Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 52

Onderwerp: Disney's Vacation club

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Disney's Vacation club

    Hoi,Hoi, Heeft iemand zich wel eens laten informeren over dit bestaan. Zelf is dit een grote wens van mij, om hier lid van te zijn. Het is alleen bereduur!, We zijn wel met zijn drieen thuis, dat zou dan 39.000,00 dollar in het totaal kosten.Je schijnt dan zelf te mogen kiezen in welk hotel je verblijft 35 jaar lang. Met allerlei extra's, wanneer je wilt, zelfs in parijs,tokio,californie. Klopt dit? Weet iemand anders hier ook meer van?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Al staat de naam Disney erop, het is en blijft natuurlijk gewoon Time-Sharing. Nu zal dit met Disney best wel in orde zijn maar toch heb ik daar altijd een gemengd gevoel over. Ik heb wat Gegoogled en wat informatie gevonden. Ik ben verder ook geen export op dit onderwerp dus er kunnen wat foutjes ingeslopen zijn

    Op http://dvc.disney.go.com/dvc/guest/a...rnAboutDVCPage staat meer over deze Club..

    Dat van die lokaties klopt wel:
    The Disney Collection
    Experience the inspiration and enchantment of the most magical resorts in the world. Vacation at select hotels at the Walt Disney World® Resort in Florida, the Disneyland® Resort in California, Disneyland® Resort Paris, Hong Kong Disneyland® Resort, and Tokyo Disney Resort®, or set sail for a tropical fantasy on the high seas aboard Disney Cruise Line®.
    Je koopt Punten (minimaal 150 - een bedrag van $14250!!). Daar kun je dan elk jaar een vakantie van boeken. Het aantal benodigde punten is afhankelijk van de lokatie en het tijdstip. Bijvoorbeeld:

    * A Studio at Disney's BoardWalk Villas for a long three-day weekend in September would be 49 Vacation Points (Friday through Sunday stay).
    * A Studio at Disney's Saratoga Springs Resort for the week of July 4th would be 123 Vacation Points.
    * A one-bedroom Vacation Home at Disney's Old Key West Resort for a single night in October (Sunday through Thursday) would be just 18 Vacation Points.
    * A one-bedroom Vacation Home in the breathtaking Alps of Austria for one week during high season would total 160 Vacation Points.
    * A Standard View Room at the Disneyland Hotel in California for a week in June would be 217 Vacation Points.

    Meer informatie over de kosten en de addertjes onder het gras kun je hier vinden: http://allearsnet.com/acc/dvc.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Disney vacation club.

    Thanks ! Maar wel een hoop geld , Ach iedereen moet nog wensen overhouden, anders is het zo gewoon allemaal. Het lijkt mij echt geweldig!Wie weet ooit eens! Maar iedergeval bedankt voor de moeite.Groetjes marisca.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Je betaalt niet alleen de aanschaf van de punten, maar ook nog eens jaarlijks onderhoudskosten. Dat is een vast bedrag per punt per jaar en loopt aardig op. Je kunt overigens ook punten overhevelen naar een volgend jaar of in een bepaald jaar verkopen omdat je er dat jaar geen gebruik van wil maken. Zo kun je ook als niet-deelnemer een jaartje punten kopen, om het uit te proberen. Je deelname is gekoppeld aan je "home-resort", waarvoor je (ik meen) 6 maanden tevoren kunt reserveren. Wil je je punten ergens anders besteden, dan mag je pas veel later reserveren. Beschikbaarheid is dan niet gegarandeerd.

    Extra complicatie: voor het tekenen van het contract moet je in de USA aanwezig zijn, dat mag niet per post vanuit Nederland.

  5. Top | #5
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Als je nog eens in Orlando bent, gewoon eens naar zo'n bijeenkomst gaan, je krijgt leuke spullen, en een lekkere lunch (gratis!) en je weet gelijk of het wat voor je is !

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  6. Top | #6
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard WDW VCM.

    Wie weet doen we dat wel, maar ik ben nu wel wat bekoelt van alle reactie's. Ik dacht dat je entree er bij in zat, als je WDW VCM was? En over punten wist ik ook niets, en het klinkt allemaal minder mooi , als dat ik verwacht had? Ga wel gewoon op de manier als altijd. En dat is al geweldig toch? Groetjes marisca. :^o Ach als de staats loterij zich voor doet klets ik wel anders!

  7. Top | #7
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Disneyfan, zijn jullie wel eens naar zo'n bijeenkomst geweest? By maris.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard Re: WDW VCM.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Wie weet doen we dat wel, maar ik ben nu wel wat bekoelt van alle reactie's. Ik dacht dat je entree er bij in zat, als je WDW VCM was? En over punten wist ik ook niets, en het klinkt allemaal minder mooi , als dat ik verwacht had? Ga wel gewoon op de manier als altijd. En dat is al geweldig toch? Groetjes marisca. :^o Ach als de staats loterij zich voor doet klets ik wel anders!
    In dat geval koop je gewoon een heel mooi, groot landhuis... :lol: :lol: :lol: Ja toch???


    .

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Die plaza van Michael Jackson staat toch te koop 8)

  10. Top | #10
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hoi Marisca,

    5 jaar geleden zijn wij ook naar zo'n presentatie geweest. Het was best leuk om eens te zien hoe het in z'n werk gaat. Je wordt bij je eigen hotel opgehaald en erheen gebracht. Als je kids bij je hebt gaan zij naar een soort kidsclubje. Zo'n presentatie duurt ongeveer een uur. Het koste toen iets van 11.000 dollar en ongeveer 800 dollar per jaar. Zal in de tussentijd wel duurder geworden zijn. Je kunt in principe in alle disneyhotels verblijven maar het is bijvoorbeeld niet interessant om in caribbean beach of in een ander niet vacationclub resort te verblijven. Als je klaar bent met de presentatie krijg je een boek en bonnen voor een lekkere lunch mee. Als je er meer over wilt weten zou ik gewoon een presentatie bijwonen.

    Nicole



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •