Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 105 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #1

    Standaard Vliegen met Martinair

    ik ben verleden maand geweest met martinair naar orlando rechtstreeks en ik was 1100 euro kwijt en als je met een kind gaat is rechtstreeks met een vluchtduur van 8 en een half uur beter dan als je moet overstappen.
    mijn 1ste ervaring met mijn dochter vlogen we met us airways en moesten we overstappen in philedelphia nou dat was niet erg plezierig ze ging huieln omdat haar oren zo pijn deden.
    de 2e keer was rechtstreeks met martinair nou dat was echt beter.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Volgens mij heeft dit niet zo veel te maken met US Airways of Martinair. Pijn in je oren kun je uiteraard in elk vliegtuig krijgen. Ik denk dat het veelal een kwestie van smaak is. Wij kiezen altijd voor een Amerikaanse carrier met overstap, omdat ik de service daar vaak beter vind dan bij Martinair. Maar ja, wij vliegen niet met kinderen dus daar kan ik niet veel over zeggen. Ik kan me voorstellen dat rechtstreeks vliegen dan prettiger is...

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Vertrektijden Martinair

    Even ter info:
    ik heb via World Ticketcenter tickets gekocht naar Orlando met Martinair. Als vertrektijd staat op de tickets (vluchtnr MP635) 15:40 en terug vanuit Orlando (MP632) 23:10. Dit moet zijn:
    vertrek vanuit Amsterdam 14:05 en aankomst in Orlando om 17:25. Vertrek vanuit Orlando 19:10 en aankomst de volgende dag om 09:50. Wij vertrekken 10 juni en gaan 7 juli weer terug. Op de site van Martinair staan de juiste tijden, maar heb toch even gebeld en de tijden op de site kloppen.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Martinair, waar zit ik?

    Heeft iemand ervaring met martinair, ik heb de tickets binnen maar kan niet ontdekken welke stoel ik heb.
    Als het zo is dat je dat pas met inchecken krijgt te horen kan je dan een voorkeur aangeven?
    Ook hoorde ik dat je kan bellen om dat te vragen?

    jacquelien

    10-10-2005 Orlando

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Het is inderdaad zo dat je pas bij het inchecken je rij en stoelnr te horen krijgt. Hierbij kan je wel aangeven of je bijv. bij het raam of aan het middenpad wilt zittent - of vanwege de beenruimte bij de nooduitgang. Dit gaat wel op volgorde van inchecken, hoe eerder je er bent hoe meer kans.
    Of je van te voren ook telefonisch een voorkeur kan reserveren weet ik niet...

  6. Top | #6

    Standaard

    Nou je weet idd pas bij inchecken welke stoel je hebt.
    Maar toen ik eind juni naar Florida ging kon ik zelf inchecken via een nieuw apparaat.
    Daar moet je je paspoort invoeren en je naam opgeven en of je alleen reist of met meerdere en daarna kun je je stoelnr. kiezen.
    Maar wij waren toen vrij vroeg en er waren al niet zoveel plaatsen meer vrij.
    Maar het werkt wel. :wink:
    Wens je veel plezier in Florida en doe iedereen de groeten van me daaro :P :wink:

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    moest je dat op schiphol doen?
    Is zeker net zoiets als een e-ticket?

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Re: martinair, waar zit ik ?

    Hallo Jacquelien

    Wij zitten op 10 oktober bij jullie in het vliegtuig en ik heb een briefje geschreven naar Martinair met de vraag of ik voorkeur plaatsen kon vastleggen, ik kreeg netjes een mailtje terug dat ze het genoteerd hadden maar ze garanderen niets maar als ik op tijd incheck zou het geen probleem zijn.

    Groetjes Thea

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: martinair, waar zit ik ?

    Bij dat apparaat inchecken is inderdaad met een e-ticket.
    Martinair doet heel moeilijk met van te voren stoelnummers geven, maar als je via een Duits reisburo boekt, kun je bij de boeking wel al je stoelen reserveren.
    Waarom dit zo is, weet ik ook niet, maar aangezien er altijd veel duitsers met Martinair vliegen, zijn alle goede stoelen al weg, al kom je nog zo vroeg inchecken.
    Eric

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Afgeopen jaren ook opgegeven via Martinair en antwoord dat ze hier rekening me zouden houden omdat 2.01 mtr lang ben, bij aankomst op Schiphol elke keer meegedeeld dat alle lange plaatsen vergeven waren, ook al waren we vroeg en me maar tussen een paar stoelen gewormd, geen fijne vluchten gehad.
    Martinair staat al bekend als een maatschappij met zeer weinig ruimte

    Ga nu op 11-08 t/m 02-09 naar miami via Madrid met Iberia, eens kijken hoe diut bevalt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •