Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Hotel] Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard [Hotel] Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orlando

    We hebben eindelijk een hotel uitgezocht voor maart 2005.
    Wie van jullie heeft er ervaring met dit hotel of met de omgeving van dit hotel. (I-drive, misschien heb je er vlak naast gezeten of zo)
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Berichten
    4

    Standaard

    Hallo Monique,

    Wij zijn ook van plan om in september naar het Sheraton Studio Hotel te gaan. Kan je misschien iets vertellen over dit hotel. Voldeed het wat aan je verwachtingen??

    Alvast bedankt!

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orland

    Ik ben in dit hotel gewesst feb/mrt 2008. Citaat uit mijn reisverslag:
    Tijd om mijn tweede hotel op te zoeken: het Fout Points by Sheraton. Ik had eigenlijk geen beeld bij dit hotel. Het blijkt de "toren" naast Wet 'n Wild te zijn met de goudkleurige wereldbol op het dak. Aan de noordkant van International Drive dus. Inchecken is nog een "situatie". Er staat een duidelijk onervaren Hispanic achter de receptie en ik heb vier nachten geboekt in drie verschillende boekingen via Priceline. Hij staat zwaar te zweten en zijn vrouwelijke collega moet meerdere keren helpen. Sorry. Tja, da's nou eenmaal de praktijk van Priceline, een goedkope kamer kan altijd goedkoper.
    Als ik de kamer binnenkom slaat mijn hart over: dit is geweldig! Ik zit op de vierde verdieping met uitzicht op I-drive, Wet 'n Wild, het zwembad .... fantastisch! De kamer zelf is ruim, twee bedden met ieder vijf (!) kussens, een schitterende badkamer, grote televisie met ESPN en HBO, een fluiterstille airco, gratis flesje water en gratis internet (via draad, dat dan weer wel ...). En dat allemaal voor slechts $38+tax per nacht!
    Ik heb een NL-stekkerblok bij me met een Amerikaanse stekker eraan, die sluit ik snel aan op het stopcontact onder het bureau. Lader van de foto-accu erop en ook de laptop. En internet doet het meteen, en snel nog ook.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 10:42.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orlando

    Let op: In dit hotel vinden momenteel renovaties plaats. Op de website wordt hiervoor al gewaarschuwd:
    Ongoing Renovations - October 14, 2008 to March 31, 2009

    From October 14, 2008 to March 31, 2009, the Four Points by Sheraton Orlando Studio City will be undergoing renovations. Please contact the hotel for further information.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Temse, België
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hotelervaring: Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orlando

    Nog iemand een recente ervaring met dit hotel?

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Hotelervaring: Four Points by Sheraton Studio City Hotel, I-drive/Orlando

    Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, hadden geboekt via hotwire voor 50 dollar per nacht. Het hotel was recent gerenoveerd en doordat het gebouw rond is heb je vanuit elke kamer leuk uitzicht. Wij keken op Wet & Wild.
    Het zijn mooie complete kamers met kluisje, fijne bedden en koffiezetapparaat etc. Het ligt vlakbij Seaworld en Universal Studios. Wij waren erg tevreden.
    Zie de laatste paar dagen van ons reisverhaal http://oostamerika2009.blogspot.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •