Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 52

Onderwerp: Autohuur: Easyterra

  1. Top | #1

    Standaard Autohuur: Easyterra

    Hallo,
    Heeft iemand misschien ervaring met het huren van een auto bij easyterra??
    Prijzen zijn zeer aantrekkelijk maar ben bang dat er bij aankomst meerdere kosten bij komen.

    Ik hoor het graag.
    Kim

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Even gekeken, en de prijzen zijn incl all risk en CDW, zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd.
    Maar de prijzen zijn gelijk aan usareisen.de, en daar komen zeker geen kosten bij.
    usareisen is bekend, van easyterra heb ik nog nooit gehoord.
    Eric

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Het nadeel van dit soort aanbieders vind ik altijd dat je moet gaan zoeken naar:
    • wat er nu allemaal wel en niet in de prijs zit
    • bij welke verhuurder je huurt
    Het eerste punt is wel handig om te weten als je de prijzen wilt vergelijken. Wat betreft de verhuurder is het ook wle handig om te weten, dan weet je nl. of je je auto direct bij het vliegveld op kunt halen of er eerst voor met een shuttlebus naartoe moet. En uiteraaard heeft elke verhuurder weer zo z'n eigen extra voorwaarden en diensten.

    En dan ben ik toch wel een beetje een gemaksmens: als het nou gewoon goed en goedkoop is bij een hier meer bekende organisatie, waarom dan zo moeilijk doen? Maar ja, that's me ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Ik was even aan het zoeken wat er zoal over ons bedrijf op het Internet gemeld wordt en wil bij deze even reageren op deze post.

    Wij verhuren enkel autos via gerenommeerde bedrijven. We kunnen pas aan het einde van de reservering melden bij wie je de auto ophaalt vanwege afspraken met de leveranciers. Je kunt er vanuit gaan dat je in 90% van de gevallen bij Europcar, Avis, Hertz, National, Alamo of Budget reserveert (maar dan goedkoper!). In alle overige gevallen werken we met een lokaal bedrijf, dat een zeer hoge kwaliteit nastreeft, minstens gelijkwaardig aan de eerder genoemden.

    Als u een reservering bij ons plaatst kunt na ontvangst van de voucher altijd nog (kostenloos) annuleren (wel 24 uur voor aanvang van de huurovereenkomst). In tegenstelling tot veel andere aanbieders zijn verzekeringen e.d. WEL inbegrepen. Eventuele extra kosten die lokaal nog voldaan moeten worden zoals kinderzitjes en one-way fee's staan op de voucher vermeld.

    Als u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen via de bedrijfs-website of een reactie achterlaten in dit forum.

    Groeten
    Tjeerd Kramer
    EasyTerra
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-09-07 om 13:52. Reden: Directe links verwijderd

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Als men twijfelt of men voldoende verzekerd is dan is de website blijkbaar niet duidelijk genoeg. Misschien een puntje van aandacht om te verbeteren.

    Persoonlijk vind ik het lastig dat je niet voor een klasse kunt kiezen maar alleen voor een auto-type. Je krijgt toch een 'or similair' auto mee dus dan heeft het ook weinig zin om een specifiek model uit te kiezen.
    Verder is de keuze A/C of niet en Automaat of niet onzinnig in de USA. ALLE auto's hebben een Automaat en A/C is volgens mij ook standaard.
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-09-07 om 13:59.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    @EasyTerra;
    Misschien nog een aandachtspuntje:
    Persoonlijk vind ik het klantonvriendelijk telefonisch niet bereikbaar te zijn, als ik het goed gelezen heb op jullie website zijn alleen per mail te bereiken.
    Komt op mij niet betrouwbaar over, en ik zou om deze reden nooit reserveren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-14 om 22:32. Reden: q

  7. Top | #7

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Verder is de keuze A/C of niet en Automaat of niet onzinnig in de USA. ALLE auto's hebben een Automaat en A/C is volgens mij ook standaard.
    We verhuren ook in andere landen dan de USA. Vandaar dat deze selectie-optie er in gebouwd zit. Beter iets teveel dan te weinig, toch?

    Persoonlijk vind ik het klantonvriendelijk telefonisch niet bereikbaar te zijn, als ik het goed gelezen heb op jullie website zijn alleen per mail te bereiken.
    Dit is een bewuste keuze. Doordat we geen nummer op de site vermelden, wordt het callcenter minimaal belast. Dat levert ons weinig kosten op, zodat de tarieven ook laag zijn. Zodra de klant gereserveerd heeft krijgt hij/zij wel een nummer toegezonden waarop we te bereiken zijn.

    Persoonlijk vind ik het lastig dat je niet voor een klasse kunt kiezen maar alleen voor een auto-type
    De auto's die genoemd worden staan voor een bepaalde klasse. Indirect boek je dus wel degelijk een klasse. Misschien is het een idee om inderdaad ook nog apart de klasse te vermelden, bedankt voor de tip.

    Allemaal, bedankt voor jullie feedback. Het zijn aandachtspunten die eigenlijk al bekend waren en we werken constant aan verbetering.
    Laatst gewijzigd door EasyTerra; 19-09-07 om 00:17.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Ik heb onlangs ook een auto gehuurd via Easyterra.be.

    De voucher die ik per mail gekregen heb blijkt echter uitgegeven te zijn door AutoEuropa.com maar vemeld wel duidelijk de huurperiode, prijs, type wagen en wat er al dan niet is inbegrepen.

    Wat mij wel verbaast is dat het volledige huurbedrag reeds dezelfde week van mijn creditcard is afgehaald.

    Zoals de man van Easyterra hierboven zegt is annulatie misschien wel gratis mogelijk, maar als het bedrag al volledig van je rekening is afgeschreven en de voucher zelf dan nog eens van een ander bedrijf komt, is de drempel om te annuleren toch wel erg hoog.

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSL Bekijk Berichten
    De voucher die ik per mail gekregen heb blijkt echter uitgegeven te zijn door AutoEuropa.com maar vemeld wel duidelijk de huurperiode, prijs, type wagen en wat er al dan niet is inbegrepen.
    Dat is gebruikelijk. Via usareisen.de geboekte auto's krijgen een voucher van FTI. Maakt niet zoveel uit, geen drukte om maken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSL Bekijk Berichten
    Wat mij wel verbaast is dat het volledige huurbedrag reeds dezelfde week van mijn creditcard is afgehaald.
    Da's waarschijnlijk een boekingsvoorwaarde. Kijk nog eens goed op de website waar je geboekt hebt, daar zal waarschijnlijk wel iets staan over wanneer welk bedrag wordt afgeboekt. Bij onduidelijkheden: bel of mail het bedrijf even.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSL Bekijk Berichten
    Zoals de man van Easyterra hierboven zegt is annulatie misschien wel gratis mogelijk, maar als het bedrag al volledig van je rekening is afgeschreven en de voucher zelf dan nog eens van een ander bedrijf komt, is de drempel om te annuleren toch wel erg hoog.
    Volledig afgeschreven bedragen kunnen ook volledig worden geretourneerd. Lees even goed de voorwaarden. Volledig betaald betekent ook dat jevolledige refund kunt krijgen, afhankelijk van de termijn waarbinnen je evt. annuleert.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Inmiddels hebben ruim 50.000 klanten via ons een huurauto geboekt. Vanzelfsprekend zijn er wel eens klachten en complicaties, maar het meerendeel van onze klanten is zeer tevreden. We werken dan ook samen met betrouwbare partners die garant staan voor de service en kwaliteit die wij beoogen.

    Iemand nog suggesties?
    www.easyterra.nl
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-12-07 om 12:13. Reden: Reclame



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •