Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 126

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Londen (London)

  1. Top | #1

    Standaard Vliegen van/naar/via Londen (London)

    ter info:

    20-06-2006
    LONDEN - Passagiers op de luchthaven Londen Heathrow mogen deze zomer minder grote stukken handbagage meenemen aan boord van de vliegtuigen. Vanaf 1 augustus mag handbagage niet groter zijn dan 56x45x25 centimeter, zo meldt The Guardian. Is een tas of koffer toch groter, dan moet deze alsnog worden ingecheckt als ruimbagage.

    Volgens een woordvoerster van luchthavenoperator BAA nemen passagiers steeds meer bagage mee aan boord, met name elektronische hulpmiddelen als laptops. “Deze trend zorgt voor extra veiligheidscontroles en dus langere rijen.” Het Britse ministerie van Transport wil dat op de nationale luchthavens de IATA-norm voor handbagage wordt aangehouden
    .

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Beetje een tegenspraak in het verhaal. Aan de ene kant zeggen ze dat de bagage die te groot is niet mee mag en aan de andere kant geven ze de schuld aan laptops etc die nagekeken moeten worden.

    Wat is nu het probleem? Vind het een beetje een zwak stukje journalistiek..

    Overigens, de KLM hanteert nog krappere maten:
    een stuk handbagage (max. 55 x 35 x 25 cm, 10 kg/22 lbs)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard BA Via Londen Gatwick

    Even een vraagje,aanstaande zondag vliegen wij via londen naar Tampa,nu heb ik een vraag voor diegene die ook wel eens via Londen zijn gevlogen.
    Moeten wij in Londen eerst weer onze koffers ophalen? En zo ja hoe gaat dat dan?
    En als wij online inchecken wanneer krijg je dan dat customs formulier en dat andere groene formulier,in het vliegtuig?
    En dan nog een vraagje,kun je ook gelijk vanaf hier voor 2 vluchten online inchecken? Dus ook voor de vervolg vlucht vanaf Londen.
    Alvast bedankt voor het antwoord,ben niet bekend met via Londen vliegen!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: BA Via Londen Gatwick

    Heb in 2005 met BA gevlogen via London, je hoeft dan niet je koffers in london op te halen die gaan in een keer door naar de USA.
    Ja je krijgt de formulieren in het vliegtuig
    Ja je kunt meteen de beiden vluchten online inchecken als ik het me nog goed herinner

    Veel succes :-)

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: BA Via Londen Gatwick

    Dank je wel voor je antwoord!
    Heb inmiddels vanochtend online ingecheckt en zoals het er nu uitziet zitten we bij de nooduitgangen dus geen verkeerde plek haha!
    We zien wel hoe het gaat,we hebben er in ieder geval heel veel zin in!

  6. Top | #6

    Standaard Overstap Londen

    Over 2 weken vliegen wij naar Orlando:sun:.Wij vliegen met Britisch Airway's. Nu was mijn plan om op Schiphol parfum te kopen.Vandaag hoorde ik van iemand dat als je moet overstappen in Londen, dat je die parfum niet mee mag nemen en dat die zelfs weggegooid wordt:sad:. Heeft iemand hier ervaring mee?Ik dacht dat de tasjes op Schiphol verzegeld worden en dat je het dan wel mee mag nemen ook al moet je overstappen.Graag advies?
    Bvd,Bloempie

  7. Top | #7
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Overstap Londen

    Dit vond ik op de site van Heathrow airport:

    What about liquids if I am connecting from the EU?
    If you are arriving from the EU, you can fly with all liquids purchased from your originating airport or on board your inbound flight, providing you have proof of purchase and the item was bought less than 24 hours previously.

    Je mag het dus gewoon meenemen, wel ff goed het bonnetje bij je houden, i.v.m. bewijs van aankoop

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Overstap Londen

    Nog een advies voor als je via Londen vliegt. Zorg dat je maar één item meeneemt als cabin luggage. Meestal staan ze bij het inchecken in Nederland toe dat je naast een koffer nog een persoonlijk item (handtas, laptoptas of b.v. het See Fly Buy tasje) in het vliegtuig meeneemt. Voor vluchten vanuit de UK is dat echter niet toegestaan. Dat kan lastig zijn als je koffertje al barstens vol zit met waardevolle spullen. Dan zul je alsnog één van de twee items moeten inchecken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-11 om 19:07.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?

    is het ook mogelijk om te vliegen van uit Londen daar gaan er volgens mij een heleboel vluchten direct naar Orlando. Je moet dan wel met een goedkope charter naar londen vliegen (easyjet ofzo) Weet iemand of dat dit kan schelen in de prijs!!
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?

    ik weet wel dat virgin atlantic naar orlando vliegt met als tussenstop london.
    de prijzen van virgin zijn nog niet bekend voor juli 2009.
    zelf hou ik het ook in de gaten want wij gaan ook volgend jaar zomer.ik kijk regelmatig op http://www.americanestates.nl/ daar staan ook meerdere maatschappijen.

    groetjes natasja



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •