Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 54

Onderwerp: Autohuur: Avis

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Autohuur: Avis

    Is er iemand bekend met Avis? zie:Link
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-12-06 om 21:23.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Autohuur

    Even voor alle duidelijkheid:
    Avis is de op één na (Hertz) grootste autoverhuurder ter wereld.
    Het is een van oorsprong Amerikaans berdijf, echter de lokale vestigingingen zijn een vorm van franchise.
    In Nederland is het onderdeel van de ARM (Amsterdamsche Rijtuig Maatschappij) wat weer een onderdeel van de Hagemeier groep is.
    Voldoende?
    Eric

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard Re: Hertz autoverhuur

    Ik heb voor onze vakantie een auto gehuurd bij Avis. Wij betalen voor 17 dagen 344 euro Het tarief is inclusief:
    • TAX (lokale belastingen)
    • LDW (gedeeltelijke schade- en diefstaldekking m.u.v. USA. Hier is het gehele eigen risico met deze dekking afgekocht.)
    • ALI (aanvullende aansprakelijkheidsverzekering met een dekkingsbedrag van USD 1 miljoen (V.S.) of 1 miljoen Canadese dollar (CAD)
    • VRF (kentekenregistratietoeslag)
    • Onbeperkt aantal kilometers
    voor de goedkoopste huurauto.

    Voor de Verenigde Staten dient de autohuur gereserveerd te worden vóór 15 september 2007 en plaats te vinden tussen 15 september 2007
    en 15 november 2007.
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  4. Top | #4
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Autohuur: Avis

    Wij hebben dit jaar een Fullsize SUV ('car group Z') gehuurd; via de internetsite van Avis. In deze klasse valt een Chevrolet Tahoe of een Ford Expedition (ook wordt er soms een Dodge Durango aangeboden). Voor ons stond er een Ford Expedition klaar. Dit vanwege het feit dat ze geen Chevrolet Tahoe hebben bij het verhuurbedrijf in Orlando. Wij vroegen of dit toeval was, maar ze hebben dus nooit een Tahoe. Wij waren blij met de Ford Expedition. De Dodge Durango is net wat kleiner en het interieur vonden wij ook wat minder.

    Na de Chevrolet Escalade (verlengde uitvoering) van vorig jaar, vonden wij de Ford Expedition een waardig opvolger. Je mag deze twee eigenlijk niet met elkaar vergelijken. De Escalade is een veel luxere auto. Mocht je ooit de kans hebben, dan moet je echt de Escalade nemen. Wij gaan de volgende keer weer voor een Fullsize SUV. (ook al zijn wij maar met z'n tweetjes)

    We zijn zaterdag teruggekomen van vakantie en het is altijd weer even wennen als je in je eigen auto moet stappen (Lupo en Audi TT). Het is een stuk kleiner, je zit lager en geen automaat. Wat een gemis!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: bijna klaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L. Bekijk Berichten
    In deze klasse valt een Chevrolet Tahoe of een Ford Expedition (ook wordt er soms een Dodge Durango aangeboden).
    Nou, zoals jij al zegt, ik vind de Durango niet te vergelijken met Tahoe of Expedition. Of een Suburban. Die had ik dus veel leuker gevonden .... :???: !

    Maar goed, de vakantie was TOP :mrgreen: ! En daar gaat het uiteindelijk om. En Durango is zeker ook een prima auto, lekker ruim en zo. Dus daar heeft het ook niet aan gelegen. Het was alleen dat ik gerekend had op een Tahoe of Escalade, en dan valt het even tegen. Daarom ook mijn reactie in dit topic.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Autohuur: Avis

    Ik lees van alles over de auto verhuur bedrijven en zie allerlei namen voorbij komen, maar ik lees niks over de goede of slechte kanten van avis,hoor graag jullie ervaringen.

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Avis autoverhuur

    NIks mis mee, met Avis. Behoord net als bijv. Alamo, Hertz, Dollar, National etc. tot de grotere verhuurders en is net zo goed (of slecht :-) ) als al die anderen

    Wij hebben al een paar keer een auto van Avis gehad in het verleden en die waren gewoon goed. Onze voorkeur gaat echter uit naar Alamo, maar dat heeft meer te maken met de aanbiedingen van de diverse tussenpersonen.
    Die vallen voor Alamo vaak wat gunstiger uit, ook m.b.t. tot verzekeringen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Avis autoverhuur

    Vorig jaar oktober hebben wij een Ford Expedition gehuurd bij Avis in Orlando. De auto en tevens ook de enige Ford Expedition die ze hadden staan, was niet goed (volgens mij helemaal niet) schoongemaakt. Lege flesjes, papiertjes en andere rommel lag gewoon nog in de auto. Natuurlijk zijn wij teruggegaan naar de balie en er werd ons gezegd dat het nog wel anderhalf uur kon duren voordat ze aan onze auto zouden beginnen. Na een lange vliegreis wilde ik gewoon naar mijn hotel. Ik had geen zin om nog langer te moeten wachten. Een andere auto in onze klasse konden ze ook niet aanbieden, simpelweg omdat de Ford Expedition de enige auto was. Uiteindelijk hebben we een voucher gekregen voor het ongemak. Alamo is ook geen favoriet bij ons. Het liefst boeken wij bij Hertz, daar wij betere ervaringen mee hebben. Ik moet wel zeggen, dat als Avis een betere prijs heeft voor exact dezelfde auto, wij toch wel voor de goedkoopste optie gaan. Maar dan moet het prijsverschil wel de moeite waard zijn. Als het verschil niet zo groot is, dan blijf ik liever bij Hertz!

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Avis autoverhuur

    Ik heb via mijn toenmalige werkgever een vaste klantenkaart van Avis gehad en diverse keren in de USA daar een auto gehuurd.
    Alles was goed tot prima geregeld net als bij de vele grote verhuurmaatschappijen. (Avis,Hertz,Alamo,National,Dollar om er een paar te noemen)
    De keuze zal veelal afhangen van de typen gevoerde auto's en de tarieven of aanbiedingen die ze hebben.
    Meestal zal Hertz en Avis niet als de goedkoopste te voorschijn komen.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-09 om 01:39. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    6

    Standaard Avis navigatie

    Wij hebben een auto gehuurd via internet, nu konden we met reserveren niet aangeven dat we een navigatie wilde. Kunnen we die ter plaatse huren?
    Thanks!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •