Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 48

Onderwerp: Crystal River - Citrus County

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Crystal River - Citrus County

    Ik wil nog graag met de manatees zwemmen bij Crystal River. Welke organisatie is goed? Van het verslag van MattRob had ik het American Pro Divers Center maar die gaan na het snorkelen ook nog duiken (dan moet je dus mee) en eigenlijk wil ik NA het snorkelen gewoon vertrekken naar Orlando want daar moeten we 's avonds naar een show.Graag hoor ik van jullie.

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    12

    Standaard Re: Crystal River

    Wij hebben tijdens de afgelopen kerstvakantie de ultimate tour bij captain Mike gedaan (http://www.manateeswimtours.com/letter.html), was erg leuk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-02-08 om 20:08. Reden: foto verkleind

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Crystal River

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Ik wil nog graag met de manatees zwemmen bij Crystal River. Welke organisatie is goed? Van het verslag van MattRob had ik het American Pro Divers Center maar die gaan na het snorkelen ook nog duiken (dan moet je dus mee) en eigenlijk wil ik NA het snorkelen gewoon vertrekken naar Orlando want daar moeten we 's avonds naar een show.Graag hoor ik van jullie.
    Ik kan je geen organisatie aanraden omdat ik het zelf nog niet heb gedaan. Ik ben ook het 1 en ander hierover aan het uitzoeken. Manatees zijn niet altijd met heel veel te zien in florida maar in crystel river is er het hele jaar wel kans op dat ze gezien worden.Ik weet niet welke maand je naar florida gaat. Op ticketmania kan je tours boeken voor $104 en dan wordt je ook opgehaald, lunch ook inclusief enz.
    Succes met uitzoeken !

  4. Top | #4
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Crystal River

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Ik wil nog graag met de manatees zwemmen bij Crystal River. Welke organisatie is goed? Van het verslag van MattRob had ik het American Pro Divers Center maar die gaan na het snorkelen ook nog duiken (dan moet je dus mee) en eigenlijk wil ik NA het snorkelen gewoon vertrekken naar Orlando want daar moeten we 's avonds naar een show.Graag hoor ik van jullie.
    Hallo Corry,

    Ik kan van harte, en uit eigen ervaring, Birds Underwater in Crystal River aanbevelen. 't is wel vroeg op, maar zij zijn absoluut het eerste bedrijf dat 's ochtends op pad gaat en zo 'heb je de manatees helemaal voor jezelf'.
    Het is echt GEWELDIG!

    Lees ons reisverslag er maar eens op na:

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=4 (vanaf 17 juli), en voor nog meer foto's:

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=6 (en volgende pagina's)

    Zeker gaan doen: vergeet je nooit van je leven meer!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Crystal River

    Hallo A3, had je reisverslag al gelezen maar kon in mijn haast(moest gisteren werken) niet meer de dag vinden. (stom natuurlijk want je hebt er ook nog eens veel foto's bijops:ops Ga dus die van jou boeken. Dat vroeg is niet erg. Het wordt toch al een lange dag.

    Ga begin juni.:grin::grin:

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Crystal River

    De tour van Captain Mike gaat ook om 8.00 am en als je kiest voor de Utimate tour ben je met maximaal 6 mensen aan boord. Deze tour duurt tot 2.00pm. Aan boord krijg je je wetsuit, duikbril en snorkel en voor iedereen een onderwatercamera. Wij hadden het geluk dat er twee Amerikanen mee waren die een prachtige digitale onderwatercamera bij zich hadden en wij hun foto's konden uploaden. Wij hebben op 4 verschillende plekken gesnorkeld met de Manatees. Zo dit was het reclamepraatje voor Capt. Mike

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Crystal River

    Helemaal goed hoor. Heb een onderwaterbehuizing voor mijn cameraatje gekocht en ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Crystal River

    Wij gaan over 2 weken naar Florida.
    Ik zou graag willen weten of we kunnen zwemmen met Manatees of ze kunnen zien?
    Ik weet dat de kans klein is maar wie heeft de manatees in mei gezien?

  9. Top | #9
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Crystal River

    Zijn ze in februari ook te zien? Ik moet zeggen dat ik nu even de links hierboven ga doorspitten en ik ben een leek op dit gebied.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Crystal River

    Er zijn in februari meer manatees te zien dan in mei.

    Groet,

    Astrid.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •