Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Reisorganisatie: Fly2Florida **FAILLIET **

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    oosterhout
    Berichten
    10

    Standaard Reisgarantiefonds en Fly2Florida

    we hebben geboekt bij fly2florida, zij zijn niet bij de stichting garantiefonds (toch wel eng......), mijn man vindt het een risico om het geld over te maken, maar ik durf 'de gok' wel aaan.....wie heeft er nog meer geboekt bij fly2florida ? en positief !?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: reisgarantiefonds en fly2florida

    Hier een reactie over Fly2Florida:

    http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=391

    (met de 'Zoeken' knop kun je nog meer onderwerpen vinden).

    Welke reis heb je geboekt? Even ter informatie: SGR geld niet voor de vlucht en autohuur.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-09-10 om 09:45. Reden: fqe
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    10

    Standaard

    Wij hebben ook geboekt bij fly2florida, en verder contakt gehouden via e-mail.
    We moeten nog maar afwachten hoe alles verder verloopt, maar na de gelezen reacties zal alles wel goed komen denken we.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    we hebben geboekt bij fly2florida, zij zijn niet bij de stichting garantiefonds (toch wel eng......), mijn man vindt het een risico om het geld over te maken, maar ik durf 'de gok' wel aaan.....
    Een prettige gedachte. Want het zal u maar gebeuren dat uw reisorganisatie in financiele problemen komt, terwijl u net in vakantiestemming bent. SGR staat dan garant voor uw vooruitbetaalde reisgeld. En bent u al op uw vakantiebestemming, dan zorgt SGR ervoor dat uw terugreis niet in gevaar komt. De SGR garantie geldt echter niet voor vliegtickets per lijndienst en voor autohuur tenzij deze prestaties integraal onderdeel van een pakketreis uitmaken.

    Bron: www.sgr.nl

    Als je de risico's voor lief neemt is het jullie keuze, persoonlijk ben ik er geen voorstander van om het zonder SGR te boeken. :idea:

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Ik heb toevallig nét alle reisdocumenten van Fly 2 Florida binnen (ik was ook sceptisch)... De tickets, hotelvouchers, autovoucher, handboek voor de rondreis...

    Het is te vertrouwen... Alles ziet er prima en proffesioneel uit!

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Het ging er ook niet om of het bedrijf wel of niet goed is. Het ging erom of het bedrijf bij eventuele problemen aansprakelijk gehouden kon worden. Dit is met SGR geregeld en hier zijn ze dus niet bij aangesloten..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-09-10 om 09:46. Reden: fqe
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Nou in de eerste reactie las ik dat men bang was om geld over te maken... Dát had ik dus ook, maar ik heb na de aanbetaling en een week geleden de hoofdsom nú al alle reisdocumenten binnen... Ik vertrek 14 juni en alles is dus geregeld...

    Het blijft natuurlijk een risico, maar ik heb inmiddels het volste vertrouwen in Fly 2 Florida...

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Late reactie van mijn kant, maar ik wil het toch even melden hier...

    Fly2Florida is top! Afgelopen zomer daar een fly & drive reis geboekt van 13 dagen voor 5 personen en het is allemaal top geregeld...

    Ik ga zeker nog een keer bij ze boeken...

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Lees op dit forum altijd goede dingen over f2f, dacht gelezen te hebben dat ze bezig waren (misschien wel bijna rond) met de SGR. Heeft het niet iets te maken met dat ze in de VS gevestigd zijn??
    Ergens blijft het altijd een risico, je kan natuurlijk moeilijk in de portemonnee kijken...

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij hadden vorig jaar ook bij ze geboekt en alles was gewoon prima. Wij zouden de volgende keer weer bij ze boeken..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •