Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

  1. Top | #1

    Standaard Autohuur: eautohuur.nl

    Wij zij op het net aan het uitzoeken wie (zoals het een goed hollander betaamt) het meeste auto biedt voor de laagste prijs, nu zijn wij op eautohuur.l gestuit met ongelofelijk lage prijzen zijn er mensen die deze fitma kennen en ervaring met dit bedrijf hebben?
    Laat het ons weten bij voorbaat dank voor jullie reactie.

    Awin/Lies

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: AUTOHUUR

    Ik vind het een beetje een onduidelijke site. Vooral de verzekeringen leggen ze erg slecht uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:31. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: AUTOHUUR

    Let op er komen extra kosten bij!
    In hun algemene voorwaarden staat dit:

    Verzekerings Informatie
    ............
    Verzekeringen die uw eigen risico verlagen of u verdere dekking geven voor u en uw eigendommen kunnen plaatselijk gekocht worden

    Het is dus zeker geen all-in tarief zoals bijv. bij Alamo mogelijk is.
    Vreemd is ook dat ze vermelden dat je pas op je voucher ziet hoe je verzekerd bent
    Je kunt natuurlijk eerst een offerte vragen, dan weet je waar je aan toe bent.

    Advies wat je op deze site en op het Orlando forum herhaaldelijk tegenkomt: Zorg dat je goed verzekerd bent in de US zowel voor je auto als voor je ziektekosten.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:31. Reden: f

  4. Top | #4
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Komma of punt maakt niet uit: www.usareisen.de is aanmerkelijk goedkoper.........

    Zoals op vele sites komt de boekingsengine van cheaptickets van www.holidaycars.nl Zij op hun beurt betrekken de auto's in Florida weer bij Dollar. Tot voor een paar jaar geleden waren ze op de Nederlandse markt best scherp geprijsd, maar nu zijn er (ook in Nederland) goedkopere aanbieders ( www.webholidays.nl of www.exit-reizen.nl bijvoorbeeld).

    MVG

    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:31. Reden: full quote eruit
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard welke prijs en wanneer?

    Hoe lang van te voren kun je een auto vanuit nederland reserveren.? 1 week van te voren , Te kort ?, En waar de goedkoopste? Is voor ons inclusive pakket voldoende , als alleen mijn man rijd ? Zijn wij dan goed verzekerd.? Het is al 5 jaar geleden dat mijn man een auto voor het laatst in us heeft gehuurd. Groetjes marisca.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: welke prijs en wanneer?

    Last Minute boeken is altijd duurder. Je kan je auto al ruim van te voren boeken.

    All-Inclusive is altijd goed. Gold heb je als voordeel dat er een extra tank benzine bij zit.

    Zie dit overzicht : Link
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:32. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Manchester
    Berichten
    1

    Standaard

    Hoi,

    Ik ben ben E-Authuur en wilde even reageren op jullie reacties.

    Een client van ons heeft mij via email een link doorgestuurd naar dit forum omdat zij nogal verontrust was over deze topic.

    Onze website is een simpele website zonder teveel poespas en een eenvoudige manier om een auto te huren.

    Als mensen nu eens de huurvoorwaarden lezen die ze krijgen toegestuurd na het aanmaken van een prijsopgave kunnen ze het volgende lezen :

    - Als onze auto's zijn all-risk verzekerd
    - Geen eigen risico
    - Geen borgbedrag betalen bij het afhalen van de auto
    - $1.000.000 aansprakelijkheids verzekering
    - Auto's jonger dan 6 maanden
    - Kilometervrij

    Tevens hebben wij geen boekingskosten, creditcard kosten, wijzigingskosten, annuleringskosten, administratiekosten.

    Als de prijs ergens anders goedkoper aangeboden worden, dan kunt u alsnog bij ons terecht want wij hanteren een PRICE-BEAT garantie.

    Aan iedere boom hangt op z'n minst 1 rotte appel en ook aan de E-Autohuur boom hangt weleens een rotte appel en dit is geen reden om mijn bedrijf af te schrijven.

    Groetjes,

    Jim

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Jim,

    Eenvoudig hoeft nog niet onduidelijk te zijn.
    Ik begrijp niet waarom je deze gegevens pas verstrekt als je een prijsopgave stuurt.
    Net zo goed als je het nu hier zet kan je dat toch ook op de site zetten.

    Het eerste kontakt is via je site en daar vindt gelijk een eerste beoordeling plaats van je bedrijf, als je dat duidelijk doet krijg je niet deze situatie.

    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:32. Reden: full quote eruit

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik wil dit soort zaken van te voren weten. Mijn beslissing om bij een bepaald bedrijf te boeken hangt hier zeer sterk vanaf!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10

    Standaard

    Als je de algemene voorwaarden leest kun je dit allemaal gewoon lezen hoor. Wat me niet helemaal duidelijk is,is of extra bestuurders nou wel of niet mogen. je kunt het aangeven, maar vind er daarna niet zoveel van terug. maar ben ook net wakker
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:32. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •