Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 70 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Vliegen met Air Berlin

    Heeft iemand ervaring met vliegtuigmaatschappij LTU. Wij gingen altijd met Martinair , maar de laatste keer was erg slecht. 10 uur vertraging , bloedheet in het vliegtuig en geen waterdruk, zodat er geen koffie of thee geserveert kon worden. LTU hoor ik goede verhalen over, is dat ook zo? Wij kunnen zeker wel een film in het duits verwachten aan boord? (ondertiteling bestaat niet in de). Hoe is de been ruimte ? etc etc, wie o wie deelt zijn of haar ervaring? Groetjes marisca. :-s

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Marisca,

    Op deze website vindt je veel ervaringen: http://www.airlinequality.com/Forum/ltu.htm

    groet
    Trainspotters

  3. Top | #3

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben zelf piloot bij Lufthansa, dus ik weet het een en ander over LTU.

    LTU is een goede maatschappij. Qua service heb ik gehoord dat het prima voor elkaar is. En dan natuurlijk de prijzen, die zijn bijzonder prettig. Sterker nog, dit jaar vlieg ik voor het eerst met LTU naar florida met 3 vrienden voor €700 p.p. incl. alle toeslagen.
    En Duessldorf is optimaal, je kunt je af laten zetten bijna voor de check in desk ( niet financieel :-), en anders lang parkeren voor €54 voor de 1ste week met daarna €2 per dag verder.

    Groeten,

    Leander

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Parkeren voor € 2,00 per dag ?? dat kan ik mij haast niet voorstellen, Schiphol rekent zo'n 3 keer zoveel op het lang parkeerterrein.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-02-09 om 16:10. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Eric,

    kHeb ook even de wenkbrauwen gefronst. Maar in de wetenschap dat de SPL parkeertarieven enorm duur zijn ook even gekeken op: http://www.duesseldorf-international.de/te/anreise.html.

    Verdomd het klopt bijna, ik lees €2,50, maar heb niet de calculator gebruikt. Bij een vakantie van 28 dagen haal je op deze manier wel heel makkelijk je autoreis naar Dusseldorf er uit.

    groet
    Trainspotters

  6. Top | #6
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Dusseldorf is mij ook wel intressant, vanuit Nijmegen.
    Ik zal ook eens gaan bellen met het opgegeven Duiste reisburo in Kleve, en alle prijzen eens tegen elkaar gaan afzetten.

    Goeie tips allemaal =D>

    @EDIT, ik heb ze gebeld, in het engels, ik kan geen duits, er werkt zelfs een nederlands meisje, maar die was er pas na 10 uur.
    Ze weten nu nog niet of er volgend jaar december rechtstreekse vluchten zijn naar Orlando via LTU.

    En ik had ook nog naar wat andere prijzen gevraagt, en de dingen die ze opnoemde was nu niet echt goedkoper.
    Als de prijzen bekent zijn voor December, misschien toch eens afzakken naar KLeve, en een afspraak maken met de nederlandse dame, en eens wat dingen op een rijtje gaan zetten.
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  7. Top | #7

    Standaard

    Hallo,

    @trainspotters:

    Nee, Lufthansa heeft geen staff travel agreement met LTU.
    Ik en mijn vriendin kunnen wel met veel korting met Lufthansa vliegen, maar omdat we met nog een bevriend stel gaan gaat dat niet, samen uit samen thuis, dan is met LTU echt de goedkoopste en beste manier voor ons vieren.

    Wat betreft de parkeertarieven:
    Ik lees toch echt dat het bij Langzeit de 1ste week €54 is. En iedere dag daarna kost €2. Dus bv 2 weken kost €68.

    Er is ook nog een Langzeit-Spar tarief (P23 altijd vol), maar ik ken die parkeerplaats en die is toch wel een eindje weg van de terminal.

    Groeten,

    Leander

  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard ltu

    Weet iemand of de dranken aan boord incl zijn ? Je hoort nog wel eens over dat je voor je drankjes aan boord moet betalen. Alcohol zal wel niet incl zijn. Wie o wie weet het antwoord? Groetjes maris. :?

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: ltu

    Heb je al op hun website gekeken?
    Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat je frisdranken op intercontinentale vluchten moet betalen, bij geen een mij, zelfs niet bij Martinair.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-02-09 om 16:11. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard LTU Biet und flieg

    Hallo allemaal,

    We willen jullie laten weten dat we bij LTU voor de absoluut laagste prijs onze vlucht naar florida hebben geboekt (fort Myers) voor 2 volwassenen en 2 kinderen vanaf Dusseldorf. De reguliere prijs is €1852,- (inclusief alles)maar je bebt ook de mogelijkheid om een lagere prijs te bieden.
    Wij boden gisteren €1696,- en ja hoor vanmorgen werd ons bod geaccepteerd. Het goedkoopste internettarief wat we konden vinden was meer als €2000,- wat ook nog geen rechtstreekse vlucht was.
    We hebben vorige week een LTU card aangevraagd en gaan nu een zitplaatsreservering doen. Ik hoop dat we mooie plekken kunnen reserveren. (gratis met de LTU card)

    Nicole en Roger



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •