Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 46

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Tampa (FL)

  1. Top | #1
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Vliegen van/naar/via Tampa (FL)

    Hallo
    Zaterdag 14 mei vliegen we vanuit Tampa naar Las Vegas. We hebben via het internet geboekt. De instapkaarten kun je dan 24 uur voor vertrek zelf printen. Nu ben ik een van de mannen die geen laptop e.d. mag meenemen op vakantie. Mijn vraag is, is in de buurt van Tampa /Sarrasota een Internet café te vinden waar ik dit kan doen????
    Harm

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je moet kijken of er een Kinko's vestiging in de buurt is. Alle Kinko's vestigingen hebben een internet/computer hoek waar je alle werkzaamheden kan verrichten.

    Is het nog gelukt om een ticket te boeken meteen stop-over?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    We hadden vorig jaar al tickets geboekt naar Miami en terug via Orlando. Het was niet de bedoeling om naar Las Vegas te gaan. Helaas liet onze vaste “ ” verblijf plaats op Tresure Island het afweten. Daarna hebben we besloten om dan toch maar een trip van 10 dagen naar Vegas en omgeving te maken.Net als verleden jaar.
    Kinko's??? Heb ik nog nooit van gehoord of gezien
    Harm

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Kijk maar op www.kinkos.com of op http://www.fedex.com/us/officeprint/main/ Kinko's blijkt tegenwoordig een onderdeel te zijn van Fedex.

    Ik weet dat je vorig jaar dezelfde trip hebt gemaakt. Alvast heel veel plezier toegewenst.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    10

    Standaard Tampa Airport ervaringen?

    Wij zullen landen op Tampa Airport na de overstap op Washington.
    Zijn er mensen met ervaringen hiermee?
    Is het groot, is het gevaarlijk buiten het vliegveld, of stelt het niks voor en moet ik het vergelijken met Rotterdam Airport.

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Tampa airport is een behoorlijk grote airport en is echt niet te vergelijken met Rotterdam Airport. Ik vind het persoonlijk een mooie, leuke airport. Volgens mij is het buiten de airport niet gevaarlijk (ik neem aan dat je doelt op de verhalen van Miami Airport); het doet iig heel anders aan dan bij Miami Airport... Zeker als je naar Clearwater of St. Pete gaat hoef je je geen zorgen te maken. Als je naar Tampa downtown gaat, dan moet je net zoals hier of elders de slechte wijken zien te vermijden...

  7. Top | #7

    Standaard

    Wij zijn er in 2002 geland.Maar volgens mij waren er 2 vliegvelden.Volgens mij klopte de beschrijving die we meekregen van het vliegveld naar het hotel niet helemaal of ze hadden de beschrijving vanaf het verkeerde vliegveld gedaan.Maar gelukkig kwamen we toevallig de afslag tegen waar we heen moesten(Busch Gardens).

    erder hebben we niet veel van het vliegveld gezien.Alles ging wel zeer snel.Koffers douane en autohuur.Omdat het wat minder druk is daar.

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    10

    Standaard

    We gaan inderdaad naar Bushgardens, maar dat is pas de dag na aankomst.
    eerst moeten we nog veilig met de huurauto bij het Holiday inn zien te komen, maar volgens daniel is er weinig te vrezen.

  9. Top | #9

    Standaard

    Klopt het valt allemaal wel mee.Zit je in de Holiday inn vlakbij Busch Gardens?

  10. Top | #10

    Standaard

    Afgelopen mei zijn we geland in TPA, ervaren als zeer prettige luchthaven, vlotte afhandeling, Na aankomst (15.45) huurauto bij Hertz opgehaald en naar Orlando gereden. Daar waren we rond een uur of 18.00 al met al zeer goed te doen. Terug ook via TPA en dat ging ook super snel, nergens rijen ( maar misschien hadden we gewoon mazzel) Ik vond het overigens wel een redelijk kleine luchthaven. Eerder ook gereisd via MIA en MCO, maar de volgende keer kies ik toch weer TPA.
    gr
    Carin



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •