over te stappen ?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •