Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Dream Squad - Year of a Million Dreams

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Bron Orlando Snetinel

    Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Disney is extending its popular Year of a Million Dreams giveaway promotion another full year, through the end of 2008. Since "Dreams" debuted in October 2006, the campaign has been credited with helping drive a strong and steady surge in customers at Disney World's four theme parks.

    The program is highlighted by daily, numerous giveaways of prizes, which can be as simple as FastPass tickets or seats on parade floats, or as grand as around-the-world vacation packages and overnight stays in Cinderella Castle. All are awarded to visitors who are selected at random.

    Walt Disney Parks and Resorts has decided to extend the Year of a Million Dreams in Central Florida and at Disneyland in Southern California through the end of 2008, spokesman Rick Sylvain announced.

    "This has been a huge success with our guests and our cast members -- to date more than 846,000 dreams have been awarded to our guests at Walt Disney World and at Disneyland," Sylvain said. "We expect to hit a magical 1 million dreams late next month."

    The campaign has renewed the luster of a customer-service image that Disney Parks and Resorts officials say they always have fostered -- that visitors can expect unexpected pleasures at any moment.

    It also has garnered Disney widespread, localized publicity from hometown media whenever someone has been selected for one of the big prizes -- such as when Ohio family members won the right to have the Magic Kingdom theme park all to themselves for one morning.

    "Because it has so resonated with guests, Year of a Million Dreams has helped drive a strong year for Disney Parks and Resorts," Sylvain said.

    The continuation may also give Disney time to decide what's next.

    Just in this decade, Walt Disney World has moved from its millennial 2000 Celebration to Walt Disney's 100 Years of Magic birthday celebration to sharing Disneyland's Happiest Celebration on Earth 50th anniversary to Year of a Million Dreams, giving the Central Florida resort almost constant promotional fodder for most of the past eight years.

    That's becoming the way of theme parks nowadays, said Jerry Aldrich, president of Amusement Industry Consulting in Orlando. If a campaign "has legs," he said, why not stick with it a while longer?

    And clearly, he said, Year of a Million Dreams has legs. He noted that, just last week, the Walt Disney Co. announced a $1.1 billion third-quarter profit, the theme-park division reported a 13 percent increase in profit, and Disney World was credited as leading the way with increased attendance, per-visitor spending and hotel occupancy.

    Two days later, Disney World announced a ticket-price increase.

    The continuation of the campaign also postpones the need for an announcement about one of the more intriguing mysteries emerging from the campaign. Last year, Disney built a luxury "royal suite" into the Magic Kingdom's centerpiece attraction, Cinderella Castle, and has been picking families daily to spend the night there. What will be done with the suite once the campaign is over? Disney officials have not said. For at least another year now, it apparently will serve as a daily door prize.

    When he worked for Disney in the 1970s, Aldrich spent time in the hollowed-out room that became the castle suite.

    He called it a special place, noted the suite has been "a real crowd pleaser," and said its future use will be an important decision for Disney.

    There may be new wrinkles coming in the giveaways next year. Sylvain said he couldn't yet provide details of the extended Year of a Million Dreams, but said Disney has "plans for exciting new awards in 2008."

    Scott Powers can be reached at spowers@orlandosentinel.com or 407-420-5441.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Bron Orlando Snetinel

    Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    "This has been a huge success with our guests and our cast members -- to date more than 846,000 dreams have been awarded to our guests at Walt Disney World and at Disneyland," Sylvain said. "We expect to hit a magical 1 million dreams late next month."

    .
    Volgende maand de 1 miljoenste droom, nou mag ik hopen dat ik de gelukkige ben dan, word mijn droom misschien ook eens waar :-)

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Volgende maand de 1 miljoenste droom, nou mag ik hopen dat ik de gelukkige ben dan, word mijn droom misschien ook eens waar :-)
    Officieel moet je voor alle prijzen inwoner van USA, Canada of UK zijn. Voor de kleinere prijzen doen ze niet moeilijk. Wij hebben in mei j.l. een lanyard + pin gekregen (in tweevoud, 1 to keep & 1 to give away) voor "The cutest baby in Epcot". Maar als je de Disney cruise of een overnachting in het castle wil winnen, heb je als Nederlander pech...

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Officieel moet je voor alle prijzen inwoner van USA, Canada of UK zijn. Voor de kleinere prijzen doen ze niet moeilijk. Wij hebben in mei j.l. een lanyard + pin gekregen (in tweevoud, 1 to keep & 1 to give away) voor "The cutest baby in Epcot". Maar als je de Disney cruise of een overnachting in het castle wil winnen, heb je als Nederlander pech...
    Jeee dromen kan toch, en ik ben al tevreden met een kleine prijs, en mocht ik de grote winnen en niet krijgen dan klaag ik ze toch aan :-)

  5. Top | #5
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Volgens mijn stond er in de topic van de dollar koers zoiets van................wat het kleine niet eerd..........................

    Nee hoor Calypso, het idee dat je wat wint bij WDW is toch alleen al gaaf!

    Heel veel succes Calypso.....................laat je het wel weten als je wat wint.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Volgens mijn stond er in de topic van de dollar koers zoiets van................wat het kleine niet eerd..........................
    :-s Volgens mij zei ik ook dat ik al tevreden was met een kleine prijs \\/

    Nee hoor Calypso, het idee dat je wat wint bij WDW is toch alleen al gaaf!
    Maar ik ga natuurlijk niet nee zeggen tegen een GROTE prijs

    Heel veel succes Calypso.....................laat je het wel weten als je wat wint.

    Gr. Monique
    Zal ik zeker doen hoor, mocht ik wat winnen lezen jullie het wel.

  7. Top | #7
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Zal ik zeker doen hoor, mocht ik wat winnen lezen jullie het wel.
    Zeg dat je blij zou zijn met een kleine had ik ook wel gelezen hoor!
    Maar moest in eens aan je tekst in de dollar topic denken vandaar........;-)

    Gr. Monique

    P.S. het duurt niet meer zo lang hé voor je de prijs op
    kan gaan halen ;-);-)
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Zeg dat je blij zou zijn met een kleine had ik ook wel gelezen hoor!
    Maar moest in eens aan je tekst in de dollar topic denken vandaar........;-)

    Gr. Monique

    P.S. het duurt niet meer zo lang hé voor je de prijs op
    kan gaan halen ;-);-)
    Ja eindelijk na bijna 2 jaar wachten kan ik binnenkort weer naar de USA ;-)
    Zal er zeker van gaan genieten ;-)

  9. Top | #9
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Wij waren gisteren dus in Magic Kingdom, lopen we 's ochtends Big Thunder Mountain uit, roept de Disney Castmember: 'Congratulations, you're a winner !'. Wij begrepen het niet, maar toen we de hoek omliepen stond daar het Disney Dream Squad, de speciale Castmembers die speciale prijzen uitreiken in het park \\/ !

    Wij kregen een Disney Dream Fastpass die de hele dag geldig was in Magic Kingdom. Bij alle Fastpass attracties konden we op elk gewenst moment via de Fastpass ingang de attractie in =D> ! Dat was dus ERG leuk, maar nog leuker was de aandacht de hele dag, we voelden ons net kleine kinderen met die passen om onze nek O ! Iedereen zag je kijken en veel mensen vroegen ons hoe we ze gekregen hadden en zo ! Erg leuk, slim idee weer van Disney, want het kost ze natuurlijk zo goed als niets !

    Voor het verslag van de dag (en de afgelopen dagen):

    http://weekjeflorida2008.blogspot.com/
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Heel leuk, hopenlijk delen ze deze het hele jaar uit en krijgen meer forummers zo'n kaart. In ieder geval weten we nu van het bestaan af.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •